Nowa podstawowa jedenastka Interu

24 lipca 2012 | 11:34 Redaktor: Paweł Świnarski Kategoria:Publicystyka6 min. czytania

Już niedługo Inter Mediolan czeka mecz kwalifikacyjny do Ligi Europy. Nerazzurri 2 sierpnia zagrają ze zwycięzcą dwumeczu Hajduk Split vs Skonto Ryga. W jakim ustawieniu wyjdą na murawę podopieczni Andrei Stramaccioniego? Przyjrzyjmy się piłkarzom obecnym na ten moment w kadrze Interu.

Do końca sierpnia otwarte jest okno transferowe. Działacze Interu nadal prowadzą rozmowy w sprawie sprowadzenia do klubu kilku nowych graczy. Spodziewamy się jeszcze jednego lub dwóch transferów do klubu. Przede wszystkim do Interu trafi napastnik, lecz jego nazwisko jest zagadką. Do tej pory wydawało się, że będzie to Mattia Destro, jednak w tym momencie bliżej tego transferu jest Roma oraz Juventus. O wiele bardziej żywiołowo Inter zamierza działać w kwestii odejść z klubu. Po Lucio oraz Forlanie w kolejce do opuszczeniu pokładu Interu Mediolan stoi Julio Cesar, Maicon, Giampaolo Pazzini, Luc Castaignos oraz być może Dejan Stanković. Poniżej znajduje się ikonografika oraz bardziej szczegółowy opis ustawienia w którym według nas może grać Inter na początku nowego sezonu.

Jedenastka Interu

Bramkarz

Samir Handanović to pewniak do bramki i w przypadku tej pozycji nie mamy żadnych wątpliwości. Tylko kontuzja Słoweńca powstrzyma Andreę Stramaccioniego przed postawieniem go między słupkami Interu.

Obrona

Javier Zanetti grał w Interze już chyba na wszystkich pozycjach z wyjątkiem bramki. W przypadku odejścia Maicona, Il Capitano po latach powróci na prawą obronę i tam raczyć będzie kibiców swoimi niesamowitymi rajdami. Zanetti to piłkarz instytucja, pomimo prawie 40 lat na karku miejsce w zespole ma niemal pewne, nie tylko ze względu na swój status i nazwisko, ale przede wszystkim dobrą formę. Alternatywą może być Jonathan, lecz w przypadku tego gracza nie spodziewamy się by pojawił się na boisku w pierwszym składzie w poważnym meczu Interu.

Matias Silvestre to nowa twarz w zespole. Może grać zarówno w środku jak i prawej obronie. W Interze obejrzymy go na środku obrony. Tylko od niego zależy czy zdoła mu się wygrać konkurencję z Andreą Ranocchią i Cristianem Chivu. W obiegu jest również Juan Jesus, jednak on początek sezonu ma "z głowy" ponieważ weźmie udział z Brazylią w Igrzyskach Olimpijskich. Nie wracaj bez medalu Juan.

Walter Samuel był najlepszym obrońcą Interu w ubiegłym sezonie. Il Muro jeśli nie spuści z tonu, może czuć się pewniakiem do gry w defensywie La Beneamaty.

Yuto Nagatomo nie może być pewny swojej gry w pierwszym składzie Interu. Za jego plecami już czai się młodziutki Ibrahima Mbaye, który swoją grą przekonał już kibiców, a kto wie być może niedługo przekona również trenera. Japończyk ze względu na swoje doświadczenie raczej rozpocznie sezon na boisku, lecz nie jest wykluczone iż jego miejsce wkrótce zajmie młody gracz z Primavery.

Pomoc

Esteban Cambiasso będzie jednym z kluczowych zawodników linii pomocy. Przydzielone zostaną mu głównie zadania defensywne, czyli odbiór piłki i rozgrywanie piłki od tyłu. Znamy jednak umiejętności Cuchu i możemy się spodziewać jego niespodziewanych wejść z głębi pola zakończonych bramką. Ostatni sezon w jego wykonaniu nie był najlepszy, zwłaszcza gdy przypomnimy sobie jeden z meczów, w czasie którego zdjęty z boiska został wygwizdany, co sprawiło że z jego oczu popłynęły łzy.

Fredy Guarin w Interze jest od stycznia, lecz ze względu na kontuzję zagrał dopiero w kilku ostatnich meczach sezonu. To wystarczyło by Inter podjął decyzję o jego wykupieniu. Guarin przekonuje swoją grą podczas letnich sparingów. Wydaje się być pewniakiem do gry w nowym Interze Stamaccioniego. Dejan Stanković musi powoli pakować swoje walizki lub wygodnie rozsiąść się na ławce rezerwowych. Guarin zagra tuż obok Cambiasso, jako jeden z dwóch cofniętych pomocników. Podobnie jak Argentyńczyk, jest to jednak dobrze wyszkolony technicznie nowoczesny gracz, którego stać na zdobycie kilku bramek w sezonie. Czekamy na jego bramki z dystansu. Jego zmiennikiem może być ktoś z pary Mariga (jeżeli pozostanie w Interze) - Mudingayi.

Philippe Coutinho powrócił do Interu w wielki sposób. Brazylijczyk nie jest już tym samym graczem, którym był przed wypożyczeniem do Espanyolu. Wówczas notował wiele strat, a koledzy z zespołu wyraźnie pomijali go w niektórych akcjach ofensywnych. Teraz wszyscy w samych superlatywach wypowiadają się o nim, zarówno zawodnicy jak i sam trener. 20 latek grał pierwsze skrzypce w dotychczasowych meczach sparingowych i strzelił kilka bramek. Jest wyraźnie w dobrej formie. Liczymy, że jeżeli ją utrzyma, stanie się jedną z nowych gwiazd Serie A. Tego mu życzymy.

Wesley Sneijder to wielka niewiadoma. Jeśli zostanie, zapewne miejsce w składzie dla niego się znajdzie. Niezbadane są jednak plany Massimo Morattiego i zarządu w sprawie tego gracza. Holender dopiero co wrócił z plaży na Ibizie i ewidentnie dopisuje mu dobry humor. Podczas sparingów w Trofeo TIM z Milanem i Juventusem zasiadł w stroju prywatnym na ławce rezerwowych i razem z resztą rezerwowych oglądał poczynania Nerazzurrich żartując przy tym co chwilę z Yuto Nagatomo i Andreą Stramaccionim. Między nim a trenerem widać wyraźnie chemię. Sneijder po średnim poprzednim sezonie wierzy, że zostanie na kolejny rok w Interze, między innymi ze względu na Stramaccioniego w którym upatruje w końcu godnego następcę Mourinho. Być może teraz pod jego wodzą zobaczymy tego Sneijdera, którego znamy, przypominającego na boisku rozwścieczonego buldoga, który swoim strzałem i podaniem, potrafi rozmontować każdą obronę Świata, ale czy tak samo myślą działacze Interu?

Rodrigo Palacio to kolejny z nowych zawodników Interu. Ostatnio jego nazwisko pojawiło się w kontekście afery bukmacherskiej, która dotyczyła m.in. kilku graczy Genoi. Miejmy nadzieję, że są to wyłącznie niesprawdzone pogłoski, które z rzeczywistością nie mają nic wspólnego. O uczciwości Palacio wypowiadał się ostatnio Enrico Preziosi - prezes Genoi. Powiedział on m.in. że gdyby okazało się, iż Palacio brał w tym udział, wówczas zachowa się honorowo i weźmie go z powrotem do siebie. Podczas dotychczasowych sparingów Palacio grał nieźle, widać było porozumienie między nim a Coutinho. Nie jest to typ gwiazdora i może to i dobrze. Interowi przyda się przede wszystkim solidny i ograny w Serie A piłkarz, którym bez wątpienia Palacio jest. Piłkarzem, który mógłby odebrać mu miejsce w składzie jest Ricardo Alvarez. Młody Argentyńczyk dochodzi do siebie po kontuzji kolana i w meczach kwalifikacyjnych do Ligi Europy raczej go nie zobaczymy.

Atak

Diego Milito od kilku miesięcy przypomina nam zawodnika, którego znamy z czasów gry pod wodzą Jose Mourinho. Miltio strzela gole jak na zawołanie i jeśli ominą go kontuzje, będzie jednym z faworytów do korony króla strzelców Serie A. Swoją grą wywalczył sobie mocną pozycję w zespole Stramaccioniego, który ceni go znacznie bardziej od Giampaolo Pazziniego. Charakterystyka obydwu graczy sprawia iż trener nie bardzo wyobraża sobie posiadanie ich obydwu w swoim składzie, dlatego Pazzini został delikatnie mówiąc "odstrzelony". Il Principe to absolutny pewniak. Pod znakiem zapytania zostaje jednak obsada pozycji "vice-Milito". Inter po odejściu Forlana, rychłym odejściu Pazziniego i Castaignosa z pewnością sięgnie po nowego napastnika. W obwodzie pozostaje jeszcze Samuele Longo, którego Stramaccioni zna bardzo dobrze z Primavery, o którego Inter skutecznie walczył z Genoą kilka tygodni temu.

Źródło: intermediolan.com

Polecane newsy

Komentarze: 32

Piotrekfci

Piotrekfci

24 lipca 2012 | 11:58

dobry artykuł ale nie zgodzę się z jednym --- co prawda widziałem tylko mecze o tim trophy ale Mbaye w ogole sobie nie radził a Nagatomo swoimi ofensywnymi wejsciami robił sporo zamieszania pod bramką rywala -- tak więc jeżeli nikt nowy nie dojdzie to sądzę, że Naga może być spokojny o lewą obronę -- no chyba, że Zaba załapie taką formę, że trener przesunie Silvestre (który zagrał genialnie z milanem oby tak dalej !!!) na prawą obronę a Zaniego na lewą -- z tym, że Silvestre pewnie nie jest tak przebojowy z przodu jak Naga

Piotrekfci

Piotrekfci

24 lipca 2012 | 12:03

co do pomocy to w ogole nie mamy zmiennika godnego dla Cuchu i Guarina --- Poli miał być kimś takim (wierze, że nawet za niedługo wygryzłby Chucu z 11) ---- ofensywna ponoc wygląda niezle -- Alvarez jeszcze niech wyzdrowieje i niech każdego z nich omija kontuzja a będzie ciekawie -- szkoda tylko, że Palacio i Coutinho tacy mali -- ciężko im bedzie wygrać o gorną piłkę ;/ ----- atak ??? Milito nie do ruszenia --- ale trzeba sprowadzić kogoś pewnego, kto da nam opcje gdy Milito złapie zadyszke -- Pazzini - szkoda go bo ma ogromnego pecha u nas !!

Loon

Loon

24 lipca 2012 | 12:03

Choć Cambiasso jest niewątpliwie jednym z gwiazdorów, filarów i legend Interu, to jednak moim zdaniem jest najsłabszym punktem tej jedenastki - już w minionym sezonie dawał dość widoczne oznaki spadku formy. Naprawdę nie rozumiem czemu nikt w Interze nie zainteresuje się Diarrą, zwłaszcza, że Real wisi nam 5 mln za Mourinho na poczet tego typu rozliczeń, a do tego Real poważnie myśli o Maiconie. Druga pozycja, która budzi mój niepokój to atak. Diego Milito jest zawodnikiem wybitnym, ale też wiekowym, nie wiadomo jak długo utrzyma wysoką formę fiz

Loon

Loon

24 lipca 2012 | 12:05

yczną i inne swoje walory, zupełnie brak mu klasowego zmiennika. Cieszy mnie budowanie pomocy wokół Sneijdera, jednak nie bardzo wiem kto może go zastąpić w razie niedoli, czyli 50% spotkan w sezonie. Pewnie Alvarez, który chyba jest troche przereklamowany. Podobaja mi sie roszady w obronie, Silvestre bedzie strzalem w dziesiatke, choc kondycja rezerwowych ŚO - Ranocchii i Chivu - nakazuje sie raczej modlic o to, by podstawowym obroncom nie przydarzylo sie nic zlego.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 lipca 2012 | 12:06

formę to jedno ale co gdy złapię kontuzję, zostaje wówczas tylko Longo

Loon

Loon

24 lipca 2012 | 12:11

Warto jeszcze zauważyć, że aż tak argentyński to Inter chyba jeszcze nie był (może momentami) - 6/11 zawodników podstawowej jedenastki to Argentyńczycy ;)

domi

domi

24 lipca 2012 | 12:27

Na zmiennika Cuchu to mamy jeszcze Obiego, a potrzebujemy skrzydłowego ( bo zostaje tylko Alvarez)i zmiennika Milito, gdyby Moratti kupił także bocznego obrońcę, to mielibyśmy pełny, uzupełniony skład. Świetny artykuł, Paweł.

SlimShady

SlimShady

24 lipca 2012 | 12:46

Taką bym chciał: Handanovic (Castelazzi) Zanetti (M'Baye) - Samuel (Juan) - Ranocchia (Silvestre) - Kolarov (Nagatomo) Guarin (Obi) - Sahin (Cambiasso) Palacio (Longo) - Sneijder (Alvarez) - Coutinho (Livaja) Milito (Rossi)

scudetto

scudetto

24 lipca 2012 | 12:52

podoba mi się ten skład

Pientka

Pientka

24 lipca 2012 | 13:06

Po zestawieniu widać jedno jest niezła pierwsza jedenastka a później długo nic. W razie kontuzji kluczowych zawodników może być bardzo biednie. Szkoda mi Luca Castaignosa - tak na prawdę nie dostał nigdy szansy. Nie skreślał bym również Maicona. Znalezienie prawego obrońcy o chociaż podobnych umiejętnościach jest obecnie poza zasięgiem Interu. Cóż mamy jeszcze trochę czasu w okienku transferowym więc może się jeszcze sporo zmienić. @Do redakcji: Zlitujcie się i udostępnijcie opcję zapamiętywania logowania + dajcie całą treść wpisów do RSSa

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 lipca 2012 | 13:17

Zapamietanie logowania bedzie do rozpoczecia sezonu, natomiast całych wpisów w RSS nie będzie. Muszą nam generować dodatkowy ruch na stronie ;)

Maciek FCI

Maciek FCI

24 lipca 2012 | 13:55

Jedenastka jest ok. Co do ataku - widac brak alternatyw na skrzydlach, tutaj przynajmniej jeden transfer jest koniecznoscia. Pomoc - ofensywna ok, brakuje natomiast alternatywy dla Cuchu bo Mudin to jednak tylko uzupelnienie kadry, a nie pelnoprawny nastepca Argentynczyka. Obrona - na srodku jest duzy wybor Samuel, Silvestre, Rano, Juan, Chivu, ale tez sporo niewiadomych. Na ten moment wyglada to jednak calkiem obiecujaca. Gorzej z bokami, ale fakty sa takie, ze we Wloszech klasowych lewych obroncow po prostu nie ma.

Maciek FCI

Maciek FCI

24 lipca 2012 | 14:02

Reasumujac. chcialbym skrzydlowego (moze Gomez z Catanii, wydaj sie w naszym zasiegu), DM - Fernando ? i kogos na bok obrony - Debuchy (chociaz on ma blizej Newcastle obecnie). Z tymi uzupelnieniami moznaby imo zaczyanc sezon z umiarkowanym optymizmem. Co do kasy to troche nam wpadnie z racji sprzedazy (pol Viviano, Casta, Pazzini, JC, Maicon) wiec powinny to byc transfery w naszym zasiegu.

Maciek FCI

Maciek FCI

24 lipca 2012 | 14:03

Reasumujac. chcialbym skrzydlowego (moze Gomez z Catanii, wydaj sie w naszym zasiegu), DM - Fernando ? i kogos na bok obrony - Debuchy (chociaz on ma blizej Newcastle obecnie). Z tymi uzupelnieniami moznaby imo zaczyanc sezon z umiarkowanym optymizmem. Co do kasy to troche nam wpadnie z racji sprzedazy (pol Viviano, Casta, Pazzini, JC, Maicon) wiec powinny to byc transfery w naszym zasiegu.

MrGoal

MrGoal

24 lipca 2012 | 14:20

Ja mam mieszane uczucia. Moze byc dobrze ale wielkiej pewnosci nie mam. Moim zdaniem kluczowe pozycje nadal nie zostaly wzmocnione i pewnie nie zostana. Pamietajmy jakim ustawieniem ma grac Inter. A skrzydlowych u nas brak.Coutinho smiem twierdzic na boku sobie nie poradzi. Palacio bedzie ok, strzeli troche goli ale to gosc ktory u nas powinien byc zmiennikiem/ dzokerem. Ja bym zrezygnowal z transferow typu handanovic czy guarin i kase wydal na ludzi typu hulk, goetze, reus, schurle. Ludzi pokroju eto. W tym ustawieniu ten sklad hulac nie bedzie

Guantanamo

Guantanamo

24 lipca 2012 | 14:32

" Znamy jednak umiejętności Chuchu i możemy się spodziewać jego niespodziewanych wejść z głębi pola zakończonych bramką." Cuchu a nie Chuchu

Snake

Snake

24 lipca 2012 | 14:38

MrGoal - na Hulka to nas nie stac niestety. Co do składu - nie jest źle, ale brakuje zmiennika dla Palacio i dla Milito (Longo nie licze). Zanetti pewnie będzie wciskany w pomoc, chociaż najlepiej, żeby wrócił na lewą albo prawą obronę - w zależności od odejscia Maicona i sprowadzenia (lub nie) innego bocznego.

Maciek FCI

Maciek FCI

24 lipca 2012 | 14:41

"Ja bym zrezygnowal z transferow typu handanovic czy guarin i kase wydal na ludzi typu hulk, goetze, reus, schurle. Ludzi pokroju eto. " Wszyscy zawodnicy pokroju Eto'o uciekli z tej ligi. Druzyne trzeba budowac na solidnych graczach pokroju Handanovicia bo na lepszych Interu obecnie nie stac.

Maciek FCI

Maciek FCI

24 lipca 2012 | 14:41

No dobra jeszcze nie wszyscy uciekli. Zostal Wes :)

Michael 1985

Michael 1985

24 lipca 2012 | 14:43

Ja mam takie samo zdanie jak większość tu odnośnie transferów na poszczególne formacje. Kolego MrGoal to co piszesz jest nierealne. Hulk, Götze. Wszystko super w teorii. Ale w praktyce nie. Musisz zrozumieć. Nie stać nas na nich. Pozbywamy się piłkarzy z największymi kontraktami, by odciążyć budżet. A nawet założmy się, że jakimś sposobem znalazły się pieniądze na tych graczy, to wątpię w to, by któryś z nich chciał 2 czy 3 mln euro za sezon przy obecnej polityce klubu.

Maradon.

Maradon.

24 lipca 2012 | 14:59

Ogólnie taka jedenastka nie wygląda tragicznie. Jednak kontuzje będą i Inter potrzebuje rotacji. Mi sie marzy cały czas Fernando/Sahin i na skrzydlo mamy za promocyjna cene Affelaya

MrGoal

MrGoal

24 lipca 2012 | 17:02

Ok rozumiem i akceptuje agrumenty. Nie stac nas na nich (choc co do schurle czy reusa nie do konca sie zgadzam). To jednak nie zmienia faktu ze chcemy grac 4-2-3-1 (4-3-3?) a sciagamy bramkarza, obronce, pomocnika srodkowego/defensywnego i jednego sredniego skrzydlowego. No cos tu nie gra i taki a nie inny budzet tego nie usprawiedliwia. Inter po 2,3 meczach wroci do 4-5-1 bo na tyle nas stac. Zreszta z dyskusji wynika jaki to jest sklad : tego sie przesunie tu, tamtego tam, ten od biedy zagra na prawej a tamten na srodku i jakos to bedzie

MrGoal

MrGoal

24 lipca 2012 | 17:06

no nie tak sie buduje druzyne. Najpier sie pyta architekta (trener) o projekt a potem kupuje materialy. A w Interze Stramaccioni mowi ze bedzie wstawial drzwi a dostaje okna. I co z tego ze te okna sa dobrej jakosci? Bo smiem twierdzic paradoksalnie ze pilkarzy kupilismy dobrych (moze i bardzo dobrych) a transfery przeprowadzilismy nietrafione.NIe tego potrzebujemy w pierwszej kolejnosci moim zdaniem.Oby nowy trener okazal sie cudotwórcą a liga slaba w tym sezonie bo bedzie ciezko! A jak milito czy palacio sie wysypia to bedzie grac primavera

Hagaen

Hagaen

25 lipca 2012 | 20:31

MrGoal - wydaje mi się, że mylisz się określając przeprowadzone transfery mianem niepotrzebnych. Forlana mi tylko szkoda jak do tej pory i trochę JC, ale oswajam się z tym, że chodzi o niższe pensje. Rozwiązanie kontraktu z Lucio było jak na razie widać, trafione - piłkarz sam zniszczył swoją legendę, szkoda bo lubiłem go. Maicon, mimo iż klasowy, to jednak jest w takim wieku, że to ostatni dzwonek na odsprzedanie go po całkiem godziwej cenie. Julione - też dostaniemy za niego pieniądze, a On również zarabiał sporo. Dalej - solidny grajek na ŚP z możliwością cofnięcia lub gry ofensywnej był nam niezmiernie potrzebny... Zanetti ma 39 lat, czego nie musze komentować - wg mnie jest nie do ruszenia, ale powinien być na CPS. Cuchu jest już też w zaawansowanym wieku, więc powinien mieć jakiegoś naturalnego następcę - Guarin jest kimśtakim, kimś kogo potrzebowaliśmy. Bardzo dobry transfer. Stanković, mimo, że również go lubię, to jednak jest już za wolny, ostrożny i nie nadaje się do gry według mnie. Naturalnym jest więcj, że potrzebujemy jeszcze jednego pomocnika w stylu Guarina, który potrafiłby czyścić środek i czasem, na wzór wyżej wymienionych (w ich optymalnej formie), potrafiłby zaatakować, posłać piłkę do przodu a nie w bok lub do tyłu tylko. Dalej - straciliśmy Lucio, więc to normalne, że potrzebna nam godziwego następcy - Silvestre może takim być, nawet z nawiązką. Prawą obronę mamy obsadzoną - Zanetti, Jonathan, młodziutki M'baye - na lewej jest Nagatomo, a także Zanetti, M'baye, od biedy Chivu (choć wolałbym, żeby opuścił Inter razem ze Stanko), Na środku Silvestre, Samuel, ogrywa się Ranocchia i Juan - od biedy Chivu :P Obronę i bramkę mamy obsadzoną bardzo dobrze. W pomocy Guarin to zaleta, a mam cichą nadzieję, że Fernando lub Sahin też będzie nasz. Wyżej - Coutinho-Sneijder-Palacio i Alvarez, ktory jak się doleczy wg mnie będzie robił furorę i może grać w miejsce Palacio i Sneijdera. Co widać w tym zestawieniu? Brakuje nam Kogoś, kto mógłby zagrać na lewym skrzydle i jednocześnie zestępować Milito, ale tak do bólu godziwie... LS/N i kolejny ŚP to gracze, których powinniśmy kupić na pewno. Ewentualnie, fajnie byłoby oglądać Kolarov'a, ale wydaje mi się, że NIESTETY nie kupimy go.

MrGoal

MrGoal

27 lipca 2012 | 14:11

No duzo racji masz mysle Hagen i argumentacja ciekawa. Wyjasniajac tylko chcialbym dodac ze nie twierdze ze transfery przeprowadzone sa niepotrzebne. Pewnie ze sa.Ba, wymienic to i trzeba bedzie za chwile Samuela, Zanettiego, Chivu, Cambiasso,Milito i tez trzeba bedzie to zrobic, Wydaje mi sie ze transfery beda nietrafione ze wzgledu na hierarchie potrzeb. Na wymiane pokoleniowa skladu ( oczywiscie ze konieczna,zgadzam sie) to Inter mial czas dwa lata temu. A ostatnie 4 okienka transferowe przepalismy i efekt jest taki ze transferowo doszlismy....

MrGoal

MrGoal

27 lipca 2012 | 14:15

...do sciany. Badzmy szczerzy. Inter nie potrzebuje 4 transferow. Inter w tej chwili potrzebuje 11-12 transferow! A na to nas nie stac bo zarzad ostanio spal. Wiec moim zdaniem najpierw powinnismy kupic pilkarzy ktorzy w ogole umozliwia nam gre w systemie proponowanym przez trenera!(bo takie jest moje zdanie,Inter nie ma skladu na 4-2-3-1(4-3-3)). Do skutecznej gry tym systemem na przestrzeni calego seoznu potrzeba 4 skrzydlowych, 2 bardzo dobrych i 2 dobrych zmiennikow.Mamy jednego.Alvarez do gry na skrzydle w tym systemie sie nie nadaje...

MrGoal

MrGoal

27 lipca 2012 | 14:20

jest zawolny i za malo zwrotny. Coutinho moze wypalic na skrzydle ale mysle ze bedzie go ciagnac do srodka za bardzo.NIe mamy bokow obrony ktore tez sa wazne w tym ustawieniu. Przy obecnej formie maicona o zgrozo uwazam ze najlepszym bocznym obronca jest 39 letni Zanetti! Zgadzam sie ze M'baye jest ciekawy. Milito musi miec klasowego zmiennika(nie zapchajdziure) bo kontuzje zlapie nie jedna. A Inter teraz dokonuje sobie powolnej wymiany kadry (slusznej i waznej) ale nie na pozycjach ktore sa niezbedne do obsadzenia bysmy mogli grac w pilke w ogole

MrGoal

MrGoal

27 lipca 2012 | 14:21

i przepraszam za przekrecenie nicku Hagaen :)

VVujek

VVujek

27 lipca 2012 | 16:39

świetny artykuł,przyjemnie się to czyta,no i chyba pobity rekord komentarzy,co zresztą nie dziwi bo trafiłeś w gusta czytelników,no i pewnie dużo pracy cię to kosztowało :) Pozdrawiam,Forza Inter !!

miko2121

miko2121

18 sierpnia 2016 | 17:55

I pomyśleć, że już 4 lata mineły


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich