Zanetti po raz 600. w Serie A

10 marca 2013 | 10:15 Redaktor: Biały Kategoria:Ogólna1 min. czytania

Dzień po urodzinach Interu swój mały jubileusz będzie obchodził Javier Zanetti. Argentyńczyk występując dziś w meczu przeciwko Bolonii rozegra swój 600. mecz w Serie A w barwach Interu.

- 600 meczów w Serie A to duża liczba - mówi Zanetti - Muszę za to podziękować Interowi. Jestem od wielu lat kapitanem tego zespołu, co jest dla mnie wielką odpowiedzialnością i ogromnym powodem do dumy. Być może założę w niedzielny wieczór jakąś szczególną opaskę kapitańską. Chciałbym jednak, abyśmy uczcili zarówno mój jubileusz jak i urodziny Interu fantastycznym meczem, który pozwoli nam zapomnieć o porażce w Londynie i da nam trzy punkty bezcenne w walce o trzecie miejsce.

- Bologna? Będziemy musieli być bardzo uważni i skoncentrowani, to groźny zespół, zwłaszcza w grze ofensywnej. Poza tym powinniśmy zagrać swój mecz i wykorzystać te okazje, które zdołamy sobie wypracować.

Źródło: inter.it

Polecane newsy

Komentarze: 36

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 10:25

Ja powiem tak, bylbym za tym aby zostal w nastepnym sezonie, ale....jak juz ma bic te rekordy to spoko, niech wchodzi na koncowki, powiedzmy jak juz wszytko pewne tak na 5-10minut. Kazda inna bedzie dalsza tragedia dla tego klubu.

Rizzo

Rizzo

10 marca 2013 | 10:38

Ale Chrisu, Zanetti w meczu w Londynie był obok Handanovicia najlepszym piłkarzem Interu. Na prawej obronie jest ciągle przydatny. Moim zdaniem Zanetti nie będzie bał się uczciwej rywalizacji, jeśli przyjdzie boczny obrońca i nie zdziwie się, jeśli ją wygra. Nie trzeba mu zaglądać ciągle w metryke,bo gdybym czytał tylko komentarze na tej stronie, a nie oglądał meczów byłbym gotów pomyśleć, że Zanetti jest najslabszy w całej drużynie. Gdy piłke pod własną bramką ma Pereira to modlę sie, aby nie wpakowal jej do własnej siatki, a Nagatomo to już nie ten sam Nagatomo, ktory błyszczał u Leonardo

sztaficer

sztaficer

10 marca 2013 | 10:50

Chrisu, ciągle Go atakujesz, że stary, że słaby. Oglądasz w ogóle jakieś mecze?

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 11:11

Tak, ale w ilu był bezbarwny? albo po prostu słaby? Nie ma podstaw aby ocenaic na przykładzie kilku meczy, a na przykładzie całego obecnego sezonu

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 11:13

Czy ja ogladam mecze? :))) nie przerywanie od 1999 roku ( w miare mozliwosci), wczesniej RaiUno, a w dobie rozwoju Internetu, mało co opóściłem ;] w tym sezonie może kilka nie ogladalem do konca;) NO OFFENCE

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 11:14

Rizzo ja patrze w przyszłość, czyli nastepny sezon, bo ten już jest stracony według mnie.

martins_92

martins_92

10 marca 2013 | 11:46

oglądasz, ale chyba nie wiem jak Ty to widzisz, a może na piłce za bardzo się nie znasz? powiedziałbym, że póki co przy kadrze Interu, rzadko kiedy Zanetti gra słabo, jego walka i zaangażowanie jest nie zmierzone... do tego ta pewność przy piłce, ja nie wiem jak Ty oglądasz te mecze Chrisu, ale każdy ma prawo do swojego zdania. Moim zdaniem nie ma lepszego od Zanettiego u nas, nie patrząc nawet na bicie jakichkolwiek rekordów.

Klinsi64

Klinsi64

10 marca 2013 | 12:16

czym bliżej bramki to te zaangażowanie kapitana rekordzisty jakby malało...jeśli ma się coś w Interze zmienić to Zanetti musi odejść i tyle,wychodzenie na prostą trochę potrwa ale zmiany są nieuniknione,jeśli zostanie na przyszły sezon to zostaną również Cambiasso i Stankovic i kto by nie przyszedł gówno z tego będzie...pozdrawiam wszystkich zakochanych w Pupim

Luk

Luk

10 marca 2013 | 12:22

Nie mam nic przeciwko wymianie najsłabszych piłkarzy na lepszych, ale tak się składa, że na prawej stronie boiska (czy to w obronie, czy na skrzydle) lepszych od Zanettiego nie mamy. Nawet gdyby w lecie przyszedł ktoś lepszy, to w czym problem, żeby Javier był przez sezon zmiennikiem?

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 12:58

"to w czym problem, żeby Javier był przez sezon zmiennikiem?" Ty chyba zartujesz nie widzac w tym problemu :))) Luk nie masz nic przeciwko wymianie słabszych na lepszych....własnie o to chodzi, że by wymienić na prawej stronie to.

Luk

Luk

10 marca 2013 | 13:13

@Chrisu: Najsłabsi na prawej stronie są Silvestre i Jonathan, Alvarez i Schelotto też jeszcze nie pokazali, że nadają się do pierwszego składu i właśnie tych 2-4 piłkarzy należy wymienić na lepszych. W związku z powyższym nie widzę problemu w obecności Javiera w kadrze. Właściwie, to widziałbym problem, gdyby go w kadrze nie było.

Don F

Don F

10 marca 2013 | 13:25

Zanetti jest bardzo pewny punktem na prawej stronie, zwłaszcza w defensywie. Bez wątpienia powinien grać w przyszłym sezonie w pierwszej 11-stce. W wielu meczach, jak w ostatnim, jest primus inter pares -- najlepszy z równych -- czyli ze słabych....

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 13:26

Silvestre na prawej obronie? Alvarez? Schelotto? Ja widze problem bo trzeba pozegnac cala stara gwardie tak jak to zrobił Milan w zeszłym sezonie. Teraz Milan wygrywa z Barca 2-0 bez wiekszej spiny, a Inter zbiera wpierdol 3-0 ze Spurs i jest pośmiewiskiem na cała Europe. (o innych tego typu wynikach nie wspomne, a było ich sporo) Odpowiedz sobie teraz sam.

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 13:27

I jest w tym wina zarówno Zanettiego jak i reszty, sprawdz ilu ze starej gwardii gra w tych meczach i jakiesą tego skutki.

Phantom

Phantom

10 marca 2013 | 13:48

Prawda jest taka, że jeśli ma grać na boku obrony to niech zostanie. Ale wystawianie go na pomocy to jakiś absurd. Wszystkie jego zagrania czytelne jak elementarz. Podania do tyłu, żadnego elementu zaskoczenia.

Don F

Don F

10 marca 2013 | 14:23

ad Chrisu -- czyżbyś nie zauważył, że najsłabszymi zawodnikami Interu są właśnie ci "młodzi, nowi, utalentowani, przyszłościowi" a najlepszymi resztki ze starej Gwardii? Ci pierwsi, jak się okazało na boisku, wcale nie są już tacy młodzi i przyszłościowi (Alvarez), a plotki o ich talencie bezlitośnie weryfikuje boisko. Ci drudzy stanowią cały czas o - słabnącej niestety - jakości Interu w niektórych meczach (Milito i Samuel - zdecydowanie najlepsi zawodnicy Interu do czasu kontuzji, przebłyski Cambiasso np. w Catanii, Zanetti, etc.).

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 15:12

W meczu z tottenhame zagral i zanetti, chivu,cambiasso, skonczylo sie 3-0. W meczu z fiorentina zagral zanetti, cambiasso skonczylo sie 4-1. W obydwóch meczach nie zagrali na takim poziomie aby ich chwalic, moze zanetti na tle innych w meczu z tottenhamem zagral lepiej od tych co zagrali tragicznie, ale wciaz gral slabo. Przesledz wszystkie raporty z kompromitujacych meczy w tym sezonie i zauwaz, że w kazdym grało 2-3 ze starej gwardii, nie dając nic druzynie, nawet po ocenach widac. Pelny szacunek dla Zanettiego za te wszystkie lata

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 15:14

Ale trzeba umiec powiedziec dosc jak juz sie nie daje tyle co kiedys. Jesli zanetti zdecyduje sie dalej grac to dalej go bedziemy ogladac w wyjsciowej "11" i nie zobaczymy nastepcy godnego bo po co szukac jak jest zanetti. Z calym szacunkiem dla neigo ale wole tam ogladac w wyjsciowej jedenastce np Peruzziego, czy Vrsajko.

Don F

Don F

10 marca 2013 | 15:19

Chrisu - w ogóle nie kupuję takiego argumentu. W meczy Real-Barcelona sprzed dwóch sezonów grał Cristiano Ronaldo i było 0:5 dla Barcelony. Nie oznacza to, że CR jest fatalnym zawodnikiem. To jest gra zaspołowa i Zanetti jest cały czas świetnym elementem w tej grze. Problemem jest brak bdb zawodników na innych pozycjach, zwłaszcza ofensywnych. Natomiast co do jego następcy to zgoda, kandydata nie ma. Schelotto na pewno nie.

Klinsi64

Klinsi64

10 marca 2013 | 15:31

stara wypalona gwardia rządzi szatnią,nie mają żadnej motywacji po za biciem rekordów i ciągnięciem kasy,myślisz że to się nie przenosi na tych wszystkich młodych chłopaków? dość minimalizmu w Interze!!

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 15:31

Tak zgodze sie, że jest brak bdb pilkarzy na innych pozycjach jak rowniez na pozycji prawego obroncy dlatego gra zanetii, bo nikogo lepszego nie mamy, co nie znaczy, że jest dobry. Nie wyobrażam sobie aby obecnie tam biegal Jojatan. Schelotto to w ogole nie obronca.

Rizzo

Rizzo

10 marca 2013 | 15:32

Wybacz, ale to, że na boisku w tych meczach znajdowało się trzech zawodników ze składu, który wygrywał Lige Mistrzów spowodowało, że Inter przegrał wymienione wcześniej mecze? O ile Cambiasso spotkanie z Tottenhamem zawalił całkowicie, to ja nie zobaczyłem tam winy Zanettiego, czy Chivu. Niektórzy ciągle żyją w przeświadczeniu, że po odejściu tych piłkarzy Moratti ściągnie naprętce piłkarzy, którzy od razu podniosą poziom. Może na chwile należałoby spojrzeć na "młodych, zdolnych", którzy to powinni opuścić ten hamule ręczny, którym wedlug Chrisu są starsi zawodnicy? Mowiłem od początku, że Kovacicia należy rozliczyć po meczach z kimś poważnym, zamiast zachwycać się jednym podaniem. Oblał egzamin, oblewa go od kilku ostatnich meczów. Naprawdę wole zobaczyć dziś Dejana na boisku. To, że ogrywają nas przypadkowe druzyny nie są winą senatorów, tylko piłkarzy, którym brakuje serca do walki, czego nikomu ze składu mourinho nie można odmówić. No offence, wszystkim nam zależy na Interze, ale moim zdaniem problem leży gdzie indziej, niż na prawej stronie obrony

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 15:34

Oczywiscie, że nie, ale jest to zastanawiajace. Poza tym wygrywali 3 lata temu!!! SZMAT CZASU!

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 15:37

Problem leży w starej gwardii i trenerze. Popatrz na przykład Milanu co zrobił w zeszłym sezonie ze starą gwardia i na jakim etapie obecnie sa oni, a na jakim Inter. Ja nie widze sensu granai zawodnikami pokroju Cambiasso, Samuel, Chivu, Zanetti, Milito. To sa juz gracze bez perspektyw. Swoje wygrali dzieki im za to, ale kazdy czas mija. Ten sezon jest stracony, a inaczej bym na niego patrzyl jakby chociaz ogrywali mlodych.

Maradon.

Maradon.

10 marca 2013 | 15:38

Zanetti jeszcze na prawej dałby rade w następnym sezonie... nam trzeba pomoc i atak wzmocnić a róznice moim zdaniem będzie widać bo póki co my mamy problem z utrzymaniem się przy piłce i stwarzaniu sytuacji skąd tyle bramek tracimy

Klinsi64

Klinsi64

10 marca 2013 | 15:48

jak 18 letni chłopak przychodzący do słynnego klubu ma nie oblać egzaminu? z Fiorą został zmieniony w przerwie(co mógł czuć?) w nastepnych meczach ława,już był przy linii z Catanią i ława znowu wszedł Cambiasso,nagle dostaje szanse od 1 min na mega trudnym terenie w idiotycznie ustawionej 11,nawet godziny nie zagrał i zmiana,a ponoć to Cambiasso 2 bramki zajebał,gdzie tu logika? Przyszedł za duże pieniadze dostał 10 na plecach,a traktowany jest jak szmata

Klinsi64

Klinsi64

10 marca 2013 | 15:51

nikt nie mówi że od razu mamy o scudetto walczyć w przyszłym sezonie,ale kazdy rok kolejny z mistrzami to strata czasu

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 15:53

Dokładnie Klinsi, to jest 18 letni chłopak, który jest inwestycją na przyszłość, tak nawet włosi mówią, a polaczki wymagania w stosunku do niego mają jakby był już w pełni ukształtowanym piłkarzem. Zluzujcie.

Rizzo

Rizzo

10 marca 2013 | 16:52

Chcę aby była jasność, to nie wina Mateo, a naszych skautów. Gra naprawdę słabo, dlatego jest zmieniany. Nie widzę w tym złego traktowania tego zawodnika, a raczej to, że sztab odpowiednio reaguje na wydarzenia na boisku, często jest nasłabszym ogniwem i tak beznadziejnie grajacego zespołu. Nie wiem czy to wina złego ustawienia, czy jego słabości, podobno to ofensywny pomocnik, a gra na pozycji Andrei Pirlo. Właściwie to już wiem co mnie wkurza i dlaczego oceniam go w ten sposób. Nie widze w nim potencjału większego od tego, który posiada Poli, Coutinho, czy Bennasi, a wydano na niego kilkanaście milionów dosyć lekką ręką. Wcześniej z takie pieniądze można było kupić Van der Vaarta na przykład, lub dołożyć je do transferów letnich na początku sezonu.

Luk

Luk

10 marca 2013 | 16:59

@Chrisu: Skoro jesteś fanem oceniania piłkarzy po dacie w metryce i tak chętnie chwalisz niedawne czystki w Milanie, to jak skomentujesz przypadek pewnego "dziadka", którego Milan pozbył się lekką ręką, a który następnie został głównym dyrygentem w mistrzowskiej ekipie z Turynu oraz wicemistrzowskiej ekipy Euro 2012? Co powiesz o nieperspektywicznym dziadku, który w wieku 33 i 34 lat został królem strzelców serie a i od tego czasu wciąż (w tym roku skończy 36) utrzymuje się w czołówce strzelców?

Luk

Luk

10 marca 2013 | 17:03

@Rizzo: Niestety, chyba masz rację. Benassi, Duncan i Livaja prezentują co najmniej zbliżony poziom do Kovacicia. Bezsensownie wydana kasa.

Chrisu

Chrisu

10 marca 2013 | 17:17

No tak Milito bedzie krolem w wieku 40 lat, Zanetti murem dla obroncow wraz z Chivu i Samuelem, Cambiasso tylko czekać kiedy eksploduje :)

Luk

Luk

10 marca 2013 | 17:33

Poszukaj w wikipedii definicji terminu "zaprzeczenie". Przykład czwarty mógłby brzmieć "Fan rozgrywek juniorskich twierdzący, że piłkarze po 30. wyparowują".

Klinsi64

Klinsi64

10 marca 2013 | 17:36

z idiotami nie mam zamiaru dyskutować,jebani minimaliści...

Fan Inter

Fan Inter

10 marca 2013 | 18:23

Niech pobije rekord Maldini'ego, bo po latach miło będzie się patrzeć że najwięcej występów w Serie A ma nasz Javier.

INTER1908

INTER1908

10 marca 2013 | 18:58

zgadzam sie z Fan Inter a ile wystepów ma ten Maldini


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich