GDS: Ranocchia odejdzie? Oto następcy

27 grudnia 2013 | 13:06 Redaktor: Paweł Świnarski Kategoria:Transfery1 min. czytania

La Gazzetta dello Sport informuje, że zawodnikiem który może opuścić Inter zimą jest Andrea Ranocchia i podaje zawodników, którzy mogą dołączyć do Interu, gdy ten odejdzie.

Pierwszym jest zawodnik Parmy, urodzony w 1986 roku Argentyńczyk - Gabriel Paletta. Mierzący aż 190 cm wzrostu stoper w Parmie gra od 2010 roku.

Drugą opcją jest zawodnik St.Etienne - Zouma, za którego Nerazzurri ponoć zaoferowali już pół miliona euro za wypożyczenie i 8 milionów późniejszej dopłaty w przypadku transferu definitywnego. Zawodnikiem interesuje się również Chesea i Monaco.

Kolejnym zawodnikiem jest Fabian Lukas Schär z FC Basel, urodzony w 1991 roku reprezentant Szwajcarii.

Źródło: la gazzetta dello sport

Polecane newsy

Komentarze: 33

Danioxx17

Danioxx17

27 grudnia 2013 | 13:13

Schar albo Zouma genialnie by było jakby któryś z nich przyszedł młodzi perspektywiczni Zouma chyba lepsza warunki ma i młodszy ale Schar też niczego sobie a Palleta to no comment to nie 1 Kwiecień :P.

Loon

Loon

27 grudnia 2013 | 13:13

Nie znam tych następców, ale sam Ranocchia to mój wielki dylemat. Nie jest to najlepszy obrońca jakiego widziałem, nawet nie łapie się na TOP10 Morattiego, ale jak na defensora to wciąż młody zawodnik. Innymi słowy - pozbywamy się go w momencie kiedy już swoje wycierpieliśmy, a on w nowym klubie ma prawo zacząć grać jak z nut. Oczywiście ma prawo, ale nie musi. Już nawet nie o samego Ranocchie mi chodzi tylko o to, że - jak mówiłem - Inter nie jest klubem dla młodych piłkarzy, bo nie umie się z nimi obchodzić. Szkolenie Ranocchiów zostawmy Parmom

Grzegorz940106

Grzegorz940106

27 grudnia 2013 | 13:14

Andrea Ranocchia sprzedał bym pod warunkiem ze dołonczył by do nas ktoś z 2 Kurt Zouma lub Fabian Schär . Osobiscie wolałbym K.Zouma :)

Czarson

Czarson

27 grudnia 2013 | 13:15

Priorytet to Schar a co do czanrego i łysawego to juz nie ten poziom

Czarson

Czarson

27 grudnia 2013 | 13:17

Loon Ranocchia juz dawno przegral swoja szanse, niech odejdzie poki jest jeszcze cos warty. Mozliwe, ze na tej transakcji wszyscy skorzystaja. btw on juz taki mlody nie jest.

Nerazzurri96

Nerazzurri96

27 grudnia 2013 | 13:19

Sprzedać byle tylko za jakąś w miarę rozsądną kasę i koniecznie gdzieś za granicę. Schar dobra opcja, do Zoumy mam jeszcze wątpliwości czy jest gotowy. A Paletta to solidny grajek i nic więcej, bardziej by się nadawał jako zmiennik zamiast Samuela czy Andreolliego.

Loon

Loon

27 grudnia 2013 | 13:26

A to też racja Nerazzurri96 -> jak sprzedawać Ranocchie to koniecznie (!) za granice, żaden Milan/Juve

Daniello

Daniello

27 grudnia 2013 | 13:49

Teoretycznie Zouma byłby najlepszy, ale tak jak pisał Loon, nie umiemy się obchodzić z młodzieżą i jak znam życie po transferze szybko dostosowałby się poziomem do reszty, mam na myśli JJ, Chivu, Andreolliego. Inna sprawa, że raczej ciężko będzie pokonać konkurencję w postaci klubów z Wysp czy krezusa Rybolovleva. Paletta ciekawie się prezentował w zeszłym sezonie, bodajże chciał go nawet Milan, na początku sezonu nabawił się kontuzji, przez co to jedna wielka niewiadoma. Poza tym nikt nie chciałby powtórki z rozrywki, która na imię ma Matias :)

Daniello

Daniello

27 grudnia 2013 | 13:53

Schar, wiadomo ryzyko, ale jest stosunkowo tani.

Chrisu

Chrisu

27 grudnia 2013 | 13:54

a co masz niby do JJ? wymieniajac go kolo takiego czegos jak Andreolli, czy Chivu?

anor

anor

27 grudnia 2013 | 14:04

Rannocchia ma jedną wadę i to taką której chyba nie da się już w tym wieku wyćwiczyć (o ile w ogóle się da) czyli zwinność. Może i ma warunki, jakiś tam przegląd i w wiekszości przypadków spokój ale każdy skrzydłowy, czy techniczny napastnik wkrecają go w ziemie, że nie wie gdzie jest. Do dziś nie mogę zapomniec jak taki Immobile (jeszcze w Genoi) go zamotał...

Nerazzurri96

Nerazzurri96

27 grudnia 2013 | 14:17

Zouma ma troszkę nie tego w głowie i czasami miewa "odloty", ale to obiecujący zawodnik.

Daniello

Daniello

27 grudnia 2013 | 14:23

Stawianie go na równi z Andreollim i Chivu to była przesada, co nie zmienia faktu, że gra tylko z braku laku. Szczebel niżej od dwójki Campagnaro - Rolando. Broni go tylko wiek.

Chrisu

Chrisu

27 grudnia 2013 | 15:32

Sranie sie do Juana to jest juz przesada bo zaraz wyjdzie ze tylko Rolando i Hugo cos graja, ktory ostatnio kaleczy.

Dziarski

Dziarski

27 grudnia 2013 | 16:33

nie wiem jak wy mecze oglądacie ale dla mnie jest jasne że Ranocchia to świetny gracz, a jego błędy zazwyczaj wynikają z ogólnego chaosu w defensywie, którego przyczyny nie należy szukać w jednostce

anor

anor

27 grudnia 2013 | 16:40

Swietny można byłoby powiedzieć jakby przyszedł za darmo albo 5mln a nie za bodajze 17mln. Jak na ta kwotę za obronce to powinien byc top swiatowym a jest po prostu ponadprzecietny. Wystaw jego a takiego JJ naprzeciw powiedzmy Teveza i jestem ciekaw kto by sobie lepiej poradził. rano po prostu za czesto zapuszcza korzenie głęboko w murawę

MrGoal

MrGoal

27 grudnia 2013 | 17:21

Dziarski on jest słaby indywidualnie, ma tendencje do zasypiania na boisku, gubi krycie notorycznie albo kryje na radar. On popełnia masę szkolnych błędów a ma już 25 lat a nie dopiero. I jak pisze anor, ta jego zwinność! W meczu z Napoli jak Higuain schodził do środka ,to aż mi utkwił w głowie ten obrazek, jak Ranocchia schodząć za argentyńczykiem o mało o własne nogi się nie zabił. Ten facet odstaje wyraźnie od takiego Rolando. A gdzie Rolando np do takiego Vidica

granitxhaka

granitxhaka

27 grudnia 2013 | 17:23

Schar błagam

Chrisu

Chrisu

27 grudnia 2013 | 17:29

Schaar z wymienionych zdecydowanie najlepszy

MarcelloLombardo

MarcelloLombardo

27 grudnia 2013 | 17:45

Chrisu, czemu bronisz Juana Jesusa? Przecież ten koleś kompletnie kopie się w czoło. Jedyny obrońca na poziomie, jakiego aktualnie mamy, to Campagnaro. Szkoda, że Samuelowi zdrowie już nie pozwala grać.

MrGoal

MrGoal

27 grudnia 2013 | 18:58

JJ też jest zresztą przeceniany póki co, ale on akurat ma jeszcze na prawdę czas na to żeby się rozwinąć a i potencjał zdaje się mieć większy od Ranocchi. Choć na ostudzenie entuzjazmu proponuję proste ćwiczenie, policzcie ile wyprowadzeń piłki przez JJ, które wyglądają często bardzo efektownie, kończy się celnym przekazaniem piłki do innego piłkarza Interu. Podpowiem, 90% kończy się stratą, mimo ,że na początku akcji można się zachwycać

kamil13216

kamil13216

27 grudnia 2013 | 20:35

Powiem tak, Rqanochia jest słaby, i nie, nie jest juz młodym talentem, wiadomo że najlepszy wiek dla obroncy jeszcze przed nim, no ale żeby w wieku 26 lat tak dawac dupy to wstyd, jest sztywny jak słup soli, a jego błedów w meczu z Roma nie zapomnę nigdy, 2 budy nam zawalił. JJ ma jeszcze czas, bo to smarkacz, a co do Samuela to niestety nie tylko jest zbyt czesto pacjentyem szpitala ale i ju.z szybkośc nie ta, w jego wypadku mozna liczyc tylko na to ze przeciwnik sie w niego wbije i go odrzuci. Obrone mamy na prawde żałosną, wszyscy mówia że potrzeba top napastnika, a tak na prawde potrzeba 2 dobrych obrońców, jednego skrzydłowego i wprowadzac już Kovacicia dl głównego i ICARDIEGO!!!

domi

domi

27 grudnia 2013 | 20:40

Przecież wszystko kręci się w wielorakich wypowiedziach o to, że młodzi nie grają, nie dostają szansy, choć mają widoczny talent, itd. Aż wreszcie naprawdę ostatnimi czasami zaczął grać regularnie młody piłkarz- JJ, to i tak znajdą się tacy, co piszą że jest słaby i najlepiej żeby nie grał, bo nawet nie można go zaliczać do obrońców jakich ma Inter. Juan jest młody i musi się nauczyć pewnych zachowań w polu karnym, żeby później bylo to juz dla niego pewnym szablonem do powtarzania. Wiadomo, że nie jest nieomylny, jak i każdy defensor, ale Chrisu ma rację, że nie ma w takich głosach logiki, a nawet rozsądku. Bo potem nie stawiamy na mlodzież albo Mazzarri jest uprzedzony do młodych.

Chrisu

Chrisu

27 grudnia 2013 | 21:10

Campagnaro kaleczy ostatnio i nawet Jun go zjada obecnie, ja u Juana cenie to, że jest twardy i zdecydowany jak niegdyś Lucio. Tylko on ma 22 lata i robi cały czas progres z sezonu na sezon.

edgar

edgar

27 grudnia 2013 | 21:26

kazde przyjecie pilki przez niego stwarza zagrozenie pod nasza bramka i az mi serce bije mocniej.. Musimy opylic go za granice poki jeszcze sa chetni na niego. Dziarski wszystko pokazuje reprezentacja niby taki wspanialy a nawet na rezerwe go nie chca? Zgadzam sie co do Juana jego wyprowadzenie pilki jest wyjatkowo nieudolne tyle, ze on ma czas zeby to ogarnac i grac na przyzwoitym poziomie w wieku Ranocchi ( on juz przesral swoj czas -bo do kiedy mamy czekac az jego "talent" wybuchnie..do 30?)

Chrisu

Chrisu

27 grudnia 2013 | 21:28

i Juan nie kosztował 20mln :)

Morfo

Morfo

27 grudnia 2013 | 21:34

Za 2 sezony JJ bedzie najlepszym obrońcą u Nas, wszystko ma oprócz doświadczenia... a Żaba to fakt, wieczny talent jak Brożek

MrGoal

MrGoal

27 grudnia 2013 | 22:42

więc sami widzicie,że obrońca który ma talent a jednocześnie czas na poprawę błędów to jest JJ a nie Ranocchia.Trzeba go jak najszybciej sprzedać. Domi oczywiście masz rację pełną, że na młodzież trzeba stawiać itp,czasem tylko mnie zastanawia, dlaczego tak się dzieje, że Inter ma tych zdolnych młodzieżowców, ale prawie zawsze przy każdym jest jakieś "ale".A w innych klubach ( pogba, januzaj, pedro, oscar, goetze, draxler itd) nie ma "ale", oni wchodzą do składu i ciągną ten wózek, nie potrzebują mnóstwa czasu "na rozwój, na dojrzewanie".Dlaczego?

kamil13216

kamil13216

27 grudnia 2013 | 23:42

Cholernie szkoda mi Kovacicia, taki placek Lucas Moura, który mijał bambusy w brazylii i gra kupe, a teraz juz prawie nie gra, został kupiony za te 43 mln, ale co najważmniejsze został doceniony, a Kovacic, grra regularnie w Reprze, jest na prawde dobry, wszyscy sie nim jaraja, no ale kosztował "tylko" 11 mln, wiec po cholere dac mu wieksza szanse rozwoju? Az dziw że tego Juana tak ogrywają, no ale w sum,ie cóz sie dziwic , ze środkowych obrońców jest jednym z lepszych bo Samuel szpital,Chivu to samo, wiec musiał grac Juan, a w pomocy oczywiście Cambiaza się musi wyszalec, bo chłopak się nie zdażył jeszcze nagrac. Fakt , ma obecny sezon niezły, no ale ma 33 lata, powinien juz tr0oche schodzic na dalszy plan, to on powinien wchodzic na ostatnie 30 minut za Kove badx Taidera, a nie, kula pełne 90. Kidy nam sie te Duncany wybija i Benassi, skoro bedzie grał łysol całe życie? Mam nadzieję że jak wróca z wypozyczenia to dostana choć szanse pokazania sie. To samo Icardi, srali sie z podpisem od marca, głowe sobie nad nim urywali a teraz jak przyszło0 co do czego to nie gra. Belfodila tez szkoda, bo za niego musiał odejsc Cassano, który na prawde by sie nam teraz przydał, takie mega kreatywne trio Palacio-Cassano-Alvarez, jeszcze za plecami z uarionem i Kovaciciem to by bomba zegarowa była.

Giacomo

Giacomo

28 grudnia 2013 | 12:02

Zouma i Schaar git.

Hagaen

Hagaen

28 grudnia 2013 | 22:31

Zouma i Schaar - tak, to byłoby coś. Wciąż nie mogę odżałować Dragovića, ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem - JJ nie powinno się krytykować, bo widać u niego progres, jest już konretnym obrońcom, a Campagnaro i Rolando to obrońcy klasowi. Żaba to taki chłopek roztropek - uwielbiam jego profesorskie zagrywki, na prawdę duma mnie rozpiera jak czasem widzę co robi, ale ma olbrzymią wadę - często gęsto trafiają mu się uczniowskie błędy, niedopuszczalne. Nie za 18mln euro.

MrGoal

MrGoal

29 grudnia 2013 | 01:01

To sami widzicie jaka jest ta nasza obrona. Campagnaro, profesor na tle JJ i Ranocchi, ktory jednocześnie na tle swiatowej pilki jest ni mniej ni wiecej dobrym obronca. Do tego perspektywiczny,ale wciaz uczacy sie JJ i ciamajda Ranocchia. To nie napastnika Inter potrzebuje najbardziej w tej chwili


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich