Alvarez chce podwojenia zarobków?

27 lutego 2014 | 15:56 Redaktor: Paweł Świnarski Kategoria:Ogólna

La Gazzetta dello Sport pisze dziś o nowych kontraktach dla zawodników Interu. Mówi się, że już niebawem nowe umowy podpisać mają Fredy Guarin, Rodrigo Palacio oraz Ricardo Alvarez. Według dziennikarzy, są pewne problemy związane z gażą tego ostatniego z nich...

Nowe umowy dla Palacio i Guarina są bliskie finalizacji. Problemem jest natomiast pensja Alvareza, który chciałby...dwukrotność obecnej pensji. Argentyńczyk w Interze zarabia obecnie 1,2 miliona euro za sezon.

 

Źródło: fcinternews.it

Polecane newsy

Komentarze: 21

baton

baton 27 lutego 2014 | 16:22   

Pojebało ptaszka w locie.

Loon

Loon 27 lutego 2014 | 16:23   

No tam, umowmy sie, ze 2,5 mln za sezon to dla zawodnika tej klasy, jaka trzyma w tym sezonie, nadal dosc rozsadna stawka. Chociaz z drugiej strony nie obrazilbym sie, gdyby ktos go kupil za te 20 milionow, bo jego jednonoznosc boli.

intermilano

intermilano 27 lutego 2014 | 16:26   

za 20 baniek?? Chyba z Guarinem w pakiecie ;))) a tak na serio to nikt za niego nie wyłoży wiecej niz 12ml po czym odejdzie za 9 plus bonusy. Za 10 ml to on ta jedna nogą lepiej niech gra u Nas

keanu

keanu 27 lutego 2014 | 16:54   

Zarząd pewnie wstrzyma się do końca sezonu, żeby zobaczyć jakie oferty za niego wpłyną.

Rizzo

Rizzo 27 lutego 2014 | 16:54   

W żadnym wypadku nie jest warty 2.4mln za sezon. Czasem mam wrażenie, że ludzie z braku laku kreują go na gwiazdę naszej pomocy, czy zawodnika wyjątkowo przydatnego. Jeśli się myle, to poprawcie mnie, ale nie przegraliśmy w tym sezonie meczu, kiedy Alvarez nie grał. Moim zdaniem powinno się przedłużyć mu kontrakt nie dając podywżki większej, niż pół miliona, resztę powinien podnieść z boiska swoją grą

zahor

zahor 27 lutego 2014 | 17:03   

w sumie, 2,4 mln za sezon to nie jest fortuna...

Valrin

Valrin 27 lutego 2014 | 17:06   

Wydaje mi sie ze lepiej byloby go sprzedac.

Arcadinho77

Arcadinho77 27 lutego 2014 | 17:08   

Niech spierdala w podskokach a nie podwojenie pensji :)

MrGoal

MrGoal 27 lutego 2014 | 18:12   

Pewnie, 4mln od razu! Uważam, że jeśli oczekuje takiej pensji to bardziej opłaca się go sprzedać. Inter z nim w składzie kompletnie nie funkcjonuje jako zespół, co pokazał ostatni mecz, kiedy zastąpił Hernanesa. Jest to też kolejny sezon, w którym, mimo asyst i kilku bramek, kolejny trener nie za bardzo wie na jakiej pozycji on ma grać. Typowy piłkarz niezłego technicznie zawodnika z Ameryki Płd, który nie nadaje się zbytnio to szybkiej i dynamicznej europejskiej piłki

MrGoal

MrGoal 27 lutego 2014 | 18:14   

Typowy przykład nie "piłkarz"

Wisnia_pl

Wisnia_pl 27 lutego 2014 | 19:03   

Jeśli to prawda to sprzedać od ręki!! Kolo 2 lata szuka formy, a po pół roku niezłej gry już gwiazdorzy. 2 miliony to ostateczny max.

Danioxx17

Danioxx17 27 lutego 2014 | 19:03   

Trochę pograł dobrze i zaczął gwiazdorzyć moim zdaniem to góra 2,0 mln powinien zarabiać i ani centa więcej,a jak nie to sprzedać za rozsądną cenne.

Darkos

Darkos 27 lutego 2014 | 19:03   

Chyba mu się poprzestawiało we łbie. Nie jest warty zarabiania 2,4 mln za sezon. Ani jego obecność nie poprawia znacząco naszej gry, ani jego brak bardzo nie boli. Sprzedać w lecie w pizdu i niech Kova się ogrywa zamiast siedzieć na ławie

kruk12

kruk12 27 lutego 2014 | 22:53   

Może jeszcze potrojenie? Zgadzam się z Darkos. To nie jest zawodnik który robi różnicę.

Klinsi64

Klinsi64 27 lutego 2014 | 22:59   

można go wykorzystać w jakimś transferze ;)

cybul

cybul 27 lutego 2014 | 23:08   

Klinsi w sumie fajny pomysł. Całkowicie sie zgadzam, a podwojenie zarobków przemilcze bo to śmieszne wymagania z jego strony...

Czarson

Czarson 27 lutego 2014 | 23:09   

nie dziwie mu sie

Lethal Doze

Lethal Doze 28 lutego 2014 | 07:46   

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON z tym frajerem, gówno gra i tyle, poziom Parmy

stary ubek

stary ubek 28 lutego 2014 | 16:13   

mowisz ze malo zarabiasz to do niemiec wypierd*** na truskawki se dorobic "100000 Messi" zasrany

Hagaen

Hagaen 28 lutego 2014 | 21:43   

2,4? No Fkin way...


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich