Pirelli może zakończyć współpracę z Interem

2 czerwca 2016 | 14:07 Redaktor: inv3rse Kategoria:Ogólna

Najświeższe doniesienia Corriere dello Sport informują o możliwości zerwania umowy między Interem Mediolan z ich wieloletnim sponsorem - Pirelli.

W przypadku zmiany większości udziałów w klubie, firma specjalizująca się w produkcji opon posiada klauzulę by zakończyć współpracę, podobnie jak to było w 2013 roku, kiedy to Erick Thohir wykupił dużą część praw do klubu od Morattiego.

Mówi się, że teraz, kiedy Moratti ma oddać resztę udziałów, Tronchetti Provera nie będzie miał powodu do kontynuowania kooperacji i może zrzec się sponsorowania drużyny z Mediolanu.

Źródło: fcinternews.it

Polecane newsy

Komentarze: 22

Internaldo

Internaldo 2 czerwca 2016 | 14:19   

Byłoby to smutne, po tylu latach.

kamil13216

kamil13216 2 czerwca 2016 | 14:32   

I bardzo dobrze. Sentymenty nie zdobywają trofeów.

lucainter

lucainter 2 czerwca 2016 | 14:41   

ta sentymenty ile ty lat masz deklu, że nic nie rozumiesz

kamil13216

kamil13216 2 czerwca 2016 | 14:45   

Obecnie Pirelli daje bardzo mało pieniędzy, teraz pieniądze są fundamentem budowanie potężnej drużyny. Wiele osób uważa że Pirelli powinno pozostac ze względu na to że są z nami od 95 roku. To są sentymenty. Które nam nie przyniosa pieniędzy.

Fanatyczny

Fanatyczny 2 czerwca 2016 | 14:47   

Liczy się kasa. Dla mnie to mogą być nawet krzaki chińskie na trykotach. Lecz z drugiej strony człowiek się przyzwyczaił do naszego starego sponsora który się ładnie komponuje jako całość.

Inter nie strzelił przypadkiem jakiegoś rekordu z jednym sponsorem od tylu lat, nie orientuje się ktoś?

Wisnia_pl

Wisnia_pl 2 czerwca 2016 | 14:51   

Czyli nowym sponsorem na koszulkach za furę kasy zostanie nowy właściciel i Uefa nic nie będzie mogła z tym zrobić. Długi w większości spłacimy, a i na transfery będzie, bądź cud wypożyczenia od nowego właściciela ;)

Vancore

Vancore 2 czerwca 2016 | 14:58   

Dla mnie logo Pirelli to staly element tej koszulki, ale fakty sa takie ze dostajemy od nich srednie hajsy. Jak chyba wszyscy przywykniemy do innego napisu, to i tak fenomen ze sa z nami tak dlugo.

lucainter

lucainter 2 czerwca 2016 | 15:02   

kamil zrozum, że to nie zależy od kibiców i ich sentymentów

MafiozaFc

MafiozaFc 2 czerwca 2016 | 15:07   

Szkoda :

MrBlue

MrBlue 2 czerwca 2016 | 16:25   

Ciemnogród z Internaldo i spółką nadal by wolał tkwić w sentymentalnym bagnie

Chrisu

Chrisu 2 czerwca 2016 | 16:27   

ta koszulka bez napisu Pirelli może wyglądać tragicznie jak te Atalanty

Drakon

Drakon 2 czerwca 2016 | 17:17   

Przyznam szczerze ze logo Pirelli na czarno niebieskim tle stala sie dla mnie niejako symbolem Interu, ale od dawna uwazam ze Tronchetti mocno skapi hajsow na nasz klub i dziwilem sie ze wogole doszlo do podpisania tej umowy, zwlaszcza ze podobno mielismy ciekawsze oferty. Tutaj pewnie zadzialal Moratti ktory sie z wlascicieliem Pirelli mocno za jajka trzyma. W prawdzie nie ma co Interu porownywac do F1, ale nie da sie ukryc ze tam Pirelli pcha potezne hajsy w porownaniu z naszym klubem, nie mam oczywiscie na mysli ze nam sie nalezy tyle samo, ale te marne niecale 30 milionow na sezon to malo juz nawet jak na czolowke ligi wloskiej, nie tylko na skale swiatowa. Poza tym nie wiem czy pamietacie ale mielismy juz chinskie krzaczki na koszulkach przez chwile i wcale nie wygladaly tak tragicznie. W sumie jesli kogos interesuje moge z ciekawosci sie pobawic i wstawic na nasze koszulki logo Suning :D

granitxhaka

granitxhaka 2 czerwca 2016 | 20:56   

Ja t ez sie dziwie ze Inter wgl podpisal umowe z Pirelli, na tak niekorzystnych warunkach, przrciez to co daje nam Pirelli to sa smieszne pieniadze, a sentymenty prosze odlozyc na bok.

Danek

Danek 2 czerwca 2016 | 22:27   

Mam wrażenie, że to Pirelli wtedy traci nie Inter

Hagaen

Hagaen 2 czerwca 2016 | 23:44   

Ja kupuję od zawsze opony Pirelli, wspieram Inter. Mam nadzieję, że jednak się oponowcy strzelą w łeb i wrzucą więscej € na sponsoring, bo mieć ich na koszulce to symbol. Sentyment, którego nikt mi nie zabroni posiadać i się z niego cieszyć. Nikt, kto mnie i mi podobnych sentymentalistów obraża wyzywając od "ciemnogrodów" itp nie ma prawda słowa pisnąć, bo jesteście tylko malutkimi, głośnymi trolikami. Nauczcie się merytorycznie rozmawiać, trolle.

SOLO_INTER

SOLO_INTER 2 czerwca 2016 | 23:44   

Wyjebane trzeba patrzec do przodu a nie trzymac sie tradycji

Dziarski

Dziarski 3 czerwca 2016 | 00:22   

trzeba by policzyc ile ludzi kupuje koszulki interu bo podoba im się kompozycja z logo pirelli. ja na pewno bym nie kupil swoich 4 tylko może max 2 gdyby się zmieniał sponsor regularnie

Lucash

Lucash 3 czerwca 2016 | 03:07   

Jako finansista i starszy kolega powiem Wam, że w życiu jest dużo ważniejszych rzeczy niż pieniądze! Tradycja jest jedną z tych rzeczy :-) Kibicuję Interowi od 96 roku i Pirelli zawsze było z Interem. Lepiej niech wykupią San Siro bo tam jest chajs, a się odczepią od sponsora. Będą wyniki, będą chajsy z reklamy. Najpierw trzeba wymagać od siebie, potem mieć jakiekolwiek roszczenia!

Ronaldo

Ronaldo 3 czerwca 2016 | 10:57   

Zdecydowanie opowiadam się za pozostaniem loga Pirelli na koszulkach ale nie mam na to wpływu.

Prolapsus Ani

Prolapsus Ani 3 czerwca 2016 | 11:33   

Spokojnie. Chińczycy załatwią nam koszulki z logo 'PirelIi', ewentualnie 'Piralli' i będzie git XD (edycja 2016.06.03 11:34 / Prolapsus Ani)

Hagaen

Hagaen 4 czerwca 2016 | 22:29   

@Lucash - bardzo mądry użytkownik, polać mu!! PS - jak chińczycy wejdą to nie będzie Pirelli ani Piralli - będzie Pireli ;) (edycja 2016.06.04 22:30 / Hagaen)


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich