CdS: Zhang sprowadzi Gabriela Jesusa do Interu

28 czerwca 2016 | 12:41 Redaktor: inv3rse Kategoria:Transfery1 min. czytania

Corriere dello Sport jest pewne: Zhang Jindong ściągnie do klubu Gabriela Jesusa. 

19-letni napastnik uważany jest w swoim otoczeniu za wielki talent pokroju Ronaldo czy Neymara. 

- Negocjacje się już rozpoczęły - informuje gazeta

- Transfer Gabriela Jesusa będzie dobrym początkiem w polityce transferowej nowych udziałowców. Ostatnio zainteresowanie Brazylijczykiem wyraził również Juventus, ale największe naciski docierają z Barcelony, która zaoferowała 25 milionów $ (19 plus 6 dla bonusów). 

- Sytuacja piłkarza nie jest jednak łatwa - 55% należy do jego agentów, 15% do niego samego i 30% do Palmeiras. Zanetti, Ausilio i Gardini rozmawali o nim z Thohirem i Zhangiem wczoraj wieczorem. Jego przybycie może zamknąć drzwi dla Yayi Toure z uwagi na limit zawodników spoza Unii Europejskiej w składzie.

Źródło: fcinternews.it

Polecane newsy

Komentarze: 29

Piotrekfci

Piotrekfci

28 czerwca 2016 | 13:00

Było by wręcz cudownie gdyby to była prawda !! Wbić w Toure i postawić na Jezusa. Mamy 2 atuty - jednym jest kasa która mimo Ffp myślę że będzie wydawana w sporej ilości - klub zapewne już działa celem sprowadzenia nowych partnerów i tak linie lotnicze z Chin i np Toyota - po drugie osoba Ronaldo który wierze ze pomoże nam go ściągnąć wraz z Zanettim który w końcu wykorzystuje swoje wpływy. Widać to po sprowadzeniu Banegi. Mega transfer I wierzę że nie jedyny tego kalibru w tym okienku !! Jesus i Berardi powinni być teraz priorytetem.

Wiktor

Wiktor

28 czerwca 2016 | 13:16

Było by miło i pokazało aspiracje oraz skuteczność nowych władz.

Jovetić10

Jovetić10

28 czerwca 2016 | 13:21

Czyli Mancini schodzi powoli na dalszy plan, bo zarząd nie chce spełniać jego zachcianek. Plotka o tym, że Erkin jest na wylocie też nie jest przypadkowa.

simon45

simon45

28 czerwca 2016 | 13:35

Boże, ależ jesteśmy piekielnie mocni!

Randama

Randama

28 czerwca 2016 | 14:51

Znowu jakiś kloc ktory bedzie sie 2 lata przyzwyczajal do wloskiego grania. Ja pier dole

Wiktor

Wiktor

28 czerwca 2016 | 14:57

Randama, oglądałeś tego 'kloca" w jakimkolwiek meczu Palmeiras? Nie sądzę skoro tak piszesz.

Randama

Randama

28 czerwca 2016 | 14:58

Gowno mnie obchodzi co grał w lidze brazylijskiej, obchodzi mnie jego mlody wiek, male doswiadczenie, a my potrzebujemy powaznych pilkarzy na teraz. To nie moment na sciaganie talentow. MAD?

simon45

simon45

28 czerwca 2016 | 14:58

Tak jest Wiktor! Nieprawdopodobny transfer w naszym wykonaniu! Ależ jesteśmy mocni!!!

Kiksu

Kiksu

28 czerwca 2016 | 15:01

wszystkim ktorzy zachlysenli sie poncjalnymi gwiazdkami lig z południowej ameryki przypominam ze Alvarez czy Botta tez byli cudownymi dziecmi a jeszcze za tego wolaja kosmiczna kwote. Serie A nie nadaje sie na ogrywanie talentów z tamtych stron.

Randama

Randama

28 czerwca 2016 | 15:03

Opisz Wiktor co czujesz teraz.

Wiktor

Wiktor

28 czerwca 2016 | 15:31

Co czuję? Że jak go nie kupimy, a będzie taka możliwość to będzie największe frajerstwo. Tak się składa że oglądam ligę brazylijską i Copa. Patrz Neymar? Dla mnie to zajebisty transfer, a co do wymienionych zawodników to byli przeciętni, a nie gwiazdy ligi. Nie przypadkiem interesują się nim najlepsze kluby. W lidze aktualnie nie ma większego talentu który gra, a nie ma tylko i wyłącznie potencjału. Wtedy sam byłbym temu przeciwny. To gracz, który z miejsca może wejść do naszego pierwszego składu. Który jeśli tylko będzie grał, a nie siedział na ławce czy ogrywał się w Bologni, to będzie gwiazdą ligi. Wszystko w tym temacie.

Wiktor

Wiktor

28 czerwca 2016 | 15:33

Zresztą jak pójdzie do Barcelony to wspomnicie moje słowa.

Wiktor

Wiktor

28 czerwca 2016 | 15:34

To gracz na dekadę a nie na 1-2 sezony. I nie tylko się zwróci w lidze, ale zostanie odsprzedany z zyskiem. 20-25 spokojnie jest wart i jego cena jest uzasadniona.

Guarin

Guarin

28 czerwca 2016 | 15:41

Kiksu-Na prawdę Botta,Alvarez? przecież o nich tylko w Mediolanie słyszeli o tym gówniarzu wiedzą wszyscy najwięksi w europie

Wiktor

Wiktor

28 czerwca 2016 | 15:42

Co do ogrywania talentów to Seria A w ogóle z nich nie korzysta. I cały czas gramy emerytami na 2-3 sezony. Nie prowadzi się młodych gwiazd w topowych klubach tylko ogrywa na słabym zapleczu. Dlatego się nie ogrywają, nie wchodzą na poziom, nie rozwijają. Stąd brak wyników i progresu. Zobaczcie jak to się robi w lidze hiszpańskiej czy francuskiej. Oglądnijcie film "6 z Manchesteru" i ich przekonanie dlaczego Ferguson odniósł sukces. Bo skład był stały, grali od trampkarzy na pamięć, do składu wchodziło max 2-3 nowych graczy co sezon. Był idealnie zbalansowany. Byli i doświadczeni i właśnie wspomniana młodzież. Nie bano się im dać grać nawet za cenę gorszych wyników (patrz ich pierwszy sezon). Zresztą długo by o tym dyskutować i nie przypadkiem nasza Primavera tłucze wszystkich, a żaden nie trafia potem do składu. To błędna filozofia. Sporting, Benfica, Porto (może trochę mniej - bo trafiają tam już ułożeni gracze). Lyon etc. To są kierunki filozofii, które powinniśmy obrać. Z jedną różnicą... w przeciwieństwie do wymienionych klubów sukces zapewni nam zatrzymywanie a nie sprzedaż gwiazd.

Randama

Randama

28 czerwca 2016 | 15:44

Wybacz wiktor, ale za dlugie. nie chce mi sie czytac. opisz

Wiktor

Wiktor

28 czerwca 2016 | 15:46

Uważam że ten transfer jest nie realny ze względu na konkurencję, ale jeśli się mylę i jest jakimś cudem jest, to finalizować jak najszybciej. A niedowiarków odsyłam do meczy brazylijskiej Serie A.

MrBlue

MrBlue

28 czerwca 2016 | 15:48

Na pewno będzie to lepszy prezent dla kibiców niż przepłacony niemiłosiernie Hernanes i do tego bez formy jak się jeszcze okazało

Jovetić10

Jovetić10

28 czerwca 2016 | 16:12

Wiktor bardzo ładnie opisałeś dlaczego młode talenty nie powinny trafiać do Serie A, ale z Interem też jest taki problem, że obecnie priorytetem jest 3 miejsce i awans do LM. Nie mamy na tyle silnej drużyny, żeby sobie pozwolić na ogrywanie młodzików, potrzebni są zawodnicy na teraz. Powiedzmy sobie szczerze jakie jest prawdopodobieństwo, że z miejsca zacznie grać? Wychodząc w w pierwszym składzie Interu musiałby już teraz ciągnąć grę, a to mogłoby się odbić na nim w sposób bardzo negatywny. Nie jesteśmy Juventusem, który w 30 kolejkach Serie A może sobie pozwolić na wystawianie takiego zawodnika. Mają tak ogromną przewagę nad resztą włoskich drużyn, że mogą spokojnie ogrywać taki talent, który mimo wszystko trzeba ogrywać przez te kilka sezonów. To samo tyczy się Barcelony czy innych gigantów. Dlatego jestem zdania, że na ten moment lepiej ściągnąć Candrevę niż bawić się w talenty jak Jesus czy Berardi.

Wiktor

Wiktor

28 czerwca 2016 | 16:25

Jesus sam wygrywa mecze w Palmeiras (to nadużycie ale tak bywało - ogólnie maja świetny skład i trafili z formą), jest vice liderem strzelców. Strzela z podań jak i sam robiąc z niczego cudne akcje. Cofa się i gra w defensywie, zabiera piłkę, zapierdala i strzela. Ma ciąg na bramkę i technikę której u nas nie ma żaden z graczy. Potrafi pociągnąć grę i wziąć na siebie ciężar meczu. Widać że gra go po prostu bawi. Jeśli nie zainwestujemy, to co roku będziemy stawać przed tym samym dylematem. Kupimy Candreve i za 2 lata co? Znów kolejny transfer tylko pod LM? A w niej? My musimy przez kolejne 3-4 sezony kupić po 2-3 topowych graczy którzy nie tylko zmarszu wejdą do składu. Ale którzy za wspomniane 2-3 lata będą mieli po 24-26 lat. i min. 2-3 sezony ogrania ze sobą. Zawsze się zdarzy jakiś niewypał. Ale my nie potrzebujemy kadry na 50ciu graczy, a 25-30 max. Za to z jakością, a ta nam G.Jesus gwarantuje.

Gambit

Gambit

28 czerwca 2016 | 16:51

Bo niektorym to nigdy się nie dogodzi. Zgadzam się z tym ze potrzeba graczy na teraz ale to nie znaczy ze nie można kupić jednej przyszłościowej perełki. Czy się sprawdzi to nigdy nie wiadomo. Ale trzeba ryzykować. Toure za stary, Jesus za młody, Candreva też stary a Berardi za pstrokaty. Nie wydziwiajmy.

Jovetić10

Jovetić10

28 czerwca 2016 | 17:21

Wiktor mamy na tyle młody skład, że możemy spokojnie dokupić 2 doświadczonych graczy i byłoby to nawet wskazane, bo samymi młodzikami nie da się wygrywać. A za te 3 sezony z obecnych młodych graczy możemy mieć solidny trzon drużyny i wtedy dokupić takiego Jesusa. No i pamiętajmy, że kilka sezonów temu mieliśmy masę utalentowanych zawodników Ranocchia, JJ czy Alvarez i skończyło się to tragicznie. Mieszanka doświadczenia z młodością must have. Weź jeszcze po uwagę to jak się gra w danej lidze, to że on drybluje w Brazylii, nie oznacza, że będzie z miejsca dryblował we Włoszech. W Serie A nie ma na tyle miejsca, żeby sobie robić co się chce, wczorajszy mecz pokazał jak się gra przeciwko Włochom i mimo, że ta liga obniżyła loty to dalej gra się w niej cholernie ciężko. Dybala potrzebował 3 sezony, żeby rozwinąć swój talent na dobre. Nie ma bata, że przyjdzie jakiś młodzik i zacznie w tej lidze błyszczeć. Ja nie jestem przeciwny temu transferowi, ale jak ma przyjść on za Candrevę czy za innego gotowego zawodnika to jestem zdecydowanie na nie. Natomiast Gabriel Jesus + Candreva bardzo chętnie.

Kiksu

Kiksu

28 czerwca 2016 | 17:23

kto porównuje ligę brazylijska która własnie jest "Zabawa w grę w piłkę" do twardej , fizycznej i taktycznie kompletnie odmiennej Serie A do tamtej to chyba ma nie równo pod sufitem. Trening we Włoszech już wykańcza takich grajków na początku. (edycja 2016.06.28 17:24 / Kiksu)

Milanista

Milanista

28 czerwca 2016 | 17:34

Doszły mnie słuchy że macie Hulka. Widzę chińskie przejęcie się sprawdza.
Teraz czekam na przejęcie Milanu . Pora żeby Mediolan walczył o mistrza Włoch i LM. Pozdrawiam Niebiesko - Czarnych.

Giu Meazza

Giu Meazza

28 czerwca 2016 | 17:38

Jestem na bardzo duże TAK za tym transferem, zdecydowanie wolę widzieć w naszym trykocie Jesusa niż Candreve czy Lamele. Nie mówię, że to słabe grajki są bardzo dobrzy i znają tę ligę, co jest plusemml. Ale dla mnie ten Gabriel zapowiada się wybornie i nie chciałbym kogoś takiego stracić, jeżeli jest okazja go zdobyć.

Wiktor

Wiktor

28 czerwca 2016 | 17:40

Tu nikt nie porównuje lig. I zgodzę się że są one zupełnie inny chociażby z punktu widzenia rygoru taktycznego. Ja mówię o graczu, który wykracza ponad przeciętność i sobie poradzi, a nie porównuje lig. Za 1-2 lata będzie poza jakimkolwiek naszym zasięgiem. Berardi ok, młody, ograny w lidze i radzi sobie w dużo słabszym (przynajmniej teoretycznie) zespole. Candreva + G.Jesus super - ale nas na to raczej nie stać. Cóż nie ma co gdybać, zaczekajmy na mercato i oficjalne potwierdzenia. Tak czy inaczej powinniśmy być optymistami. Bo artykuł ten pokazuje aspiracje włodarzy.

simon45

simon45

28 czerwca 2016 | 17:43

Z Hulkiem to plot a w wuj

Co nie zmienia faktu ze mamy piekielnie mocna druzyne. Po Scudetto!

Wiktor

Wiktor

28 czerwca 2016 | 17:43

Na football-italia agent piłkarza zaprzecza, że doszło do kontaktu ze strony Interu.

Olsze

Olsze

28 czerwca 2016 | 23:55

Spokojnie, nie przyjdzie do nas, nawet jakby sam na kolanach błagał i zarzekał się, że będzie grał za darmo, bo Mancini woli swojego ulubieńca z City.


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich