Dzisiejsza okładka GDS
Tytuły na okładce dzisiejszego wydania La Gazetta Dello Sport:
Pokemon Juve:
- Tak jak w grze, ciężkie polowanie na starcie: Fiorentina, Lazio, Saussuolo i Inter.
Gdzie jesteś Milan?
- Inter bez liderów, Milan bez pieniędzy
Immobile w Lazio, Napoli czeka na decyzje Higuaina.
Źródło: GazettaWorld
Guarin
23 lipca 2016 | 10:22
Obnażania ciąg dalszy.ZEGAR TYKA
Klinsi64
23 lipca 2016 | 10:37
Guarin przestań trolować,tak jak większość pisze FFP wiąże nam ręce :) chińczycy przyszli w trudnym momencie,gdybyśmy zaczynali z czystą kartą,na bank wydaliby sporo kasy,zmartwienia FFP zostawiając na potem
Anton
23 lipca 2016 | 10:39
Dlaczego zatem PSG, City itd mogą wydawać masę pieniędzy bez patrzenia na FPP?
Guarin
23 lipca 2016 | 10:42
Klinsi64-Jedyną osobą którą troluje jest Zhang i jego świta.Mi się po prostu skończyła cierpliwość no ale wiadomo jak coś nie wyjdzie to zawsze można powiedzieć FFP i to zamyka wszystkie drzwi.
Klinsi64
23 lipca 2016 | 10:45
oba kluby dostały 60 mln kary,po za tym w momencie przejęcie żaden z nich chyba nie miał głowy pod toporem,no i nie ma co porównywać wpływów w klubach angielskich i włoskich,co do PSG to ponoć syn Platiniego coś tam działał
Klinsi64
23 lipca 2016 | 10:49
Guarin,na chłopski rozum,jakiś powód tego że nie wydajemy nic musi być,co jest bardziej prawdopodobne,że miliarder żydzi kasy,czy FFP którego namacalne skutki już odczuliśmy pęta nam ręce?stawiam na to drugie
Guarin
23 lipca 2016 | 10:53
Rozumiem wasze argumenty Wy uważacie że ja ich nie mam albo pierdolę głupoty spoko.Poczekamy,pożyjemy ale żaden z was mi nie wmówi że FFP to jest jedyny powód takiego stanu rzeczy jaki obecnie panuję i nie można na Boga każdego niepowodzenia tłumaczyć tym jak że głębokim skrótem.
Gambit
23 lipca 2016 | 11:08
Oj Guarin. Pewnie że FFP to nie jedyny powód. Ale Ty obrażasz ludzi z Suning którzy są w klubie od miesiąca. Wyśmiewasz Thohira który powoli wyprowadza ten klub z bagna. Pieprzysz jak to jest źle i takie tam. Nie widzisz że sporo się zmieniło na lepsze. Czy to wina zarządu że trener i zawodnicy nie awansowali do LM mimo niepowtarzalnej okazji? Hejtujesz ludzi którzy dopiero co się tu pojawili. Kurcze jak do mnie do pracy przychodzi swieżak to trzeba mu dać czas żeby ogarnął. Skoro Suning stać było w zimie na wydanie 80 mln w Chinach to raczej mają hajs. Nie wierzysz w FFP to Twoja sprawa, choć wystarczy poczytać.
Guarin
23 lipca 2016 | 11:10
Gdzie ja obraziłem Sunig czy Thohira proszę przytocz mi taki wpis?Piszecie że wykluczą nas z pucharów? Teraz i tak nie ma nas w LM a LE daje takie zyski że więcej pkt stracimy przez te rozgrywki w lidze niż na tym skorzystamy.Nie ściągniemy graczy bo klub nie będzie grał w pucharach?Kasa wszytko potrafi zmienić tym bardziej nastawienie typowego piłkarza. (edycja 2016.07.23 11:14 / Guarin)
Gambit
23 lipca 2016 | 11:16
Komentarz z dnia 22 lipca godzina 14.47 pod newsem: CDS - Mancini ma dość.
Cytuję: Jebać Zhanga pokemona i gołodupca zarazem. Koniec cytatu.
Wiem że pewnie według Twoich standardów takie słowa to komplementy. Ale dla mnie to obraza. Więc weź się nie kompromituj i pomyśl czasem zanim coś napiszesz.
Guarin
23 lipca 2016 | 11:19
Kim jest ZHang jak nie gołodupcem? Powiedz mi co teraz robi nasz nowy Boss dlaczego Thohir a nie On jedzie teraz rozmawiać z trenerem o TRANSFERACH w połowie mercato?czekam na odp.
Gambit
23 lipca 2016 | 11:34
A co to ma do rzeczy? Twierdzisz że go nie obrażasz a nazywasz go gołodupcem. Czyli kłamiesz. Tym bardziej że chociaż w portfel mu nie zagladam to wiadomo że ma pieniądze czyli po raz kolejny nie masz racji. Ale Ty oczywiście zmieniasz temat i zadajesz prowokujące pytania. Zhang nie jest prezydentem Interu więc nie musi się zajmować takimi sprawami. A co robi teraz nie wiem . Pewnie siedzi w skórzanym fotelu, popija drogim alkoholem i popdala sobie kubańskie cygara banknotami studolarowymi bo taką ma fantazje.
Jesteś kłamca i lubisz odwracać kota ogonem. Zapytałes gdzie go obraziles więc Ci odpowiedziałem. Przyznaj że go obrażasz a nie odwracaj sytuacji pytaniami ktore nie mają związku z tematem. A tematem w tym momencie było Twoje obrażanie władz Interu a nie to co robi Zhang. (edycja 2016.07.23 11:36 / Gambit)
Guarin
23 lipca 2016 | 11:39
Co to ma do rzeczy? a to że nie kłamie bo nowy boss jest gołodupcem którego Ty bronisz a ja dopóki nie zobaczę namacalnych ruchów będę tak nazywał.Jak pokaże że nim nie jest wtedy go przeproszę bo na razie potwierdza mnie w tej myśli to raz a dwa nie będziesz sobie wybierał na co Ty odp a na co nie jednocześnie wytykając mi zmianę tematu.ZEGAR TYKA a Zhang nie zrobił NIC bo Banega,Erkin i Anslaldi to nie są jego ruchu.No i na koniec FFP bo to wszytko tłumaczy. (edycja 2016.07.23 11:40 / Guarin)
Gambit
23 lipca 2016 | 11:46
Kłamiesz bo twierdzisz że go nie obrażasz a go obrażasz. To raz. Zhang ma pieniądze więc nie jest gołodupcem to dwa. Po trzecie odpowiedziałem Ci. Zhang nie jest prezydentem i nie po to zostawil Thohira na tym stanowisku by sie tym zajmować osobiście. Ansaldi to jest już transfer Suning . Nie zmieniłem tematu bo Ci odpowiedziałem. Nie wiem co robi Zhang i nie jest prezydentem ma od tego ludzi. (edycja 2016.07.23 11:47 / Gambit)
Guarin
23 lipca 2016 | 11:49
Jak widzisz na ulicy dziwkę to nazywając ją DZIWKA nie obrażasz jej bo ONA nią jest,kumasz?.#FFP
Gambit
23 lipca 2016 | 11:50
Zresztą właśnie dlatego zlazisz z tematu. Bo ja się zgadzam z tym że nic nie zrobili jak do tej pory. I wcale mi się to nie podoba. Tylko że goście są tu miesiąc więc trzeba im dać czas. A nie podoba mi się to że ich obrażasz. I właśnie tego dotyczyła moja pierwsza odpowiedź. Ale Ty przecież nikogo nie obrażasz bo glodupiec to chyba Twoje drugie imię skoro dla Ciebie nie jest obraźliwe.
Tak ale glodupiec to ktoś kto nie ma kasy a Zhang ja ma. Więc nazwanie go gołodupcem to kłamstwo i obraza. Więc Twoje porównanie jest nietrafione. A to czy ja wydaje na Inter czy nie to druga sprawa. Ale nie czyni go to gołodupcem. Więc życzę Ci byś miał tyle kasy co glodupiec Zhang i tyle penisów co przeciętna dziwka. (edycja 2016.07.23 11:53 / Gambit)
Guarin
23 lipca 2016 | 11:58
Jest obraźliwe kiedy ktoś nim nie jest!Nic mnie też nie obchodzi ile rocznie zhang sprzedaje odkurzaczy dopóki nie przełoży się to na mój ukochany klub.To mój ostatni już wpis,więc zakończ tam sobie na koniec jak chcesz.Powtarzam po raz setny-FFP nie może być ciągłym tłumaczeniem niepowodzeń.
armin van buuren
23 lipca 2016 | 12:00
Klinsi64 co ty bierzesz? jakie FFP? trzeba było brać do chińskiego klubu i wypożyczać do Interu
armin van buuren
23 lipca 2016 | 12:12
Gambit i Guarin o co wy się sprzeczacie? każdy ma troszkę racji, każdy nazywa teraz Inter made in China, a Zang pierdoli wzmocnić Inter w dniu kupna powiedział że Inter będzie miał skład na wygranie Ligi Europy i powalczenie o mistrza. Owszem miesiąc to troszkę za krótko ale takie jest w piłce, że trzeba działać dziś, a nie później(bo później będą się zgrywać do grudnia), a za miesiąc koniec z transferami. Zimą się obudzą jak Inter będzie w tabeli na 4-6 pozycji? Nie dziwię się Manciniemu, brak topowych transferów nic nam nie da, wałkowanie poprzednich sezonów. Mogli nas wzmacniać transferami z wypożyczeniem do Interu, także FFP nie ma tu znaczenia
Gambit
23 lipca 2016 | 12:24
Hmm ja tam was nie rozumiem. Goście są tu miesiąc guzik zrobili to fakt. Ale według was to po co Suning kupił Inter? Wydali 200 czy 300 mln żeby nie inwestować? To jaki w tym biznes? Chcą rozsprzedac drużynę i wyjść na plus? Wątpię czy z tą kadra się da. Ale nawet jeśli to słabo im to idzie. Wydali żeby wydać bo nie mają co robić z hajsem? Muszą mieć jakiś pomysł i plan. I pewnie stać ich na transfery. Coś ich powstrzymuje. Więc co jeśli nie FFP? Dajmy im czas i szansę. Nikt z nich nie powiedział że kupiliśmy Inter i dajemy 200 mln na transfery. Ale najlepiej jest ich obrażać i narzekać. Nie można wszystkiego tłumaczyć FFP? Pewnie że nie. Tylko problemu Interu zaczęły się 10 lat temu za rządów Morattiego który zadłużył klub. Co tu jest winny Zhang? Porównania do klubów angielskich tez są śmieszne bo oni dysponują zupełnie innymi pieniędzmi. Spadkowicz Newcastle ma kasy więcej niż my. Dlaczego Juve tak dominuje w Serie A. Bo ma własny stadion który daje mnóstwo kasy. Wiadomo w dobrym czasie trafili w dobrego trenera i zrobili świetne transfery. Ale ile to trwało to zapytajcie kibiców Juve. Wiadomo że teraz ciężko im nawet coś popsuć bo to dobrze funkcjonująca maszyna. Ale ich kibice też płakali bo Marotta żydzi na Gomesa itp.
I dlatego ja nie rozumiem hejtu i obrażania ludzi którzy jeszcze nie mieli wystarczająco czasu by wszystko ogarnąć. Spokojnie. Myślicie że przyjdą pstrykną i będzie pięknie. Nikt tego nie obiecywał. Zresztą nawet wydanie 100 mln nie da gwarancji.
Że mogli kupować z Chin. Niby tak ale ile mieli czasu dwa tygodnie? Bo potem się okienko w Chinach zamknęło? Zresztą dawali duży hajs za Joao Mario to też ludziom nie pasilo. A Manciniemu się też nie dziwię. Tyle że znam go na tyle że wiem że on zawsze wymaga transferów a później często nie potrafi ich wykorzystać. Więc też się nie dziwię że do jego pomysłów podchodzą z dystansem. (edycja 2016.07.23 12:31 / Gambit)
nwk
23 lipca 2016 | 15:03
Uzupełnienia składu zostały przeprowadzone. Czekamy na wzmocnienia. W zasięgu jest Candreva i Witsel. Nikt inny pewnie nie przyjdzie BO NIKT Z TOPU NIE CHCE GRAĆ W 4. DRUŻYNIE SERIE A. No i widzicie, na chuj pisać tysiąc komentarzy?
chonciak
23 lipca 2016 | 19:09
gołodupiec
1. rubasznie o golasie, nagusie
2. pospolicie o człowieku ubogim, biedaku
Zhang Jindong Net worth US$3.7 billion (July 2016)
Więc Guarin powiadasz, że ów Zhang jest golasem czy biedakiem? A podejrzewam, że raczej chodzi Ci o to, że jest człowiekiem ubogim, skoro tak to powiedz mi kim Ty jesteś? Kim jesteś, że uważasz gościa, którego wartość majątku to prawie 4 miliardy dolarów za biedaka?
Tak czy inaczej Guarinie, zrób to co zrobił Twój bohater i wydupiaj stąd.
P.S.
Jak chcesz używać słów zbyt trudnych by znać ich prawdziwe znaczenie to polecam słownik języka polskiego: www.sjp.pl
wadek88
23 lipca 2016 | 23:16
Problem w tym iż Inter w ogóle nie wydaje pieniędzy Banega 0 euro, Erkin 0 euro, Ansaldi 4 mln euro. To poszaleliśmy z tymi transferami aż strach się bać tego FFP. Juventus to odjechał od innych drużyn przynajmniej na 2-3 sezony, ale w lidze to na tą chwilę nie mają żadnej konkurencji dlatego zbroją się na LM. Michael Bolingbroke mówił w jednym z wywiadów, że "Chińczycy mają głębokie portfele", szkoda tylko, że nie powiedział "portfele te są dziurawe i gubią kasę".
To mercato jak dotąd jest najgorsze jakie pamiętam od lat. Oby nasi obudzili się jak najszybciej. Nie dziwie się Manciniemu wszystkie drużyny z czołówki wzmacniają się, a Inter dżemie. A potem będą oczekiwać cudów od Mancio. Przyznam szczerze, że nie darzę zbyt dużą sympatią Manciniego jednak tutaj akurat się z nim zgadzam i go rozumiem. On bardzo dobrze widzi co się dzieje w klubie.
Guarin
24 lipca 2016 | 00:23
chonciak-Trzeba być kompletnym debilem żeby moja słowa brać w stosunku do nas zwykłych śmiertelników.Nic mnie nie obchodzi ile On rocznie sprzedaje suszarek do włosów dopóki dalej będzie siedział chuj wie gdzie a czas gdzie można pomóc jak sam mówił w wróceniu Interu na szczyt marnuje.Wszytko tłumaczycie FFP czy to że Ausillio musi lecieć do Potralnd by dostać zgodę na Kandreve w połowie lata też jest przez FFP? Bo jeśli nie to zacznijcie w końcu oceniać ich za czyny nie słowa.Dlatego jest dla mnie gołodupcem bo pomimo że Ma niby kase jego ludzie dalej jedynie co potrafią powiedzieć to FFP a sami działają jak amatorzy z B klasy
Gambit
24 lipca 2016 | 07:17
Wadek88 najgorsze mercato od lat. Chyba od niedawna kibicujesz Interowi i nie pamiętasz Rocchiego i paru innych wynalazków. Co do wzmacniania przez inne drużyny to kto poza Juve się niby wzmocnił? Bo na pewno nie Roma, Napoli tobtez ciężko stwierdzić bo Tonelli i Giaccherini kolana nie rzucaja. A co do kasy to życie nie jest tez takie proste. Przecież wydalismy w te wakacje dużo kasy na Joveticia, Mirande, Kondogbia, Dodo i Brozovicia. Ja wiem że o tym sie łatwo zapomina ale taka jest prawda. Zresztą dajmy im czas. Nie minął miesiąc mercato a wy placzecie jakbyśmy zrobili transfery jak Milan czyli żadne.
wadek88
24 lipca 2016 | 09:24
Gambit-Kibicem Interu jestem akurat od 16 lat, więc sorry stary, ale pudło. Poza tym ja miałem na myśli letnie mercato, a nie zimowe. Ato właśnie w zimowym mercato dołączyli do nas Mateo Kovačić, Zdravko Kuzmanović, Ezequiel Schelotto, Juan Pablo Carrizo i wymieniony przez Ciebie Tommaso Rocchi. Zaś w letnim: Fredy Guarín,Rodrigo Palacio,Philippe Coutinho,MacDonald Mariga,Matías Silvestre,Samir Handanović,Gaby Mudingayi,Walter Gargano,Antonio Cassano,Ibrahima Mbaye,Matteo Bianchetti,Marco Benassi,Marko Livaja,Alfred Duncan,Álvaro Pereira.
A teraz dżemka. Roma się nie wzmacnia: Juan Jesus, Antonio Rüdiger, Mohamed Salah.
Jeśli tobie odpowiada taka bazczynność na rynku transferowym to cóż, masz prawo do swojego zdania.
Gambit
24 lipca 2016 | 09:39
No to mniej więcej tyle co ja
Gambit
24 lipca 2016 | 09:40
No to mniej więcej tyle co ja:) co do romy to sorry ale nie masz racji. Rudiger i Salah to żadne wzmocnienia bo oni już w Romie grają. Jesus, Mario Rui, Alisson i Gerson to według Ciebie gracze już lepsi i pewniejsi niz Szczęsny, Digne, Pjanić, Keita? Jeśli tak to ja nie mam pytań. Ok nie sprecyzowałes że chodzi o letnie okienko ale i tak Banega, Erkin i Ansaldi to ciekawsze nazwiska niż Dodo, Mudingayi czy nawet Telles. Owszem zeszle okienko było lepsze ale ze to jest najgorsze od lat to się nie zgodzę. Bo jak na razie jest całkiem nieźle.
Nie mówię że jestem bardzo zadowolony bo żebym był mega szczesliwy to poza ta trójka musieliby tu przyjść Vrsaljko, Biglia, Lamela i Gabriel Jesus. Wtedy byłoby dobrze.
Po prostu na razie okienko nie wygląda źle a jeszcze jest sporo czasu i jestem pewien że kogoś jeszcze kupimy. Skoro ty byś wolał np. Tonellego i Giaccheriniego to masz takie prawo. (edycja 2016.07.24 09:41 / Gambit)
Valrin
24 lipca 2016 | 10:13
@Guarin
Po slowa maja jakies znaczenie, zeby inni mogli zrozumiec co chcemy przekazac. Uzyles slowa golodupiec, wiec obraziles czlowieka. Bo Zhang golodupcem nie jest, posiadajac taki majatek. To ze nie wydaje tych miliardow na Inter to calkiem inna sprawa. W zeszlym okienku zaryzykowalismy i przegralismy. Wydalismy kupe kasy na pilkarzy, wiekszosc bylo na wyporzyczeniu. Teraz trzeba ich splacic, a LM nie ma, wiec zastrzyku gotowki tez nie. Tak trudno to zrozumiec? Chinczycy to nie Szejki, ktorzy rzucaja petrodolarami na lewo, prawo i do gory. Oni przyszli tu robic biznes, i beda robic to z glowa. To jest w ich interesie, zeby Inter wygrywal, bo to zwiekszy jego wartosc. Widocznie cos ich blokuje, albo sa zajeci czyms, o czym sie glosno nie mowi. Dla krotkowidzow widoczny jest tylko brak transferow, a Ausilio powiedzial wyraznie. "beda 2-3 wzmocnienia". Jest Benaga- wzmocnienie. Erkin/Ansaldi - kazdy lepszy niz kitajec, wiec z definicji to rownez wzmocnienie. Zostal miesiac na jeden tranfer - Candreva. I wszystko w temacie. Nikt nie mowil, ze Chinczycy beda nie wiadomo ile pompowac kasy w klub w tym okienku, to kibice sie sami tak napompowali. "o kurwa, ale beda transfery, nie umiem sie doczekac". A teraz rozczarowanie i wielkie oburzenie, bo to przeciez wina klubu ze, nie majac zadnych podstaw, nastawilem sie na transfery, a ich nie ma.
Gambit
24 lipca 2016 | 10:19
@Valrin bardzo mądre słowa ale niestety większość tego nie rozumie. Guarin to w ogóle sam nie do końca wie co mówi. I sam sobie zaprzecza. Nikt cudów nie obiecywał ale niektórzy się napalili i teraz się frustruja i obrażają innych.
Guarin
24 lipca 2016 | 10:53
Valrin-proszę powiedz mi kogo Inter musi spłacić w te lato że nie ma kasy na innych?Czy to nie zhang powiedział że zrobią wszytko by przywrócić Inter na szczyt,czy to nie Bolingorke czy jak On tam powiedział cyt."Suning ma głębokie kieszenie"? Czy to że Ausillio musi lecieć do Potralnd by dostać zgodę na Kandreve w połowie lata też jest przez FFP? Ci ludzie działają jak AMATORZY i mają potem czelność powiedzieć-No szkoda w chuj że .... nie przyjdzie ale rozumiecie FFP.Tak działa profesjonalny klub? Niech dlatego Ausillio na księżyc każą lecieć żeby dostał zgodę na Kandreve.Ludzie czy Wy nie widzicie że to jest kompletna amatora pomimo tego że w przeciągu 6 lat mamy już 3 właściciela. (edycja 2016.07.24 10:57 / Guarin)
Gambit
24 lipca 2016 | 11:14
Musimy splacic Joveticia, Mirande raty za Kondogbie. Wreszcie wykupilismy Dodo za ponad 7 mln z romy. I Brozovic właśnie zostal naszym zawodnikiem bo tez byl wypozyczony do tej pory. Inter jest najbardziej zadluzonym klubem w Serie A. Ponad 140 mln. Dodatkowo przez ostatnie lata brak znacznych srodkow z gry w europejskich pucharach czy ze sprzedazy gwiazd bo tych nie mielismy. Wiec my naprawde nie sramy kasa i nie jest latwo poszaleć. Co do tego ze zrobia wszystko by przywrocic Inter na szczyt to czy sklamali? Przeciez nigdzie nie powiedzieli ze zrobia to w jedno okienko zreszta to niemozliwe. Z tym lataniem do USA po zgode na dolozenie kasy na Candreve to masz racje. Tyle ze ja w to specjalnie nie wierzę. Bo juz media donosza o podniesieniu oferty a Ausillo jeszcze nie wyleciał. Raczej pismaki przesadzaja a Ausillo po prostu ma tam lecieć. Choc gdyby to byla prawda to jest to śmieszne. Od tego sa telefony czy maile. No ale Ty juz wiesz po miesiacu ze to amatorzy i golodupcy wiec klocil sie nie będę. (edycja 2016.07.24 11:25 / Gambit)
Guarin
24 lipca 2016 | 11:29
Dlaczego Marota z juve powiedział tydzień temu do dziennikarza że NAJPIERW PRACA potem wakacje? Wiesz czemu bo to są odpowiedzialni ludzie.Swoją prace i klub w którym pracują traktują tak jak trzeba.Nasi tego nie robią a jedyne co potrafią powiedzieć od 6 lat to FFP.Czy te słowo nie pada za często w tym klubie?Moim zdaniem pada i jak widać są kibice co łyknęli tę bajeczkę.
Gambit
24 lipca 2016 | 11:38
Hahaha. No ba bo Marotta nie nasprowadzał kiedys Jorge Martinezow, Marco Mottow i innych pilkarskich kalek ktore nie powinny grac w Juve. Bo widzisz oni sie ucza. U nas byc moze tez musza sie nauczyc pewnych rzeczy. Ale trzeba im dac czas. Myslisz ze w innych klubach nie spotykaja sie w sierpniu zeby przedysktuwac transfery? Tu sytuacja jest zmienna. Nie sprzedasz Santona i juz ci brakuje hajsu na transfer kogos innego. To sa normalne sytuacje. Myslisz ze do tej pory nikt z nikim o transferach nie rozmawial. My bylismy w podobnej sytuacji jak juve ktore powoli sie podnioslo. I my od 2 sezonow zmierzamy w dobra strone choc powoli. Ale my nie mamy stadionu ktory pezynosi sporo dochodow. Myslisz ze FFP wymyslili w Interze. Nie w romie, napoli, violi tez o nim mysla. Marotta taki dla Ciebie wspanialy a kibice Juve tez nie raz go hejtuja. Bo idealny nie jest. Wiec przestan pierniczyc bo przesadzasz ze swoimi tekstami. (edycja 2016.07.24 11:41 / Gambit)
Guarin
24 lipca 2016 | 11:49
Pogadamy za pół roku jak ten amatoski klubik będzie się ratował w styczniu biorąc zawodników.Tak jakby tego w lato nie można było zrobić,Zobaczymy jak wtedy ich będziesz bronić.czekam
Gambit
24 lipca 2016 | 11:54
A co to Inter jako jedyny w styczniu bedzie transfery robił? Mistrz Marotta jeszcze niedawno w zimie ratował Juve gwiazdami typu Bendtner i Matri. W zeszlym roku zastapil Vidala i Pirlo, Hernanesem. W ostatnim dniu okienka transferowego. Co robił wczesniej? Przeciez nie był na wakacjach, bo to profesjonalista. Może zapomnial ze z Allegrim rozmawiał w czerwcu o Draxlerze i Oscarze? Jak sądzisz?
Guarin
24 lipca 2016 | 12:24
Myślę że jesli próbujesz mi udowodnić że nasz zarząd działa tak samo jak Juve to jesteś jeszcze większym głupkiem niż myślałem.Spotkanie w USA między Mancio a Thohirem zostało przesunięte.Wiesz z czyjej winy tego drugiego,nie miał czasu.Wiesz co skończ pierdolić o tym co ich blokuję.Jest stara zasada jak nie dajesz sam 100% nie masz prawa na coś narzekać.
Gambit
24 lipca 2016 | 12:40
Nie. Probuje Ci uswiadomic że w Juve tez nie od razu bylo tak pięknie. Oraz to że mimo iz mozna Thohirowi pare rzeczy zarzucić to i tak pod jego wodza Inter powoli wychodzi na prostą. Oraz to że obrazanie kogos kto jest tu od miesiąca jest na poziomie przedszkola bo raczej nie da sie ogarnac wszystkiego w tak krotkim czasie.
Podam Ci przyklad z Hernanesem i Vidiciem. Obaj kosztowni obaj niewypały. Możesz za to miec pretensje do Thohira. Sluszne. Ale obu juz w klubie nie ma. Pewnie ze stratą ale jednak. Za Morattiego to pewnie z Vidiciem jeszcze by kontrakt przedłużyli. Juz masz przyklad zmiany na lepsze. Ale Ty wolisz wszystkich hejtowac i obrazać. Twoje prawo.
I przyznam Ci rację na pewno jestem wiekszym głupkiem niż uważasz. A skoro masz juz intelektualna przewage to powiedz mi czy nie widzisz poprawy w sytuacji Interu od czasu przyjscia Thohira?
Klinsi64
24 lipca 2016 | 13:05
@Valrin mądre słowa @Gambit,Vrsaljko już od dawna piłkarzem Atletico ;) @Guarin,juve zarządzają włosi,mają ludzi od podejmowania decyzji na miejscu,my nie...to że nie jesteśmy wzorem funkcjonowania klubu jest wiadome nie od dziś
Gambit
24 lipca 2016 | 13:20
@Klinsi wiem ze w Atletico. Ale mówiłem o swoich marzeniach bo realia jak wiemy są inne. Mozesz zamiast Vrsaljko wstawic Fabinho tez bym sie cieszył. Ale jest Ansaldi. Coz pewnie jeszcze troche minie zanim te sprawy dyrektorskie sie ustawia. Bo raczej Suning bedzie chcialo ustawic to po swojemu. Choc dobrze ze nie robia tego od razu.
Reklama