AC Milan z Superpucharem Włoch

24 grudnia 2016 | 09:39 Redaktor: Paweł Świnarski Kategoria:Inne kluby1 min. czytania

Wczorajszego wieczoru w Katarze rozegrano mecz o Superpuchar Włoch pomiędzy Juventusem a AC Milan. Górą okazali się być piłkarze lokalnego rywala, którzy wygrali w karnych 4-3, w podstawowym czasie gry było 1-1.

Bramki zdobywali Włosi: Chiellini i Bonaventura, a w karnych nie trafili Lapadula, Mandzukić oraz Dybala.

Źródło: inf.własna

Polecane newsy

Komentarze: 90

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 09:48

nie wiem po co te newsy o tym milanie na tej stronie ale pewnie jak zawsze w zyciu jest jakieś drugie dno

Wiktor

Wiktor

24 grudnia 2016 | 10:20

Żebyś miał się do czego przyczepić...zresztą jak zwykle.

Ciekawy mecz. Sporo setek. Wniosek: jeśli jesteś faworytem nie możesz niczego zostawiać szczęściu.

Milan zdecydowanie na fali wznoszącej. Kryzys jeszcze nie za nimi, ale są na dobrej drodze. Pomijając sam wynik, który mógł być różny to ich gra wygląda coraz lepiej. Wraca jeszcze jeden rywal do walki o LM w kolejnych latach. Mam tylko nadzieję, że nie naszym kosztem.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 10:25

nie wiem po co te teorie spiskowe (odnośnie kom. Guarina) (edycja 2016.12.24 10:25 / Paweł Świnarski)

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 11:08

Dziwne Wiktor że o Barbosie nie wspomniałeś w swoim wpisie.To nie jest żaden spisek Pawle po prostu na innych stronach nie ma taki praktyk zresztą tu tez do tej pory nie było a mnie ciekawi czemu ostatnio taki Milanista się zrobiłeś no ale jebać widocznie to istotna wiadomość dla nas Interistów.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 11:14

ręce opadają :) ... powstrzymam się od komentowania tego

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 11:22

szkoda ale to u ciebie norma a i Milan następny mecz gra 8 stycznia z Cagliari,tak Ci przypominam może jakąś relacje live zrobisz

ester

ester

24 grudnia 2016 | 11:27

Guarin bez przesady. Superpuchar to wydarzenie we włoskiej piłce więc wzmianka kto zdobył puchar nie zaszkodzi.

nwk

nwk

24 grudnia 2016 | 11:31

Guarin na glodniaka pewnie przed Wigilia i nerwy puszczaja xD

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 11:34

Piszę, że Milan przegrał = źle , piszę że wygrał = też źle. Zresztą nie moja wina, że akurat Milan wygrał mecz o Superpuchar Włoch. Jak rozumiem to grzech napisać o meczu Superpucharu Włoch na stronie poświęconej włoskiemu futbolowi :) Guarin życzę Ci spokojnych Świąt, więcej spokoju w głowie i trochę więcej rozsądku. (edycja 2016.12.24 11:35 / Paweł Świnarski)

Kendzior

Kendzior

24 grudnia 2016 | 11:43

Nie zwracajcie uwagi na zaczepki frustratów, róbcie dalej swoje. Zawsze znajdzie się powód aby się do czegoś przyjebać.

Gufer

Gufer

24 grudnia 2016 | 11:51

"Guarin na glodniaka pewnie przed Wigilia i nerwy puszczaja xD" jak dla mnie wygrałes dzisiejszy dzien hahahah :D

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 11:53

To jest strona o Interze Mediolan a nie o włoskiej piłce ale Ok,Wielki Milan

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 12:05

To strona poświęcona Interowi Mediolan, ale czepianie się newsa o Superpucharze Włoch zalatuje chronicznym malkontenctwem. Niestety nic na to nie poradzę.

Morfo

Morfo

24 grudnia 2016 | 12:12

No i gratuluję bo tego Juve juz mam dosyć

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 12:12

Rozumiem jakbyśmy byli blisko tego finału ale to nas kompletnie nie dotyczy nie ma tu żadnego związku.Na stronach Romy czy Napoli nic o tym nie znajdziesz bo to nie jest na temat tym bardziej że wygrał jeden z rywali to jest normalna postawa, no ale może to ukłon w stronę milanistów których co raz więcej na stronie.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 12:12

Ciągłe pretensje, czepianie się, nieuzasadniona agresja, nawet w Święta, szukanie spisków, podtekstów, ukrytych przekazów, insynuacje.... czy ktoś Cię tu Guarin trzyma siłą? Po co się tak męczyć wchodzeniem i pisaniem tutaj? Żyj i pozwól żyć innym.

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 12:19

Nie uciekam od problemów tylko z nimi walczę i głośno o nich mówię.Post jest z pizdy jest wiele innych ciekawszych tematów dotyczących NASZEGO klubu,Wywiady z Melo czy Adriano,plany Suning na lato ale ok wiadomość dnia Milan wygrał.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 12:21

Nie ma problemu. Tworzysz problem i z nim walczysz. Idę przygotowywać święta, pozdrawiam.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 12:23

Co do tego czy to najciekawszy news jaki się dziś pojawi? Na pewno nie, na pewno tematy związane z Interem są ciekawsze, a dzień jest długi.

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 12:23

He wiedziałem no leć leć,czekam na kolejne newsy z obozu rywala u nas nic się nie dzieje nie ma o czym pisać

Loon

Loon

24 grudnia 2016 | 13:09

Proponuje wejść w nowy rok bez Guarina na tej stronie, przecież to jest osoba z ewidentnymi problemami psycho-emocjonalnymi, ja się boję odzywać w komentarzach przez niego i wierzę, że nie tylko mnie odstrasza od strony. Chociaż dla Ciebie Paweł Guarin i jego teoryjki to akurat idealna pokuta za sam wiesz jakie sympatie ;)

A dla AC Milan gratulacje, każdy krok w kierunku rozbicia monopolu Juve jest ważny. (edycja 2016.12.24 13:10 / Loon)

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 13:15

Dobrze że ciebie Szczur już co raz mnie na tej stronie,ale tak to jest jak się jest kibicem sukcesu jeszcze dwa lata takiej posuchy i nawet raz na tydzień tu nie wejdziesz.

Maciej Pawul

Maciej Pawul

24 grudnia 2016 | 13:16

Lubię wiedzieć co się u rywali dzieje, byłbym nawet za tym, żeby podsumowywać mercato osobnym artykułem z newsami personalnymi odnośnie najpoważniejszych rywali. Są to informacje jak najbardziej dotyczące Interu i serie A, więc spiny totalnie zbędne. Wesołych świąt Paweł!

Jovetić10

Jovetić10

24 grudnia 2016 | 13:33

Guarin ma rację. To już kolejny news z podtekstem, bo Juve przegrało i wielkie halo. Można ich nienawidzic, ale szacunek im się należy za to co robią dla włoskiej piłki. To co dzieje się w Juve czy w Milanie kompletnie mnie nie interesuje, interesuje mnie tylko Inter i takie newsy na tej stronie uważam za zbędne. Mimo wszystko to wasza strona i róbcie jak uważacie. Chciałem wyrazić tylko swoją opinię na ten temat. Wesołych Świąt Forza

Wiktor

Wiktor

24 grudnia 2016 | 13:55

Wole przeczytać 5 zbędnych niż ominąć jeden ważny.
Strona zaspokaja potrzeby wszystkich i jeśli komuś nie pasuje lub go nie interesuje, to po prostu nie czyta i nie komentuje, bo to nie jest obowiązkiem. Zawsze może zignorować.
Dla części taki post, analiza sytuacji i formy rywali jest istotna.
A niektóre komentarze są wyrazem braku szacunku do autora, który poświęca tym czy innym postem prywatny czas byśmy byli na bieżąco z informacjami. Także wyluzujcie i jak nie pasuje to po prostu pomińcie.

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 14:04

Jak chcesz wiedzieć co u rywali to wejdź na ich stronę tam masz analizy bo w tym poście ich na pewno nie ma.Będziesz nadal 100% Interistą nic się nie zmieni.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 15:11

Guarin mam prośbę , nie komentuj i nie udzielaj sie na Sb. Nie napisałbym tego gdyby chodziło tylko o ten news bo to akurat mi powiewa kto jakie widzi podteksty gdzie ich nie ma, ale tak po prostu o całokształt.

@Loon widzisz w tych kwestiach ja nie kieruje sie sympatiami lub antypatiami i tym jak widac się różnimy

@Jovetic tak, napisanie wyniku superpucharu jest brakiem szacunku dla Juventusu. A Tokyo to stolica Wielkopolski.

Jovetić10

Jovetić10

24 grudnia 2016 | 15:16

Nie odnoszę się tylko do tego newsa, dalej nic lepiej nie napiszę.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 15:25

Idąc tym tokiem rozumowania to nienapisanie takiego newsa byłoby brakiem szacunku dla Milanu :) (edycja 2016.12.24 15:26 / Paweł Świnarski)

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 15:26

Będę się udzielał,zbanuj mnie jak kiedyś to zrobiłeś będziesz miał wtedy swój upragniony spokój na stronie.

xionc

xionc

24 grudnia 2016 | 15:27

Faktycznie troszkę czerwono się zrobiło na tej stronie i to akurat w święta gdzie ludzie cześciej(podejrzewam) wbijają na intermediolan.com. Jeśli byłoby głosowanie to jestem przeciwko tego typu news-om. Czytam równolegle stronę poświęconą włoskiej piłce, więc dla mnie mogłoby nie być tego postu

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 15:29

Ok pajacuj dalej

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 15:37

@xionc wszystkim nie dogodzimy

turbocygan

turbocygan

24 grudnia 2016 | 15:37

Guarin, dlaczego taki wielki interista jak ty, nie współprowadzi tej strony i nie pisze newsów? Gdzie jest problem? Przecież masz czas pisać popierdolone komentarze na okrągło ;) Wesołych świąt!

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 15:37

Czekamy na kolejne newsy z obozu rywala bo to strona o Serie A jak to sam napisałeś a i daruj sobie te teksty bo to Ty mi zarzucasz brak kultury a sam masz z tym jak widać problem

Jovetić10

Jovetić10

24 grudnia 2016 | 15:37

Gdyby Juve wygrało to pewnie nie pojawiłby się żaden news na ten temat, jeśli jest inaczej to zwracam honor i przepraszam.

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 15:38

turbocygan-bo jako członek tego zacnego grona nie mógłbym skrytykować popierdolonych newsów nie na temat,jasno Ci wyjaśniłem myślę że tak

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 15:42

@Jovetic prosze bardzo:

intermediolan.com/news/20174/atalanta-sprowadzona-na-ziemie
intermediolan.com/news/18846/juventus-z-pucharem-wloch-milan-poza-europa

Zwracasz honor .

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 15:44

Guarin to portal Interu Mediolan a Inter to istotna część włoskiego futbolu. Jeśli to dla Ciebie zbyt skomplikowane by pojąć to nie mój problem.

Od zawsze od czasu do czasu napisaliśmy coś z obozu rywali więc jak ktoś się dopiero teraz obudził i mu to przeszkadza to nic na to nie poradzę. Niech nie wchodzi i nie czyta. (edycja 2016.12.24 15:45 / Paweł Świnarski)

Jovetić10

Jovetić10

24 grudnia 2016 | 15:45

W takim razie zwracam honor i przepraszam za zamieszanie. Ale i tak jestem zdania, że takie newsy są tu zbędne ;)

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 15:49

W twojej argumentacji nawet Macierewiecz by się nie doszukał logiki.To czemu nie ma newsów o Romie,Pescarze to też istotny element.Na ich stronach wiadomości o nas nie znajdziesz tylko przed meczem z nami ewentualnie jak chcą nas wyśmiać .Bo od ogólnej tematyki są odpowiednie strony.Rozumiem że moje argumenty do ciebie nie przemawiają bo to pisze Ja ale zauważ że nie tylko Mi ten news śmierdzi tym bardziej że nie ma dziś ani jednego o NAS a jest o czym pisać.

Interista

Interista

24 grudnia 2016 | 15:50

Guarin nikt cie o zdanie nie pyta to po 1. Po 2 jesteś jak pryszcz na dupie tej strony.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 15:52

Niech ktoś mu to wytłumaczy.

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 15:55

Interista-jeśli ja jestem pryszczem to ciebie tu wogóle nie ma gówniaku

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

24 grudnia 2016 | 16:00

Kończę tę dyskusję z mojej strony. Reasumując: na tej stronie od zawsze były i będą treści dotyczące rywali Interu. Sporadycznie tak jak do tej pory. Jeśli ktoś nie rozumie dlaczego częściej piszemy o Milanie niż Pescarze, to niech ma zagawostkę przez święta. Jak komuś to nie odpowiada to niech nie czyta. Miłego wieczoru.

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 16:03

Prawda była jak chuj śliwkę połkną ale ok zrzeszaj sobie te grupki fanów Milanu co w tym sezonie się zarejestrowały zawsze to kolejne milionowe wyświetlenia i odsłony strony.

Interista

Interista

24 grudnia 2016 | 16:05

Pryszcz na dupie bo nic nie znaczysz ale wkurwiasz

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 16:09

Odp Ci ostatni raz bo takie śmierdzące śledzie na więcej nie zasługują.Odbij ode mnie

nwk

nwk

24 grudnia 2016 | 18:18

3 zwycięstwa pod rząd., wysokie zwycięstwo pod choinkę i na święta gównoburza w komentarzach. W Polsce jak w lesie kurwa.

Gambit

Gambit

24 grudnia 2016 | 21:42

Nie wiem czy newsy o rywalach są tu potrzebne ale po co takie scysje? Jak ktoś się nie interesuje serie a to czegoś się dzięki nim dowie. Reszta nie musi czytać czy komentować. Po co robić problem o taką głupotę.
Sam wolałbym jakiś news związany z Interem ale bez przesady. Chcecie to zamieszczajcie.
Wesołych świąt dla wszystkich Interistów.

Guarin

Guarin

24 grudnia 2016 | 22:01

Drogi Gambicie po 1-jeśli ktoś interesuję się Interem to jak ma nie interesować się ligą w której gramy(zero logiki)
po 2-Ciężko jest nie czytać JEDYNEGO NEWSU DNIA który się dziś ukazał na stronie może to tylko moje urojenia ale chyba najpierw powinno być coś O NAS ewentualnie potem jak już tak ktoś lubi Milan czy Juve i musi zamieścić tą istotną wiadomość dla nas.
po 3-to że moja reakcja na tą głupotę jest zbyt mocna nie oznacza to że nie mam racji
Tyle z mojej strony czekam na dalsze wiadomości z obozu rywali z zapartym tchem,nie wyłączam komputera a o tym co się dzieje w sprawie np Melo i jego ewentualnego zastępcy czy innych moim zdaniem ciekawszych sprawach związanych z tematyką Interu poszukam gdzie indziej.

jarekddz

jarekddz

24 grudnia 2016 | 22:38

Co robi news o jakimś Milanie i Juve na stronie Interu?
Może jeszcze opiszcie wszystkie mecze kolejki w serie A? Tylko zmieńcie nazwę na SerieA2.pl

Gambit

Gambit

24 grudnia 2016 | 22:42

Guarin uwierz mi że jest wielu niedzielnych kibiców którzy nawet nie wiedzieli że wczoraj był superpuchar. A czy w tym jest logika to nie wiem.
Poza tym masz sporo racji z tym że lepiej byłoby poczytać jakiś news o Interze. Ale jak zwykle przesadzasz z reakcjami.
No nic chyba nie ma tego co ciągnąć. Taki news raz na jakiś czas nie zaszkodzi nikomu. A sam wszedlem na niego po zobaczeniu jaka ma ilość komentarzy.

Klinsi64

Klinsi64

24 grudnia 2016 | 22:47

rozstrzygnięcia w lidze,finał Coppa Italia czy Superpuchar to najważniejsze wydarzenia każdego sezonu to że Inter w żadnym nie odgrywa od kilku lat znaczącej roli nie oznacza,że wspomnienie o tym na stronie to jakaś zbrodnia,pewnie normalnie news miałby z 5 komentarzy,dzięki Guarinowi ma 53 z czego wymiana na linii Paweł-Guarin to aż 32 komenty...gównoburza

Danek

Danek

25 grudnia 2016 | 00:05

W połowie przestałem czytać ale Guarin przykro mi, że nie masz z kim wyjść na piwo :(

Yascarr

Yascarr

25 grudnia 2016 | 01:27

To było celowe. Tak jak celowa jest "wojenka" PiS-PO. Autor dobrze wiedział, że ten news jest tutaj niepotrzebny i znajdzie się jakiś męczydupa co zacznie zadawać pytania i każdy tu wejdzie ze względu na dużą ilość komentarzy.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

25 grudnia 2016 | 08:38

Bzdura, jak Juventus wygrał Puchar Włoch to też o tym był news i przez lata nie raz były takie newsy. Dla mnie to, że ktoś się przyczepił takiego newsa jest absurdalne i zaskakujące. Gdyby zależało mi na większej ilosci kliknięć i takiej gownoburzy to zrobiłbym tytuł: Milan najlepszy we Włoszech, ograł Juve w superpucharze

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 10:26

tłumacz się dalej

Lethal Doze

Lethal Doze

25 grudnia 2016 | 11:28

jestę malkontentę

Interista

Interista

25 grudnia 2016 | 12:52

Paweł odpuść, wchodzę tu od lat i zawsze bywały takie wpisy, zawistna cebula działa i do swoich cebulowych łbów nie przyjmie, paniska pierdolone

Banega

Banega

25 grudnia 2016 | 13:01

Mnie jako fana Interu i Calcio interesuje kto wygrał Supercoppa. Sam news jakoś mnie nie ziębi i nie parzy, choć uważam że jest zbędny na stronie klubu Inter Mediolan. (edycja 2016.12.25 13:04 / Banega)

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 13:11

BEKA co raz większa

Maciej Pawul

Maciej Pawul

25 grudnia 2016 | 13:47

Zaproponuję kompromis. Ja akurat chciałbym mieć informacje o ligowych rywalach na bierząco, jako podsumowanie każdej kolejki. I tak muszę przegrzebać inne serwisy, żeby mieć pełen obraz ścigających/gonionych przez Inter drużyn w tabeli. Jak zagrali, kto jest w formie, kontuzje, wszystko wpływa na ocenę meczu rozgrywanego przez Inter. Jak ktoś mi powie, że tego typu podsumowanie dotyczące, np.kolejnego rywala nie jest z Interem związane - czy mediolańczycy grają sami w lidze?

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 13:53

to ja proponuje zmienić nazwe strony na WłoskiPudelek już dobry początek jest newsy o lidze,zaręczyny Yuto i nagłowki jak z onetu czyt news o Ranocchi

Interista

Interista

25 grudnia 2016 | 14:05

Guarin wyjazd jak tak ci tu źle

Maciej Pawul

Maciej Pawul

25 grudnia 2016 | 14:38

Nie wiem co ma piernik do wiatraka i nie przekonuje mnie post odnośnie pudelka. Wysil się, udowodnij że mylę się w swojej argumentacji. Jeśli mam rację, odpuść.

Banega

Banega

25 grudnia 2016 | 14:43

Vandallo. Co innego napisanie przedmeczowej statystyki konkretnego rywala Interu w kolejnej kolejce (bo mniewam, że o to Ci chodziło). A co innego news o zwycięstwie rywala zza miedzy w Superpucharze.

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 14:47

vandallo87-Banega chyba wyczerpał temat,od siebie dodam że wyjebane mam jak tak musi dawać te posty o Milanie czy Juve ok jego strona ale niech nie zapomina że najpierw wypadało by dać coś o INTERZE a wczoraj był tylko jeden news o czerownych

Maciej Pawul

Maciej Pawul

25 grudnia 2016 | 14:58

W sumie charakterystyka rywala poza suchej informacji o składzie, wzbogacona o info na temat aktualnej formy, etc. byłaby zawsze mile widziana. Skierowałem pytanie do Guarina ponieważ napisał w odpowiedzi na mój ostatni post odnośnie info o rywalach. Uważam, że zbiorcze info o wynikach i dyspozycji drużyn które są o kilka punktów od Interu po kolejce też byłoby na miejscu. Nie musiałbym szukać takich informacji po innych serwisach, miałbym wszystko w serwisie ulubionej drużyny, a są to dla mnie daleko ciekawsze rzeczy, nie ujmując nikomu, niż np. kolejne dziecko Icardich. (edycja 2016.12.25 15:00 / vandallo87)

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 15:01

ten post nie ma nic wspólnego z tym co napisałeś

Interista

Interista

25 grudnia 2016 | 15:08

Guarin naucz się liczyć a potem sie wypowiadaj . To nie był jedyny wpis. Jakie trzeba miec smutne życie by robic aferę o takie pierdoly (edycja 2016.12.25 15:14 / Interista)

Przemysław Filus

Przemysław Filus

25 grudnia 2016 | 15:16

To nie jest portal o Milanie, więc ten news nie powinien się tutaj znaleźć. W maju będzie news, że Atletico z Simeone wygrało Champions League? Pozdrawiam... (edycja 2016.12.25 15:16 / Przemysław Filus)

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 15:18

no tak zwracam honor była równowaga jeden news dla nas drugi dla milanistów których na stronie co raz więcej,no ale jakoś trzeba i ich zaspokoić

Maciej Pawul

Maciej Pawul

25 grudnia 2016 | 15:18

Racja, zagmatwałem to nieco, już wyjaśniam-"dobry początek jest newsy o lidze"- zwycięstwo Milanu, obojętnie w tej sytuacji z jaką drużyną, tym gorzej że z tak dobrą jak Juve, w superpucharze, po dobrej grze, sugeruje, że Milan nie będzie tracił punktów w najbliższym czasie. Podciągam to pod istotną informację, jeśli śnimy o pudle w tym roku i tym samym news przyjmuję za zasadny nawet na stronie dotyczącej Interu. Pomimo, że Milanu wprost nie znoszę.

Kendzior

Kendzior

25 grudnia 2016 | 15:21

Takich newsy sa ok, a porównanie Milanu do Atletico jest bez sensu

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 15:27

vandallo87-jest różnica między newsem o następnym rywalu i analiza jego ostatniej gry a postem o tym że ktos tam wygrał Superpuchar ze zdjęciem co razi aż w oczy bo cała strona jest niebieska.Są strony ogólne o Serie A i po to ktoś je robi żeby tam szukać informacji o wszystkich a podciągnąć to można gacie.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

25 grudnia 2016 | 15:48

Kiedyś na Facebooku intemediolan.com wrzuciłem zdjęcie dziewczyny w koszulce Interu bo nadesłał je jej facet kibic Interu. Guarin owe zdjęcie skomentował tylko jednym słowem: "chujowa". Od tamtej pory wiem z jakiego pokroju człowiekiem mamy do czynienia. Sami oceńcie jak to traktować jego sapanie.

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 15:57

łał cóż za argumenty już lecą ze strony redakcji to jeszcze przypomnij innym że wjebałeś mi za to bana już pomniejszając że laska była chujowa

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 16:00

a i ja przypomnę jak właściciel strony czyli ty Paweł zmieniłeś mi nick na Kocham Juve oczywiście wszytko w formie żartu jak to zawsze u ciebie ale to też niestety świadczy i o tobie więc jak chcesz możemy sobie tak jeszcze po wypominać

Adrian Nosowski

Adrian Nosowski

25 grudnia 2016 | 18:08

ale drama, dodam że mój sąsiad malinowski KRADNIE!!!

Maciej Pawul

Maciej Pawul

25 grudnia 2016 | 20:11

Pisze się "pomijając" a nie "pomniejszając" w takiej sytuacji, a "podciągnąć" można się też z języka polskiego.

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 20:15

jak się nie ma argumentów to pozostaje tylko wytknąć takie błędy

DiscoVolante

DiscoVolante

25 grudnia 2016 | 20:27

Przeczytał ktoś wszystkie komentarze?

Guarin

Guarin

25 grudnia 2016 | 21:24

Nerazurro28- ja w żadnej Castoramie nie pracuję tym bardziej przy spawaniu ale jak chcesz to twoją mordę moge przyspawać do dupy słonia

Budd Dwyer

Budd Dwyer

26 grudnia 2016 | 04:47

Witam, a propo spawania, to chciałem zrobić kursy, ale zbyt słaby wzrok mam na spawanie. Pozdrawiam iżyczę wesołego ostatniego dnia świąt.

Maciej Pawul

Maciej Pawul

27 grudnia 2016 | 13:22

Jak się nie ma argumentów to się pisze farmazony o gaciach.

Guarin

Guarin

27 grudnia 2016 | 18:28

po prostu nie operujesz kolejny raz faktami,znowu Ci się coś wydaje coś tam podciągasz dla potrzeb wypowiedzi a jak już nie wiesz co napisać to znajdujesz błąd w moim wpisie

Maciej Pawul

Maciej Pawul

28 grudnia 2016 | 20:41

Fakty są takie, że coraz mniej ludzi ma ochotę z tobą polemizować na jakikolwiek temat, ponieważ w swojej arogancji ignorujesz jakąkolwiek krytykę, argumenty są dla Ciebie do przyjęcia tylko i wyłącznie jeśli zgadzają się z Twoim zdaniem, innych postanawiasz nie dostrzegać, bądź próbujesz ośmieszyć. Myślę, że na tym polega problem, tyle z mojej strony, szukaj innych partnerów do dyskusji.


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich