Icardi tajemniczo cytuje Twaina

14 lutego 2019 | 23:14 Redaktor: Paweł Świnarski Kategoria:Ogólna1 min. czytania

Kiedy inni zawodnicy Interu wrzucali na swoje konta społecznościowe posty pokazujące, że oglądają w telewizji mecz z Rapidem i kibicują swoim kolegom, Icardi... wrzucił tajemniczo wyglądający post.

Jest na nim zdjęcie Argentyńczyka z cytatem Marka Twaina:,

"Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości."

Do kogo skierowany jest ten wpis? Czekamy na Wasze opinie w komentarzach.

Źródło: instagram

Polecane newsy

Komentarze: 17

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

14 lutego 2019 | 23:17

Brutalnie zaatakował Wandę w social media :DDDD

Kolo97

Kolo97

14 lutego 2019 | 23:55

Cambio dolor por libertad...
Telenowela...
Niech Państwo Icardi przeproszą, Icardi zmieni agenta, wyjaśni sobie wszystko z szatnią i może jakoś to będzie. Jeśli nie to sprzedać.
Co do Wandy to trochę racji w tym jest, że mamy szrot w zespole (Perisić wystawiany co mecz a jego forma z tego sezonu widoczna była przeciwko Rapidowi) i Icar z lepszymi piłkarzami strzelałby więcej. No ale mimo to nie powinna o takich rzeczach mówić publicznie. (edycja 2019.02.15 00:03 / Kolo97)

Van Dall

Van Dall

15 lutego 2019 | 00:30

Metody Wandzi mnie delikatnie mówiąc nie przekonują, ale niestety ma sporo racji i narastającą frustrację państwa Icardich doskonale rozumiem. Mauro gra w Interze już szósty "sezon przejściowy", a ambicje ma na znacznie więcej. Na domiar złego szans na poprawę nie widać, a dzisiejszy mecz pokazał, że bez Icardiego też lepiej nie grają.

Jovetić10

Jovetić10

15 lutego 2019 | 00:41

Posypało się wszystko od tego konfliktu w szatni. Bez przesady, to jest kadra na poziomie Napoli i
nie zgodzę się z tym, że oni są tacy słabi.

Oraxor

Oraxor

15 lutego 2019 | 01:17

Zgodzę się z Jovetić10 też uważam,że Inter na skład na poziomie a na pewno lepszy niż Lazio,Roma czy Milan. Wiadomo daleko nam do Juventusu ale o 2 miejsce powinniśmy walczyć jak równy z równym.

Kiksu

Kiksu

15 lutego 2019 | 05:17

Co to znaczy "ma skład"? Myślicie że przyjdzie nowy trener i nagle zaczną szybciej biegać i być bardziej kreatywni? Nam właśnie brakuje takich zawodników

Klinsi64

Klinsi64

15 lutego 2019 | 06:28

Napoli od kilku sezonów siedzi w czołówce Serie A zbierając ponad 80 punktów,a składu praktycznie nie zmienia więc skąd te wnioski,że mamy kadrę na ich poziomie?Niestety w piłce klasę trzeba udowodnić na boisku

superofca

superofca

15 lutego 2019 | 07:02

Iksde

Vancore

Vancore

15 lutego 2019 | 07:31

To nie jest kadra na poziomie Napoli.
-Nie mamy pewnego wykonawcy stalych fragmrntow z dobrze ulozona stopa.
-Jedyni gracze ktorzy potrafia wygrac pojedynek 1na1 to Keita i Politano. Jak ktorys wypada to zostajemy w ciemnej dupie.
-Brak kreatywnych graczy w srodku pola i na skrzydlach, nikt nie gra prostopadlych pilek, nie podejmuje ryzyka, no moze poza 9ggolanem ale ten jest bez formy.
-Boczni obroncy na poziomie zespolu z dolnej czesci srodka ligowej tabeli. Taki Malcuit rezerwowy w Napoli wciaga dupskiem naszych bocznych. A i tak jest lepiej niz bylo bo odeszly te pokraki Santon i Nagatomo.
-Brak graczy z silnym charakterem, takim widocznym na boisku, emanujacych energia, podrywajacych do dopingu kibicow gdy nie idzie. Hamsik czy Insignie czesto podczas meczow wykonuja gesty w strone kibicow, czy kolegow z druzyny u nas tylko rozklada sie rece jak cos nie idzie albo jak trzeba walic glowa w mur bo przez 80 minut stworzylismy 1 okazje bramkowa z jakims sassuolo czy innym gownoklubem.
-Niepelna kadra. Mamy graczy ktorzy graja bo sa najlepsi z najgorszych. Vecino gra bo jest w stanie biegac 90 minut a Valero nie i dlatego ze na Gagliardinim po meczu z Juve postawiono kreske. Perisic gra bo Keita najpierw sie oswajal z klubem albo gral na szpicy a potem pauzowal przez kontuzje. Politano calkowicie bez formy z niedoleczona kontuzja gra bo Candreve zna kazdy obronca w serie a i ten jest za stary zeby sie czegokolwiek nowego nauczyc a jeszcze oboje stracili calkowicie jeden ze swoich atutow, czyli strzal z dystansu przez to ze graja za szeroko ale to juz uposledzenie taktyczne spala wychodzi.
-Napastnicy, ktorzy sie nie odnajduja przy obecnych partnerach na boisku. Lautaro ma 2 cm wiecej niz Messi i z reguly jest sam w polu karnych bo nikt nie wbiega albo w ogole nieobecny bo kiwal w srodku pola bo nikt nie umie rozegrac, wiec do niego nie pograsz zbyt czesto na wrzuty a to jedyne co gramy. No i Icardi ktory wygral w zyciu 4 dryblingi i jak ma pilke przy nodze dluzej niz pol sekundy to caly zespol na tym traci. No ale finisherem jest wybornym tylko cvo z tego jak nie ma podan albo nie umie przyjac jak przez ostatnie 3 miesiace. Mertens i Milik maja tez to ze oboje potrafia albo zayebac z dystansu albo zakrecic pilke zeby minac bramkarza celujac przy dlugim, co sprawia ze sa nieporownywalnie mniej przewidywalni niz nasi gracze.

W tym momencie z ta kadra i tym trenerem do Napoli nie doskoczymy nigdy nawet jesli oni by staneli w miejscu i juz nigdy nie poprawili swojej gry.

Ktos chce wejsc w polemike to zapraszam.

Larry

Larry

15 lutego 2019 | 08:57

@Vancore
Całkiem wyważona i racjonalna analiza, rzadkość na tej stronie, a więc miła odmiana :-) udzielaj się częściej

Wisnia_pl

Wisnia_pl

15 lutego 2019 | 09:36

@Vancore
Bardzo dobra analiza naszych braków i słabości. Popieram w 100 %

Luk

Luk

15 lutego 2019 | 11:09

@Vancore - a ja nie do końca się zgodzę:
- bramkarz - jeśli nie najlepszy, to na pewno ścisły ligowy top
- środek obrony - jw., chociaż tu konkurencja jest trochę mocniejsza
- boki obrony - jeśli porównamy naszych graczy nie tylko z Juve, czy Romą, ale szerzej z całą ligą, to okaże się, że nie wypadają źle. Nie mamy wirtuozów, ale poza pojedynczymi wpadkami trzymają równy, solidny poziom, na miarę okolic 6. miejsca w lidze
- w pomocy mamy spory, niewykorzystany potencjał - biorąc pod uwagę charakterystykę naszych środkowych, to dobrze poruszają się w fazie obronnej, ale gdy my mamy piłkę grają zbyt pasywnie i blisko siebie. Momentami brakuje im też wsparcia ze strony obrońców. Przy czym to kwestie taktyczne, łatwe do poprawy. Jeśli chodzi o samych graczy - tutaj w pełni się zgodzę, że przydałby się ktoś z większą kreatywnością i dobrą techniką. Nawet niekoniecznie do podstawowej jedenastki, lecz do rotacji i żeby zwiększyć wachlarz możliwości taktycznych. Jednak mimo paru uwag, tutaj znowu odstajemy od czołówki, ale wyraźnie przewyższamy ligowych przeciętniaków. Pomoc mamy na miarę okolic 6. miejsca w lidze
- atak - podobnie jak w pomocy, dużo tracimy przez złe rozwiązania taktyczne. Perisic i Candreva to typowi wahadłowi, bardziej nadają się do gry w systemie 3-5-2 lub 3-4-3 (ustawieni w drugiej linii, a nie z przodu). Politano do tej pory najlepiej grał na początku sezonu, gdy poruszał się trochę jak wbiegający napastnik. Keita, mimo powszechnej krytyki, moim zdaniem całkiem nieźle grał na szpicy. Podobnie jak Politano, ma potencjał do gry bliżej pola karnego. Zakładając, że pozbędziemy się kontuzji, konfliktów i błędnych założeń taktycznych, to mamy ekipę na miarę okolic top 4.

Uśredniając, wychodzi zespół na miarę miejsc 3-4. Co nie oznacza, że dystans do Napoli jest duży. Punktowo nam odjechali i w tym sezonie są już poza zasięgiem, ale wystarczy kilka korekt i za rok możemy z nimi walczyć o 2. miejsce.

Jovetić10

Jovetić10

15 lutego 2019 | 12:08

Ostatnie 6 bezpośrednich spotkań to po 2 wygrane Interu i Napoli, 2 remisy, Napoli ma korzystniejszy bilans bramek, o całą jedną. Nie ma Hamsika, nie ma Mertensa, Icardi nie jest gorszy od Milika, Perisik od Callejona, Skriniar od Koulibaliego. Mają Insigne, ale my mamy Radje. Z tą ławką też nie jest u nich tak kolorowo. Wg mnie kadry są podobne, jednak oni mają kolektyw, a my zlepek gwiazd. Tak jak piszecie potencjał na top 4 i te płacze o słabej drużynie są żałosne, ciekawe co ma powiedzieć taki Immobile?

Adriano19f

Adriano19f

15 lutego 2019 | 14:58

@jovetic10 to jest dobre podsumowanie z jednym ale „my mamy radje”

Vancore

Vancore

15 lutego 2019 | 15:21

@Luk
Kwestie taktyczne maja ogromny wplyw na ocene naszych graczy bo faktycznie potencjal czesci z nich jest katastrofalnie marnowany ale nie we wszystkich przypadkach, niektorzy sa zwyczajnie slabi pilkarsko lub sa dobrzy w jednej rzeczy a w innych sa fatalni. Nasi srodkowi obroncy w innych klubach by mieli pewnie juz po 3 gole w tym sezonie po samych stalych fragmentach, vecino pewnie tez, juz nie mowiac o icardim ale o tym pisalem wczesniej to przez 1. brak wykonawcy stalych fragmentow i 2. brak agresji, zaciecia i pojscia wyzej co jakis czas.

Boki obrony przez slabosc ligi na tych pozycjach na jej tle moze nie wygladaja jakos tragicznie ale takie sa. Lepsze maja nie tylko Roma, Napoli i Juve ale tez Milan, Sampa, Fiora a gdyby na 4 obroncow grala Atalanta i Lazio to oni tez.

Jesli chodzi o kwestie taktyczne to nikt z nas nie jest slepy. Zatracilismy najwieksze atuty tego klubu, ktorymi zylismy ostatnie 15 lat, cos co Inter definiowalo stracilismy cala klubowa tozsamosc.
-Gole pomocnikow i strzaly z dystansu nie mamy ani jednego gracza o klasie Dekiego, Cambiasso, Motty, Guarina, Rafinhii juz nie mowiac o trequartistach ale to byl zawsze problem.
-Kontry Icardi zatrzymuje prawie kazda kontre bo sam nie przejdzie nikogo i szuka kolegow ktorzy czesto nie ida za akcja w odpowiednim tempie, Politano ma szybkie odejscie na krotkim dystansie ale ogolnie to jest wolny prawie kazdy go dogania, Perisic nawet jak mu sie uda przyjac kierunkowo i ruszyc z gazem to strzeli albo poda zle o reszcie zespolu nie warto nawet mowic bo nikt nie idzie do przodu.
-No i te nieszczesne stale fragmenty, nie jestem w stanie pojac co sie dzieje na treningach, jak wygladaja odprawy taktyczne, gdzie sa jakiekolwiek automatyzmy i schematy ich wykonywania. Na ponad 200 roznych strzelic 2 gole majac prawie w kazdym meczu w skladzie D'ambrosio, Skriniara, Icardiego, De Vrija, Perisica i Vecino to patologia.
A regres byl widoczny pod tym wzgledem juz w okresie przygotowawczym.

Za samo to Spalletti moim zdaniem powinien sie z Interem pozegnac po sezonie. Bo tak kadra jadra jest na top 4 bezsprzecznie, ale nie jest na poziomie Napoli a to ich w tym momencie mamy przeskoczyc a nie tych co sa za nami.

Niestety Inter do czego nas przyzwyczail zamiast zajmowac sie pojedynczymi gowienkami, woli czekac az te sie skumuluja i wylac na siebie cale szambo bo juz sie tam nie mieszcza i zaczynaja sie przecieki.

@Jovetić10 Mecze bezposrednie nie maja nic do rzeczy. Mamy fatalne bilanse ostatnio z Toro czy Sassuolo ale nie ma watpliwosci ze kadrowo jestesmy od nich lepsi.

HeyaMakumba

HeyaMakumba

15 lutego 2019 | 17:13

@Van Dall to niech postawi sprawę jasno i niech odejdzie do klubu zgodnego z jego "ambicjami", a nie rozpierdala nam szatnie swoim zachowaniem uważając się za Boga.

Jovetić10

Jovetić10

15 lutego 2019 | 20:04

@Adriano19f fakt, ten sezon jest kiepski w jego wykonaniu, ale nie tak dawno temu był czołowym pomocnikiem ligi.
@Vancore mecze z Lazio w tamtym sezonie zadecydowały o awansie do LM. Bezpośrednie pojedynki z drużynami o podobnym potencjale, które do tego znajdują się blisko w tabeli, mogą okazać się kluczowe.

Mimo wszystko dalej to zlepek gwiazd, który jest w stanie wyszarpać LM, ale nazywanie go słabym to przesada, to nie jest Frosinone.


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich