Oficjalnie: Lukaku z numerem 9

9 sierpnia 2019 | 09:17 Redaktor: Paweł Świnarski Kategoria:Ogólna1 min. czytania

Nowy napastnik Interu, Romelu Lukaku grać będzie w koszulce z numerem 9. To oficjalna informacja jaką podał dziś rano klub.

Dotychczas z #9 na plecach występował Mauro Icardi, ale wobec faktu, że Argentyńczyk już nie założy na siebie koszulki Interu, numer ten trafił do Belga.

Źródło: inter.it

Polecane newsy

Komentarze: 55

Van Dall

Van Dall

9 sierpnia 2019 | 09:20

Czyste sku*wysyństwo.

Darkos

Darkos

9 sierpnia 2019 | 09:22

Raczej jasny sygnał do zawodnika, który nadal nie może zrozumieć że to koniec związku.

martins2000

martins2000

9 sierpnia 2019 | 09:25

OK!

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

9 sierpnia 2019 | 09:28

Numer #9 jest #NotForEveryone :)

banikowy

banikowy

9 sierpnia 2019 | 09:31

Chciałbym zobaczyć naszą grę jakby na boisku przebywał Lukaku i Icardi a za nimi cofniety Lautaro... Wierzę nadal że Icardi zagra jeszcze w tej koszulce, piłkarz pójdzie po rozum do głowy i będzie chciał wrócić, pokażę jaja, uderzy się w pierś i pokaże że faktycznie słowa które wypowiadał były prawdą.
Ale cóż... Jak to mówią, nadzieja matka głupich.

Kirlok

Kirlok

9 sierpnia 2019 | 09:31

@Van Dall - jak się czujesz z faktem, że w tym sezonie będziesz zmuszony kibicować Bolonii?

Pyjter34

Pyjter34

9 sierpnia 2019 | 09:32

Pan Van Dall widocznie nadal czegoś nie zrozumiał

kretos

kretos

9 sierpnia 2019 | 09:32

dobrze !!! jak już lecieć, to po całości z gościem :D

Vancore

Vancore

9 sierpnia 2019 | 09:34

Icardi: Jesli Marotta nie cofnie swoich slow to wypjerdalam z Interu.
Wanda: A co powiedzial?
Icardi: Ze mam wypjeradalac.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

9 sierpnia 2019 | 09:38

Dziwi mnie zaskoczenie niektorych. Inter już dawno wyraził się jasno w temacie Icardiego.

Oba

Oba

9 sierpnia 2019 | 09:45

Nie wiem z czego się niektórzy cieszą odnośnie sytuacji z Icardim? Dla mnie wygląda to tak, że klub chce go sprzedać za te 70-80 mln, ale nie potrafi i ma zamiar ukarać Icardiego trybunami za to że nikt nie daje tyle ile klub sobie życzy. Przecież to jest żenada że strony klubu.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

9 sierpnia 2019 | 09:47

Chyba nic nie rozumiesz Oba.

Maciej Pawul

Maciej Pawul

9 sierpnia 2019 | 09:50

@Oba Icardi miał odrzucić dotychczasowe oferty, m.in. prasa pisała o Arsenalu, gdzie miał dostać nawet 10 mln euro za sezon. To nie z klubem jest aktualnie problem.

darek_91

darek_91

9 sierpnia 2019 | 09:57

Co by Icardi nie zrobil klub zachowuje sie jak skurwysyny i zero klasy.

DiegoLopez

DiegoLopez

9 sierpnia 2019 | 09:59

Co by Icardi nie zrobił... czyli Icardi mógłby nasrać na wycieraczkę przed siedzibą Interu, to Inter powinien z klasą przynieść mu papier? Puknij sie w łeb

Oba

Oba

9 sierpnia 2019 | 10:00

I jeszcze piszecie że #9 not for everyone, gdy zabiera się go gościowi, za którego Inter zapłacił chyba 13 mlnE, który był 2 razy królem strzelców, strzelił dla Interu ponad 100 bramek, trwał w tym klubie gdy byliśmy środkiem tabeli, zarabiał dużo mniej niż mógłby zarabiać gdzie indziej, wprowadził nas po 7 latach do LM, a dzięki jego golom w tej lidze mistrzów bilismy się w najtrudniejszej grupie o awans do ost kolejki.

A dziś niektórzy się cieszą, bo 9 dostaje gościu, który przychodzi do nas za rekordowe pieniądze, z klubu gdzie byłby cały sezon prawdopodobnie rezerwowym, z lekka nadwagą i z miejsca dostaje dużo więcej niż Icardi po tylu udanych latach. Trzymam kciuki za Lukaku, ale na dzień dzisiejszy nie wiadomo, czy zrobi dla Interu chociaż połowę tego co Icardi więc odswiezcie sobie trochę k*rwa pamięć bo już przeginacie.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

9 sierpnia 2019 | 10:06

Strzelał gole bo taki ma zawód i dostawał za to solidne pieniądze. Nie robił tego za darmo. Nikt go tutaj na siłę nigdy nie trzymał, bo gdy piłkarz chce to odejdzie prędzej czy później. Dostał dobre pieniądze, dostał opaskę gdy tak naprawdę do tego się nie nadawał i status największej gwiazdy. Co roku jego żonka urządzała show chcąc coraz więcej $ i nowej umowy, nie mówiąc o innych akcjach i także tych o których pewnie nie wiemy.

Nikt o zdrowych zmysłach nie postępuje tak z piłkarzem bez powodu. Inter popełnił tutaj zapewne kilka błędów, ale patrząc zero-jedynkowo dla mnie rację w tym wszystkim ma klub i jestem po stronie klubu, a nie zawodnika który oszukiwał klub i kibiców, że jest kontuzjowany, upokarzał klub negocjacjami w sprawie powrotu na boisko ze swoim prawnikiem i być może zakulisowo dogadywał się z innym klubem bez wiedzy i pozwolenia Interu.

Ogarnijcie sie obrońcy Icardiego. (edycja 2019.08.09 10:07 / Paweł Świnarski)

manjo

manjo

9 sierpnia 2019 | 10:09

Niektórzy są kibicami Interu, a niektórzy są kibicami tylko Icardiego - i tu mamy konflikt

Van Dall

Van Dall

9 sierpnia 2019 | 10:09

Macieju czy naprawdę oczekujesz od Icardiego przyjęcia oferty Arsenalu, choć wiadomo, że Wanda nie może wywieźć dzieci Lopeza poza Włochy?

Paweł następny - co roku nowy kontrakt i ciągłe podwyżki, a fakty są takie, że Icardi ostatnią umowę podpisał trzy lata temu i zarabia śmieszne 4,5 bańki za sezon. (edycja 2019.08.09 10:11 / Van Dall)

kretos

kretos

9 sierpnia 2019 | 10:10

Nikt zasług Icardiemu nie odbiera, zrobił swoje i chwała mu za to, ale sorry ale liczy się to co tu i teraz. A skoro gościowi najprościej odbiła palma i jeszcze twierdzi, że jest biedniutki, odmawia wyjazdu na mecz i ściemnia z kontuzją, a potem grozi pozwem klubowi. No to sorry ale to nie jest zachowanie godne żadnego zawodnika, a już tym bardziej kapitana. Not for everyone. Przypomnijcie sobie jak było z Tevezem w City, siedział cały sezon albo nawet dłużej na trybunach, bo nie potrafił dogadać się z Mancinim. Nigdy zawodnik nie może być ważniejszy od trenera, a tym bardziej drużyny.

Porównaj sobie to do zwykłej pracy, pomyśl, ze jest w pracy świetny pracownik, ale jest zadufany w sobie, żąda co roku podwyżki, potem udaje chorego i nie przychodzi do pracy przez dłuższy czas. Uważa się za ważniejszego od swojego szefa. Co się robi z takim pracownikiem ? Po prostu go zwalnia, bo jego zachowanie jest szkodliwe dla całej firmy

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

9 sierpnia 2019 | 10:17

Podpisał 3 lata temu, bo Inter nie dał się w wciągnąć w gierki blond kretynki, ale podchody były co rok. (edycja 2019.08.09 10:17 / Paweł Świnarski)

Oba

Oba

9 sierpnia 2019 | 10:17

@Maciej Pawul bo widocznie nie chciał tam iść. Jak widać nie chodzi mu tylko o pieniądze, Arsenal nie gra w LM i jego pozycja negocjacyjna jest z tego względu po prostu słabsza. Klub nie może go zmusić żeby się przeprowadzał do innego kraju. Kontrakt jest umowa dwustronna i to klub go nie respektuje, bo Icardi chce zostać i grać do czego zobowiązał się podpisując kontrakt.

@Pawel zapewniam Cię, że rozumiem wszystko. Nie mam nic przeciwko sprzedaży Icardiego w obecnej sytuacji, ale mam przeciwko sprzedawaniu go w taki sposób. Tak samo byłem zły na klub, za styl w jaki rozstał się że Sneijderem. Należało powiedzieć na starcie przygotowań, że Icardi jest zawodnikiem Interu i ma ważny kontrakt, a nie ze jest poza projektem. I zgodnie z taka deklaracja postępować. Włączyć go do treningów, zabrać do Azji, przygotowywać do sezonu. Jeżeli pojawiały by się oferty to je rozpatrywać. Jeżeli nie to mieć bądź co bądź klasowego zawodnika, bo jak widać Lukaku można było kupić bez sprzedaży Icardiego. A teraz nie mamy ofert i nie mamy zawodnika, jakby nie patrzeć światowej klasy. (edycja 2019.08.09 10:23 / Oba)

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

9 sierpnia 2019 | 10:23

W normalnej sytuacji klub powinien tak postąpić jak mówisz, ale właśnie nie rozumiesz, że z Icardim to nie jest normalna sytuacja. Icardi okazał się być szkodnikiem, który o mało włos kosztował Inter awans do LM w poprzednim sezonie, nie twierdzę, że on jeden, ale zgniłe jabłko się wyrzuca z koszyka i to chciał zrobić Inter i Conte. Piłkarz to nie jest przedmiot, mieli go zabrać i co? oszukiwać go? czy tylko media? W sytuacji jaka była i jest między Icardim i Interem, może dało się to zrobić ciut lepiej, ale obawiam się że niewiele lepiej.

darek_91

darek_91

9 sierpnia 2019 | 10:24

Nie jestem obrońcą Icardiego. Ale klub od samego początku mógł to inaczej załatwić. Co do wybrykow Icardiego macie racje a dzisiejsze dzialanie klubu w najgorszym razie bedzie przestroga dla przyszlych pilkarzy.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

9 sierpnia 2019 | 10:28

To jest F.C. Inter, a nie F.C. Icardi

wróbel1908

wróbel1908

9 sierpnia 2019 | 10:29

Manjo w punkt.

domi

domi

9 sierpnia 2019 | 10:35

Oczywisty numer dla Lukaku, ten na jaki zasługuje. Tym bardziej to było pewne, bo numer ten był wolny.

Oba

Oba

9 sierpnia 2019 | 10:47

Paweł nie można mówić, że przez Icardiego omal nie awansowalismy do LM, bo gra bez niego była równie słaba jak przez ost dwa miesiące z nim. Winny był cały zespół, włącznie ze sztabem.

Zobacz jak traktowany jest Perisic. Chciał odejść zima, chciał też odejść po MŚ. Myślisz, że nie rozmawiał z innymi klubami bez wiedzy Interu? W dodatku przespacerowal (poza małymi wyjątkami) cały zeszły sezon, mając nie wiadomo dlaczego karnet na grę u Spalla a jednak klub potrafi z nim się normalnie obejść.

Zgadzam się, że sytuacja z kontuzja Icardiego była żenująca i jeszcze te negocjacje powrotu do składu, ale z racji że wina jest także po stronie klubu należało z mojego punktu widzenia załatwić to tak jak napisałem. Powiedzenie do zawodnika że jest częścią zespołu, ale jeżeli pojawią się oferty to klub je rozważy nie byłoby żadnym oszustwem. Skończyło się jednak na tym, że wygrało ego i zaczęło się pokazywanie kto ma większego ku*asa, z tym, że Icardi jakby już dawno spuścił z tonu, a klub przed przygotowaniami zrobił coś z czego ciężko się już wycofać, chociaż wg mnie jest to możliwe. Bo powiedzenie chociażby na koniec mercato, że Icardi był na rynku, ale nie pojawiły się oferty respektujace wartość gracza i zostaje z nami i będzie częścią zespołu jest wg mnie jak najbardziej racjonalne i że sportowego i z finansowego punktu widzenia. I da się to zrobić, tylko trzeba ego schować do kieszeni. Icardi nie rozwali nam szatni, bo stał się w niej już szeregowym pilkarzem. Jest dużo nowych twarzy, nie jest już największą gwiazda. I tak należałoby wg mnie postąpić, zwłaszcza mając na uwadze, jak wąskie jest pole manewru z jego transferem- poza Włochy nie wyjedzie bo dzieci, a we Włoszech są dwa kluby do których mógłby isc- Napoli które nie przejawia wielkiej chęci tego transferu i Juve, które chcę go za pół darmo.

Co Doo tego że chciał ciągle nowy kontrakt to odsyłam do tego co bardzo rzeczowo napisał Van Dall.

Takie jest moje zdanie na cały ten temat, szanuję Twoje, ale wciąż uważam że klub mógł zrobić to dużo lepiej i z racji że obie strony popełniły błędy wciąż jest możliwa jakąś płaszczyzna do dogadania się. Odszczekam obwinianie zarządu, gdy Inter dostanie za niego te 75-80 mlnE.

kacperosik2

kacperosik2

9 sierpnia 2019 | 10:52

Oba, nie mogłeś lepiej tego napisać, zgadzam się ze wszystkim co powiedziałeś. Icardi odwalil, ale teraz to już jest pokazywanie przez Marotte że ma większa fujare

silvio

silvio

9 sierpnia 2019 | 10:54

Zgadzam się z tym, że można było rozegrać sprawę Icardiego lepiej, np. dla mediów wszystko jest cacy ale zawodnikowi grzecznie mówimy, że sorry ale nowy trener cię nie widzi w składzie. Znajdziemy Ci dobry klub z LM i jeszcze więcej zarobisz niż u nas. To rozwiązanie jest świetne jeśli zawodnik (jego agent) będzie trzymał język za zębami i zrobi to dla klubu aby ten mógł zyskać jakieś środki na sprzedaży. W tym przypadku nie wierzę, żeby Wanda trzymała stronę Interu.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

9 sierpnia 2019 | 10:55

Dogadać to się można, ale z normalnymi ludźmi, a Icardi jest inny , specyficzny ,a Wy tego nie bierzecie pod uwagę. Zakładacie, że Icardi jest taki jak wszyscy. Nie jest, do tego , wodę robi mu z mózgu maDka jego dzieci. (edycja 2019.08.09 10:55 / Paweł Świnarski)

Cukier17

Cukier17

9 sierpnia 2019 | 10:57

Haha widzę niektórzy na bieżąco. w szatni Interu byli przy kłótni ze spalettim.
Napewno coś robił Ale o tym nie wiemy... co za koleś ...
Tak to rozwiązali i trudno ja tam dalej będę mu kibicował i oczywiście Interowi też.
Z czasem się wszystko wyjaśni

Lechu

Lechu

9 sierpnia 2019 | 10:58

Bez urazy, ale kto będąc gwiazdą piłki nożnej, mogąc autokarami przyjmować zainteresowane kobiety, bierze się za pierdolniętą ,starszą o 8 czy 7 lat pseudo-modelkę, z trójką dzieci i cellulitisem, która wcześniej związana była z dobrym kumplem?

Tak jak Paweł napisał. Nikt kurwa normalny. Icardi jest inny, więc załóżcie ewentualność, że z nim może nie być możliwości się dogadać. Po prostu.

Oba

Oba

9 sierpnia 2019 | 11:07

Paweł z Icardim do tej pory nie dogadal się Marotta po chwili pracy u nas i Spaletti po 1,5 roku. Spaletti nie dogadywal się w swojej karierze nie tylko z Icardim. Zarówno Moratti, Mancini czy Pioli wypowiadali się o nim pozytywnie, a nie przypominam sobie, żeby miał problemy z innymi szkoleniwcami. Nikt z pozostałych nie kwestionowal jego profesjonalizmu.

Patrząc na rodzinę Icardich nieco z boku nazywanie Wandy madkom jest raczej obraźliwe, bo nie są oni rodzina patologiczna i wydają się wszyscy że sobą tam szczęśliwi. Problemem Wandy jest to że jest bardziej babą niż agentem, ale tu właśnie byłoby pole klubu do pewnych wymagań względem Icardiego na rzecz osiągnięcia kompromosu- oczekiwanie oddzielenia spraw zawodowych od rodzinnych czyli zmiana agenta. Tyle że gdyby zmienił na Raiole to zatesknilibyamy za Wanda.

oster

oster

9 sierpnia 2019 | 11:10

I wszystko przez żonkę która jest dziesięć lat starsza i nawet nie jest ładna... Wanda nara kur...a stara!!!

inter00

inter00

9 sierpnia 2019 | 11:13

Gówno burza trwa, ale czego wy nie rozumiecie. Inter postawił krzyżyk na Icardim. Koniec, jego po prostu nie ma. Dlatego Lukaku dostał 9 bo wiedzą że Icardi już nie zagra u nas. Swoją drogą, Wanda mówiła kiedyś że jest w stałym kontakcie z najlepszymi klubami z Włoch i Hiszpanii, to teraz nie może skorzystać ze swoich kontaktów ? ;)

darek_91

darek_91

9 sierpnia 2019 | 11:14

Dobra chlopaki koniec dyskusji :D (edycja 2019.08.09 11:15 / darek_91)

Oba

Oba

9 sierpnia 2019 | 11:16

Lechu wybieranie kobiety na zasadzie czy ma cellulit czy nie ma i tylko po walorach powierzchownych jest raczej oznaką niedojrzalosci. Icardi zwyczajnie zobaczył w niej coś co sprawiło, że ja pokochał i nie nam oceniać to czy mu się podoba jej cellulit czy nie. Każdy partnerkę życiową wybiera wg swoich kryteriów i ma do tego prawo. Czas póki co pokazuje, że Icardi dokonał rodzinnie właściwego wyboru. Kłuję tu rzeczywiście to że byla to dziewczyna kumpla, ale z tego co czytałem to chyba Maxi nie był do końca wzorem mężczyzny w tym związku. Z resztą wierz mi, a może się już zdążyłes przekonać, że żaden kumpel nie da Ci w życiu tyle radości ile właściwą kobieta. I nie chodzi tu tylko o dymanie, a może nawet i w ogóle o dymanie a o zwykła codzienność.

22Milito22

22Milito22

9 sierpnia 2019 | 11:17

Dla takich komentarzy Van Dall'a wchodzi się na tę stronę. (edycja 2019.08.09 11:19 / 22Milito22)

SeaVent

SeaVent

9 sierpnia 2019 | 11:18

I bardzo dobrze ispaldi spadaj już...co ma klub do dzieci tej rodzinki? Mają go trzymać bo dzieci? Śmieszne....niangollanowi żona umiera... a go wypożyczyli..nie rozumiem logiki fan boyów ispaldiego...zrobił co miał zrobić zawalił i niech wybiera trybuny albo inny klub... klub ma go za moszne trzymać do końca świata bo kiedyś tam grał dobrze? Raz podziękowali mu dając opaskę i wystarczy...nikt nie jest niezastąpiony chłystek musi się tego nauczyć...fanboye co piszą o klasie i skurwysyństwie klubu niech zobaczą z innej strony ile klasy ma ich idol...skurwysynem też go nazwę za odbicie ziomkowi żonki...hipokryctwo przez was przemawia (edycja 2019.08.09 11:19 / SeaVent)

Cukier17

Cukier17

9 sierpnia 2019 | 11:18

Dokładnie to jego sprawa z kim jest i z kim tworzy rodzinę. Co komu do tego?
Spalletti we wszystkich klubach robił gnój. I tutaj też narobil

Kevin

Kevin

9 sierpnia 2019 | 11:43

I świetnie :) temu panu już podziękujemy #icardasian out, # perek out, #vandall out

Hagaen

Hagaen

9 sierpnia 2019 | 11:49

Widzę mamy tutaj masę ludzi, którzy byli mediatorami w konfliktach Icardiego z klubem. Zachowujecie się jakbyście wiedzieli wszystko i o wszystkim w 100% i jakby to dawało Wam prawo do używania zwrotu "było tak i tak", albo "jestem przekonany, że bla bla".

Żaden z nas nie ma pojęcia co się wydarzyło dokładnie, a bazowanie na przesłankach zbyt mądre nie jest.

Ja osobiście byłem długo za Icardim. Uważam, że powinien był dostać taką kasę jaką chciała Wanda. Uważam, że klub powinien był próbować go utrzymać jako gwiazdę i legendę, na co się zapowiadało, przecież w statystykach miał pobić Vieriego. Podkreślał, że mu u nas dobrze i grał od najmłodszych lat seniorskich. Kupiliśmy go za mały hajs, więc tymbardziej ewentualny kupujący powinien się liczyć z wydatkiem około €100mln przynajmniej. Strzelał ważne bramki, był jednym z najjaśniejszych punktów bylejakiego Interu i dzięki jego grze nie było jeszcze gorzej. Nawet Perisića i jakiegoś innego obrażonego buca bym się pozbył, ale nie Mauro.

No i co się dzieje w międzyczasie? W klubie pojawiają się nowi właściciele, a bezpośrednio przed konfliktem nowy dyrektor, Józef. Nie mają oni ani sentymentu, ani słabości do Icardiego, chcą zaznaczyć swoje rządy, autorytet i w tym momencie sprowadzamy się do Agentki Mauro, która mimo, że dobrze do tej pory dbała o interesy swojego klient-męża, ale znała tylko jedną taktykę przy tego typu negocjacjach. Angażowała media społecznościowe i media klasyczne, na co nowy zarząd nie mógł przystać. Wanda popełniła błąd, bo akurat wtedy, akurat w taki sposób takich pieniędzy nie powinna była próbować wymusić.

Potem mogła mieć miejsce sytuacja ze Spalettim w szatni, ale zastanawiam się nad reakcją reszty piłkarzy, ciężko to stwierdzić czy faktycznie miało to miejsce i w jakim stopniu. A potem wszystkie wydarzenia to była wypadkowa tych pierwszych.

Dlatego wg mnie wina leży gdzieś po środku i o ile szkoda mi takiego wspaniałego piłkarza jak Mauro i jego możliwości stania się legendą oraz szkoda mi jego wartości w €, o tyle nie podoba mi się bardzo jego zachowanie czy to wg podszeptów innych czy to wg autorskiego pomysłu.

Uważam, że wszyscy zachowali się tam idiotycznie, ale za dużo zostało powiedziane i zrobione, żeby został.

Pepeto

Pepeto

9 sierpnia 2019 | 12:02

Widzę, że każdy broniący Icardiego założył klpaki na oczy i nie widzal/zapomniał ile ten chłopak ma za uszami. Po pierwsze nigdy nie było mu po drodze z kibicami interu. Akcja z książką i "straszenie" kibiców gangsterami z argentyny - żenada. Kolejną rzecz to jego nieustanne pogrywanie sporwadzające się do wymuszania podwyżki, które aktywowało się za każdym razem w porze wakacyjnej. Nie pamiętam roku w którym to agentka MI9 nie sugerowała, że jest ona w ciągłym kontakcie z innymi klubami, które chcą go kupić. Ile razy można było przeczytać, że Wanda rozmawia z Juve lub Napoli. Nie wyobrażam sobie sytuacji w której agenci Zanettiego/Tottiego/Del Piero/Buffona/Maldiniego "wymuszają" rozmowy na temat kontraktu bazując na strachu przejścia kapitana do największego wroga. Icardi zrobił dla tego klubu dużo ale coroczne cackanie sie z nim i obchodzenie się jak z jajkiem przestało bawić kibiców a co nawjażniejsze zarząd. Jego postawa w styczniu tego roku jest czyms co spowodowało, że osoby, które są decydentami w tym klubie powiedzieli basta. Przykro będzie napewno oglądać go w koszulce prawdopodobnie Juve ale kto jak nie Icardi pasuje do tego klubu, który przekrętami zdobywał kolejne mistrzostwa. Cieszę się, że zarząd pokazał jaja i przestal głaskać Icardiego po główce, bo taka sytuacja trwała zbyt długo. Ktoś wyżej napisał, że Icardi spokorniał - Mauro i jego żona dopiero teraz zorientowali się że przeholowali i w tym należy widzieć przyczynę ich ciszy medialnej.

Pawel

Pawel

9 sierpnia 2019 | 12:02

RL9 :)

Pawel

Pawel

9 sierpnia 2019 | 12:35

Rano z ciekawości sprawdzałem w inter store można było jeszcze kupić koszulkę Icardiego z 9. Wszystko na to wskazywało, że to Lukaku będzie naszą nową 9tka. Przy okazji też pokazuje, że Icardiego to już ostatnie dni w Interze. (edycja 2019.08.09 12:38 / Pawel)

Interista07

Interista07

9 sierpnia 2019 | 13:12

Kto to jest Icardi? :D

Romelu - zdobywca bramek wielu :)

Pientka

Pientka

9 sierpnia 2019 | 13:23

Icardiemu niestety zwolnienie należy się szkody PRowe jakie przyniósł klubowi. Do czego niby miałoby prowadzić publiczne rozpętywanie takiej gównoburzy przez niego?

Zgadzam się odejście takich zawodników jak Ninja czy Icardi może boleć. Wydają się niezłymi zawodnikami, ale pierwszy raz od dawna nowo pozyskani zawodnicy wydają wpisywać w jakąś strategię/pomysł/klucz. I co ważniejsze już (Sensi) widać tego efekty.
Jeżeli zrobienie pożądku z nimi ma przynieść wartość dla zespołu to klub ma moje poparcie. (edycja 2019.08.09 13:28 / Pientka)

superofca

superofca

9 sierpnia 2019 | 16:27

W ogóle czym innym jest hejt na Icardiego, a czym innym jest to, że nie powinien zostać w Interze. Wizerunek klubu jest nadszarpnięty, nie bez winy decydentów, Icardi jest powodem. Ja na początku bardzo ostro atakowałem Icardiego, im więcej nad tym myślałem w trakcie sezonu tym bardziej moje zdanie łagodniało, byłem zły na decyzję zarządu o skreśleniu go z planów ale zrozumiałem, że innej drogi już nie ma. Gdyby była klub by z niej skorzystał. Icardi jest próżny i zacietrzewiony, nie przyzna się do błędu, nie ma dla niego ratunku innego niż transfer.

SeaVent

SeaVent

9 sierpnia 2019 | 17:04

Superowca lepiej bym tej sytuacji nie opisał z tym że ispaldi stracił u mnie wszystko.... cieszy mnie transfer tak wielu obiecujacych zawodnikow czekam na pierwsze mecze :)

KawaOpole

KawaOpole

9 sierpnia 2019 | 18:38

Widzę ze tu dziś też wesoło :)
A gdyby tak Wanda została menago Lukaku alez by były emocje
A tak poważnie to klub powinien w statusie zapisać nie kupujemy pikarzy powiązanych kontraktami menagerskimi z członkami swoich rodzin i partnerów.
Oj Marotta musi brac chyba dużo mleczka na zgage :)

Internaldo

Internaldo

9 sierpnia 2019 | 19:46

Przesrał sobie chłopaczyna karierę i tyle.

superofca

superofca

9 sierpnia 2019 | 20:03

Bez jaj, jeszcze o nim usłyszymy, a ze względu na przeszłość ja przynajmniej nie będę mu źle życzył, byleby nie robił z siebie ofiary kosztem klubu.

maciosincho

maciosincho

9 sierpnia 2019 | 20:39

W angielskiej prasie dostał pół strony więc bardzo duzo jak na te gazety

Siniorro

Siniorro

10 sierpnia 2019 | 01:34

Nie lubiąc Raioli to widząc poczynania Wandy żałuję, że Mino nie jest jego agentem. Może by go trzymał za mordę. Tak jedynie pozostaje nam trzymać kciuki żebyśmy o Lukaku mówili Bukkaku w kontekście starć z naszymi rywalami :))) A tak zupełnie poważnie to jasne że szkoda Maurito, równie szkoda mi Radji Ale nie ma już co płakać nad rozlanym mlekiem. To klub jest tu najważniejszy, nie sentymenty do poszczególnych piłkarzy. Zaufajmy obecnej wizji klubu, gorzej raczej nie będzie bo widząc naszych rywali z miejsc 5 i niżej to spieprzyc się tego raczej nie da. Więc gorzej nie będzie, może jedynie coś wypalić f


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich