Pierwsza porażka w tym sezonie
Derby d'Italia tym razem dla Starej Damy. Strzelanie rozpoczął na początku spotkania Paulo Dybala. Bramkę wyrównującą z karnego zdobył Lautaro Martinez. Trzy punkty zapewnił Juventusowi gol Higuaina z końcówki meczu.
Pierwsza połowa:
4’ GOL! Wynik spotkania otworzył Dybala, spóźniony Milan Skriniar nie zdołał zablokować uderzenia, a piłka przemknęła po rękach Handanovicia.
9’ Po strzale Cristiano Ronaldo futbolówka odbiła się od poprzeczki Nerrazzurich.
13’ Alex Sandro otrzymał żółty kartonik za opóźnianie rozpoczęcia gry.
17’ GOL! Za zagranie ręką De Ligta sędzia podyktował rzut karny dla Interu, a jedenastkę pewnie wykorzystał Lautaro Martinez.
25’ Świetną szansę miał El Toro, ale na stanowisku czuwał Szczęsny.
31’ Kontuzja Sensiego, w jego miejsce na boisku pojawił się Vecino.
40’ Cristiano Ronaldo zdobył bramkę z pozycji spalonej, nie została zaliczona.
48' Koniec pierwszej połowy.
Druga połowa:
49’ Groźny strzał Bernardeschiego zatrzymany przez Handę.
53’ Cristiano Ronaldo uderzył niecelnie obok bramki Nerazzurrich.
54’ Godin został zastąpiony Bastonim.
56’ Dybala w zamieszaniu przeniósł piłkę wysoko nad bramką.
61’ Bentancur zastąpił Khedirę, a Bernardeschiego Higuain.
69’ Vecino po rykoszecie trafił w słupek.
70’ Cristiano Ronaldo ze strzałem z ostrego kąta, broni Handanovic.
71’ Schodzi Dybala, wchodzi Emre Can.
73’ Vecino uderzył wysoko nad bramką Szczęsnego.
78’ Politano zastąpił Lautaro Martineza.
80’ GOL! Higuain trafił w długi róg po kombinacyjnej akcji Juventusu. Obrona dała się uśpić, Handanovic nie potrafił skutecznie zareagować pomimo dobrego ustawienia.
83’ Emre Can obejrzał żółty kartonik po brzydkim faulu.
84’ Pjanic pozazdrościł koledze i również złapał kartkę po ataku na Barellę.
85’ Vecino blisko zdobycia bramki, zatrzymał go golkiper Starej Damy.
89’ Barella symulował, dostał żółtą.
95’ Koniec meczu.
***
Inter - Juventus 1:2 (1:1)
Inter (3-5-2): 1 Handanovic; 2 Godin, 6 de Vrij, 37 Skriniar; 33 D'Ambrosio, 23 Barella, 77 Brozovic, 12 Sensi, 18 Asamoah; 10 Lautaro, 9 Lukaku.
Ławka rezerwowych: 27 Padelli, 13 Ranocchia, 21 Dimarco, 95 Bastoni, 5 Gagliardini, 8 Vecino, 19 Lazaro, 20 Borja Valero, 34 Biraghi, 87 Candreva, 16 Politano, 30 Esposito.:
Trener: Antonio Conte.
Juventus (4-3-1-2): 1 Szczesny; 16 Cuadrado, 19 Bonucci, 4 De Ligt, 12 Alex Sandro; 6 Khedira, 5 Pjanic, 14 Matuidi; 33 Bernardeschi; 10 Dybala, 7 C. Ronaldo.
Ławka rezerwowych: 31 Pinsoglio, 77 Buffon, 8 Ramsey, 21 Higuain, 23 Emre Can, 24 Rugani, 25 Rabiot, 28 Demiral, 30 Bentancur.
Trener: Maurizio Sarri.
Źródło: inter.it
wróbel1908
6 października 2019 | 19:56
Optymalny skład oby tylko Rocchi niczego nie odwalił. FORZA INTER
Lambert
6 października 2019 | 20:01
Lazaro i Candreva kolejnymi ofiarami Ambroziaka
Darkos
6 października 2019 | 20:41
Składu lepszego się nie skręci. Wszystko w nogach teraz.
darek_91
6 października 2019 | 20:56
Brawo Handa. Dziurawe ręce
Sostek
6 października 2019 | 21:29
Vecino nadaje sie do ekstraklasy
Interista07
6 października 2019 | 21:31
Vecino OUT, Politano IN
GregorK13
6 października 2019 | 21:35
Mam nadzieję że zimą ściągną ze 2 pomocników bo jak widać vecino czy gagliardini nie nadają się do takich meczów i do tak grającego interu
Pawel
6 października 2019 | 21:41
1 połowa pełna emocji. Bardzo zmartwił mnie uraz i zejście Sensiego, zmartwiło nawet podwójnie widząc że wchodzi za niego Vecino. Od tej pory graliśmy praktycznie jak 10 na 11. Druga linia przestała istnieć. Mam nadzieje że Conte to ogarnie w przerwie co Vecino i reszta ma robić, bo inaczej ciężko może być nawet o ten jeden punkt. Żałosny Dybala - powinien wyłapać żółty kartonik za próbę wymuszenia karnego (skoro nie tak dawno Sanchez dostał to w tej sytuacji sędzie nawet nie powinien się zastanawiać). Forza Inter!
SINDBADSZYDERCA
6 października 2019 | 22:31
A mnie cały czas przykro patrzeć na drewnianego Lukaku...
el_loco
6 października 2019 | 22:33
Handanovic jakiś nie swój dzisiaj. Mało pewny
banikowy
6 października 2019 | 22:44
Czy tylko ja widziałem karnego za rękę kilka minut przed utratą drugiej bramki?
Adrian Artych
6 października 2019 | 22:44
Mecz słaby, w kwietniu zagraliśmy lepiej. W Pressingu nie byliśmy skuteczni, mnóstwo miejsca miał juventus. DD słaby poza jednym podaniem do vecino. Dobrze że taki mecz był, bo co niektórzy mówili o Conte jak o cudotwórcy, Sarri go ograł.
nwk
6 października 2019 | 22:46
nwk 29 września 2019 | 09:33 Widzę, że Ikarów bardzo mocno niesie ku słońcu. Jakieś skudetta, czy obijanie w jednym tygodniu Barcelony i Juventusu. Beka xD
Taki obraz Wasz. Porażka wpisana w koszta. Trzeba zdobyć top 4, a nie bujanie w chmurach.
Bez Sensiego, Inter nie istnieje. Zima pomocnik na gwałt!
Sostek
6 października 2019 | 22:46
Brak nam ławki. Sensi out i inter out
krychu339
6 października 2019 | 22:46
Sarri jest słaby, my byliśmy jeszcze słabsi
Darkos
6 października 2019 | 22:47
Przegrana zasłużona. Byli i są lepsi.
KawaOpole
6 października 2019 | 22:47
Matura Oblana
Na 2 ważne mecze Barca Juve dobre 45 minut
Dużo pracy nie tylko przed Conte i piłkarzami ale Marotta
Kurwa po kiego oddawali Ninje, brak środka pomocy kolejny raz wychodzi
Brak rezerw, bramy walą nam zawodnicy rywala którzy wchodzą my nie potrafimy odpowiedzieć bo u nas nie ma kto wejść
2 msc na koniec sezonu bedzie sukcesem
Lambert
6 października 2019 | 22:48
Lukaku dzisiaj w grze jakby na siłę, Lautaro + Politano zrobiliby znacznie więcej.
Andrea Stramaccioni
6 października 2019 | 22:50
Lukaku to powinien grać w 8 lidze. Kolejny mecz gdzie nic nie gra. Jak widze jego pretensje do innych o złe zagrania to mnie krew zalewa. Niech spier**** do MU.
maestro84
6 października 2019 | 22:50
:(:(:(:( bardzo boli ta porażka, ale trudno kogokolwiek za nią obwiniać. Przegraliśmy z lepszymi. Przełykamy pigułę i ciśniemy kolejny rywali za 2 tygodnie.
MrGoal
6 października 2019 | 22:53
Juventus był lepszy, koniec. Jeszcze nie teraz panowie. Ale nie piszcie, że to patałachy, bo jak ktoś liczył że po 3 miesiącach z Conte Inter będzie rzucał na kolana drużyny które są na topie od wielu lat to powinien odstawić football managera
superdoktorgazeta
6 października 2019 | 22:54
Lukaku strasznie słabo, co za drewno. Nadaje się chyba na słabsze zespoły, gdzie może sobie przeciwników fizycznością poprzestawiać. Zamiast zdejmowania Lautaro (grał bardzo dobrze) powinien zejść kloc i może Martinez razem z Politano stworzyli by jakaś bardziej niekonwencjonalną akcje z klepki. Koniec końców Juve jest lepsze i przegraliśmy z lepszym zespołem grając od nich po prostu słabiej, ale po tym meczu nie można bronić Romelu. (edycja 2019.10.06 22:56 / superdoktorgazeta)
dukacik
6 października 2019 | 22:55
Porazka ta druzyna. Nie zaslugujemy z taka gra ani na lige mistrzow, ani na wygranie Serrie A. Jak dla mnie same minusy z gry. Ilosc podan do Handanovica ciezko zliczyc, az przychodzi na mysl czy oni wiedza o co chodzi z atakowaniem na bramke rywala. Martinez cienias jakich malo. Nie umie strzelac, podawac. Karnego nawet nie licze bo karny to 50 na 50 wiec i Handa moze wykonywac. Lukaku nie wart sumy za jaka go kupilismy, nawet nie wart 10 procent tej sumy. Nic nie pokazal ani dzis, ani we wszystkich do tej pory rozegranych meczach. Asamoah, kto go wpuscil na boisko. Nie potrafi nic, nie ciagnie gry do przodu, dostaje pilke i ja oddaje , traci, badz wrzuca bez sensu i dokladnosci. On chyba ciagnie laske trenerowi ze jest w pierwszym skladzie. Conte to nie cudotwoca z gowna bata nie ukreci. LM juz poza nami, bo jak ktos wierzy ze cos jeszcze ugramy to jest glupi. A Serie A zaczyna juz sie oddalac, jest pierwszy punkt straty do judakow, a zapewne zaraz beda 4 i poleci samo dalej. By sie nie skonczylo jak dwa lata temu ze po nowym roku zaczniemy walczyc o LM i czwarte miejsce, a moze tak byc.
rafal
6 października 2019 | 22:57
Porażka zawsze boli ale teraz przynajmniej nasz zarząd widzi że musimy kupić klasowego pomocnika
darren
6 października 2019 | 22:57
Jak ja tej grubej świni z juve nienawidzę
maestro84
6 października 2019 | 22:57
@dukacik, przegraliśmy po 1:2 z topowymi drużynami, więc weź i łaskawie nie chrzań
darek_91
6 października 2019 | 22:58
Mecze prawdy z Barceloną i Juve pokazaly dwie rzeczy. Brak środka pola i tak jak mowilem przed sezonem nie mamy topowej 10 na rozgranie. No i wahadla czy jak ktos woli nie mamy skrzydel. Krotko i na temat potrzebujemy topowej 10 na rozegranie, dwoch topowych pomocnikow na rotacje z Sensim i Brozo w razie tak jak dzisiaj kontuzja sensiego no i potrzebujemy 2 topowych skrzydlowych. Nic więcej. (edycja 2019.10.06 23:05 / darek_91)
darek_91
6 października 2019 | 23:00
Podsumowując mecze prawdy z Juve i Barca. Jesteśmy nadal słabi. Są potrzebne wzmocnienia. Juve bylo lepsze jak Barcelona i skonczcie plakac. (edycja 2019.10.06 23:04 / darek_91)
Internazionale1908
6 października 2019 | 23:02
Widzę że co poniektórzy zdrowo polecieli, ogarnijcie się, zdecydował brak solidnych pomocników i krótka ławka. Dwukrotny wynik 2:1 z zespołami które grają lepiej to nie tragedia jak ktoś słusznie zauważył mistrzostwo zdobywa się nie gubieniem pktów z ogórkami. Forza Inter! (edycja 2019.10.06 23:03 / Internazionale1908)
Rahi
6 października 2019 | 23:02
Dwie ostatnie porażki to indywidualna zasługa kontego. Oddał ninje bo niby czyszczenie szatni, jakieś pierdololo o profesjonaliźmie. Gówno! Z nim byśmy nie przegrali tych meczy. A kwasy w szatni i tak są. Gdzie ci wszyscy cebularze co przyklaskiwali na wieść o odejściu nainggolana? Mateuszek z gaga prezentują zajebisty profesjonalizm. Udowadniają dwiema porażkami tego sezonu. Conte trudno wysyłać do domu bo robi dobrą robotę w szatni. Poza nią (transfery) prezentuje poziom spaletti, kilka wtop kilka fartów. Lukaku jest tak żenujący że równie dobrze mógł grać esposito, a za 70 baniek był by światowej klasy środkowy pomocnik. A tak mamy kuźwa czarny stojak na papier toaletowy za 70mln, bo do tego się nadaje, nie do gry w piłkę (edycja 2019.10.06 23:05 / Rahi)
Antlew
6 października 2019 | 23:03
Subiektywne wnioski po meczu Pawle masz już zrobione, kopiuj - wklej
Ps. Obrona za Spalettiego wyglądała solidniej.
Optajmista
6 października 2019 | 23:03
no aż szkoda że Antonio Conte nie przegląda komentarzy tutaj, tylu ekspertów się za darmo wypowiada, mógłby się chłopak czegoś nauczyć
dukacik
6 października 2019 | 23:05
maestro84 moje zdanie i tyle. jak sie nie podoba to sie nie udzielaj. Jak dla mnie kupujac zawodnika za 80 baniek to mamy walczyc o top z najlepszymi a nie o 3-4 miejsce. Od ilu sezonowe budujemy sklad by grac w top i dupa z tego. A teraz jak wydalismy spora sumke to dalej budujemy? To wg ciebie co mamy zrobic by wygrywac z topowymi druzynami jak to piszesz? Ocenilem sobie kilku zawdonikow z meczu, tych najgorszych, ale czytajac komentarze innych to maja podobne zdanie. Ty jakis dziwny jestes czy co ? Czy wchodzisz tu by napisac jedno zdanie, czepiajace sie kogos.
Maradon.
6 października 2019 | 23:06
Nienawidzę tych porażek z Juve. Oni wygrywali z nami będąc w kryzysie gdy my siegalismy po potrójna koronę. My w tych latach posuchy nawet w derbach nie potrafimy podnieść głowy.
nwk
6 października 2019 | 23:10
Spoko. Mistrzostwa nie będzie. Teraz bez presji mogą wrócić do pracy xD
maestro84
6 października 2019 | 23:12
@dukacik - jakie 3,4 miejsce? Ty na prawdę tak płytko rozumujesz? Już przyznałeś mistrzostwo Juvkom z powodu jednego meczu?
darek_91
6 października 2019 | 23:12
Ale co nauczyc. Schodzi sensi i co? Brak lawki. Vecino czy Gaga nadaja sie na takiego sredniaka ligi jak Lazio. Chcecie zeby inter byl druzyna z top? To tacy pilkarze jak Vecino, Candreva czy Gaga musza odejsc a DD najwyzej na lawe sie nadaje jako solidny do wejscia z lawki. A w to miejsce sa potrzebni zawodnicy z topu pokroju Eriksena itp. I bardzo dobrze ze wyczyscili szatnie. Teraz trzeba dopiescic druzyne 2-3 topowymi zawodnikami. Bastoni czy Barella bardzo sie mi podobaja. To jest przyszłość. Forza inter (edycja 2019.10.06 23:13 / darek_91)
wróbel1908
6 października 2019 | 23:12
Cóż juve było lepsze wygrali zasłużenie. Zmęczenie po Barcelonie dawało się we znaki zejście Sensiego też nam nie pomogło, myślę że ta porażka najbardziej boli Conte. Jeśli miałbym wskazać tych którzy zawiedli najbardziej to Lukaku i Skriniar. Forza Inter walczymy dalej
Maradon.
6 października 2019 | 23:13
Jak już podsumujac mecz, martwi mnie drastyczny spadek jakości po wymuszonej zmianie Sensiego. Czkawka odbije się tak łatwe pozbycie Nainggolana...
Pawel
6 października 2019 | 23:14
Ale co niektórzy to malkontenci i fachowcy zarazem. Przegrana ale ja mimo to jestem zadowolony z tego że postawiliśmy wysoko poprzeczkę. Kluczowe w przebiegu meczu było zejście Sensiego. Miałem pochwalić Bastonirgo bo jego zmiana wprowadziła trochę spokoju, a tu błąd przy golu na 1-2. Nie wiem czy to brak ogrania ale w innej sytuacji też nie potrafił złapać na spalonym przeciwnika. Mieliśmy okazję by ten mecz wyrównać. Zabrakło wszystkiego po trochu: skuteczności, szczęścia, doświadczenia. Najlepszy występ to na pewno Lutaro: gol, sporo dobrych zagrań, przeciwnik miał z nim problem, był realnym zagrożeniem dla Juventusu. Najsłabszy gracz: Vecino - przez większość cześć spotkania kompletnie nie wiedział co robić na boisku, gdzie się ustawić, kogo kryć, w którą strefę wychodzić na wolne pole. I jego znak firmowy presing z odległości od 3 do jakiś 5 lub więcej metrów od przeciwnika. W końcowej fazie meczu zagrał już odrobinę lepiej, ale tylko z przodu.
Bardziej przejmuje się tym co z Sensim niż ubolewam nad pierwszą porażką.
Dodatam jeszcze tylko, że sędziowanie było na dobrym poziomie choć graliśmy ostro. Jedynie dla Dybali powinno być żółtko za nurkowanie i próbę wynuszenia jedenastki.
maestro84
6 października 2019 | 23:17
Panowie, nie mówmy o tym kogo nie ma w zespole. Icardi, Perisic, Naingolan to przeszłość. Nie rozumiem co poniektórych tutaj. Nie wolno skrytykować jeżeli na prawdę zmaścimy mecz ze słabszym rywalem jak choćby Slavia, a po meczach ze światowym topem przegranych minimalnie i po świetnej walce leci lawina narzekań.
darek_91
6 października 2019 | 23:18
Ps: dokladnie. Lukaku drewno. Dobry to On jest moze na Lecce ale to i nie zawsze. Klasyka pilka sie od niego odbija i dograc dokladnie nie umie
baxter007
6 października 2019 | 23:21
Vecino w drugiej połowie już lepiej grał, miał swoje szanse. Niestety zabrakło dokładności w szczególności ze strony Lukaku.
Z Martineza będzie zawodnik, potrzeba tylko partnera do ataku (a może już jest?)...
Mecz momentami wyrównany. Widać było lepsze zgranie po stronie Juventusu. Jednak Rocchi i tak swoje musiał wymyśleć. W pierwszej połowie powinny być 2 żółte dla naszych i jedna dla Dybali za symulkę.
Natomiast dlaczego nie gwizdnął karnego po faulu Bonucciego na Lukaku? To może wyjaśni "piątka przybita" Bonucciego z Rocchim.
Bastoni generalnie na plus, ale zawalił bramkę. Niech to będzie dla niego lekcja. Potencjał ma.
I dlatego pomysły takie jak Esposito wątpliwe aby się powiodły - brakuje doświadczenia. Choć z chęcią obejrzałbym go zamiast Lukaku w jakimś meczu.
Do środka jest potrzebny dobry zawodnik. Zgadzam się, że też zostawiłbym Nainngolana. Jednak decyzja Contego została podjęta i co najwyżej będziemy z tego rozliczać po zakończeniu sezonu.
Wahadła słabo, cały czas brakuje odpowiedniego zastawiania się i momentami więcej ruchu.
Rozumiem porównywanie Spallettiego do Contego ale pisanie, że to ten sam poziom jest śmieszne. Z całym szacunkiem do byłego trenera, brakowało konsekwencji i ciągłości na boisku. Były mecze gdzie Inter grał świetnie, ale i nędzne porażki. Póki co za Contego widać postęp chociażby w tym elemencie postęp. Jest zaciętość, większa swoboda zawodników na boisku.
Forza INTER!!
PS. Jeżeli ktoś będzie miał klatkę z ujęcia "piątki" Bonucciego i Rocchiego - będę wdzięczny za przesłanie.
wróbel1908
6 października 2019 | 23:29
Baxte łap https://scontent.fwaw7-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/72288226_520666738494009_2442148125679288320_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_oc=AQk_AHCNFLzdoOC4J9TSoVn5DYfB419CyTNnc_6OIU29wHtJ6wltgXcfVbBq57zEzso&_nc_ht=scontent.fwaw7-1.fna&oh=1fef3a4addf551c9d95ecf4bb25b5d44&oe=5E218922
darren
6 października 2019 | 23:45
Jak pisałem wcześniej bardzo odpowiadał by mi remis. Szkoda porażki, ale tragedii nie ma, zważywszy w jakim momencie podeszliśmy do tego spotkania i gdzie znajduje się Juventus, a gdzie my. Jedziemy dalej, za dwa tygodnie zaczynamy następną serię zwycięstw.
Kevin
7 października 2019 | 00:18
Są wykopki to i sezonowcy wypelzneli i już ból dupy
SeaVent
7 października 2019 | 06:22
Słabi? Ja tam widziałem walkę i chęć ugryzienia juve... Sam fakt że mój ziomek po wygranej tak skakał i się cieszył jak by jude własnie LM wygralo... Jest sporo do poprawy.. Ale i już dużo się zmieniło... Te wszystkie wypociny piszą pewnie ci co myśleli że z Conte będzie 2:0 z Barca i minimum z 5:2 z juve... Po czym jak przegrywamy (z lepszym) to skreślaja już ten Skład... To tak jak by milaniści po ostatniej wygranej pisali by że juzż scuddeto maja...
Luq1989
7 października 2019 | 07:47
I znów, porażka i fala krytyki. Weźcie się ogarnijcie, niestety jeśli nie liczyliście się tu z porażką to jesteście hurraoptymistami. Juve od 7 lat zdobywa scudetto, z Napoli wydarło fartem 3 punkty po świetnym meczu neapolitańczyków. Nasza pierwsza połowa była bardzo dobra do momentu kontuzji Sensiego, jak dla mnie to jest nasza 10 na wysokim poziomie i z pomysłem na grę, zawsze daje z siebie wszystko. Barella też na duży plus wziął na siebie odpowiedzialność po zejściu Sensiego. Boli brak skuteczności bo mieliśmy sytuację. Mecz bardzo przyjemnie się oglądało, martwi brak ławki i wchodzący Vecino, który nie daje takiej samej jakości jak Sensi (lubie go bo walczy, ale nie nadaje się do rozgrywania akcji). Wahadła dzisiaj słabo mało celnych dośrodkowań, Handanovic również poniżej swojego zwykłego poziomu ale to się może zdarzyć, Brozovic musi się ogarnąć bo ostatnio ma za dużo strat, które przyprawiają o palpitacje serca. Co do Lukaku w kilku sytuacjach zawalił z odegraniem do partnerów, jednak ciągłe jechanie po nim i wyzywanie bo zapłaciliśmy za niego 80 mln to jest żenada z waszej strony. Widziałem jak się zastawiał w tym meczu i jak walczył, jak będąc sam przed bramką przeciwnika próbował coś z tego zrobić chociażby dryblingiem przeciwko De Ligt'owi. Płaczecie po tych co odeszli, a póki wiodło się dobrze to siedzieliście cicho, z drużyną się jest w każdej sytuacji. Reasumując mecz dobry lecz do Juve jeszcze nam brakuje, chociażby tak jakościowej ławki rezerwowych. Podzielam zdanie komentatorów przegraliśmy dwa mecze bo nie mamy tak dobrych zawodników na ławce jak przeciwnicy. @Banikowy też to widziałem i się wk.... bo dla mnie ewidentny karny mimo iż próbowali wytłumaczyć że ręka ułożona wzdłuż ciała. Trzeba się podnieść po tych dwóch porażkach i dalej robić swoje, FORZA INTER!!!
ArturO888
7 października 2019 | 09:26
To co rzuca się w oczy po testach z silnymi zespołami jak Barcelona i Juventus, to luki w środku pomocy w przypadku wypadnięcia kogoś z trójki Sensi-Barella-Brozovic...w takich meczach ktoś z taki jak Naingollan zdecydowanie by się przydał lub choćby Vidal o którego tak zabiegał Conte (widać było jak jego wejście zmieniło mecz w Barcelonie). Kolejna rzecz to wahadła - na tą chwilę ich najzwyczajniej nie ma. O ile w obronie jakoś to wygląda, z De Ambrosio i Asamoah, to w ofensywie są fatalni, szczególnie Asamoah. Zdecydowanie lepiej wyglądał Biraghi podczas meczu z Lazio, ale najwidoczniej coś jest z nim nie tak skoro był to jedyny raz kiedy Conte na niego postawił. Jedyna nadzieja, że on i Lazaro dopiero zaczną być wprowadzani do składu i nie okarzą się kolejnymi transferami na wieczną "ławkę". Ostatnie spostrzeżenie to Politano w roli napastnika, myślę że chyba jednak nic z tego nie wyjdzie. Jako skrzydłowy w poprzednim sezonie jak najbardziej spisywał się zadowalająco, ale jako napastnik w tym delikatnie mówiąc niewiele wnosi. Tak jak wiele osób zauważyło, brak solidnych zmienników jest problemem w zestawieniach z najsilniejszymi obecnie zespołami. Tak czy inaczej jest to dopiero początek sezonu i mimo tych dwóch porażek można patrzeć z optymizmem na dalszą część sezonu. Myślę że te luki w kadrze nie umknęły uwadze Conte i Marotty i zimą będzie dalszy ciąg uzupełniania, a raczej wzmacniania składu.
aspirynaA
7 października 2019 | 09:38
Nie zagraliśmy źle. Handa mógł to powyciągać, tym razem on słabiej. Godinowi też się przytrafiają babole. Na chwile obecną w obronie najpewniejszy de Vrij. Ambrozy solidnie. Asamoah takie drewno i kreatywność niższa nawet jak u Candrewy za "najlepszych" lat. Był tak bezproduktywny, że nawet nie był w ogóle kryty, jak widać słusznie. Środek jak zawsze, Sensi i Barella dobrze, Brozo od czarnej roboty, Vecino gra słaba ale okazje miał. z przodu bardzo dobrze. Jak Lautaro poprawi skuteczność i zacznie czasem podawać to będzie mega Kozak. Lukaku solidny mecz, brak szczęścia. Trzeba rozważyć 2 sytuacje, gdzie (powinny?) byc dla nas karne. Mega popchniecie Lukaku przez de Lighta i strzal w swiatlo bramki zablokowany przez ręke przy ciele kogoś z Juve. A i Bastoni bez błędów na plus. Szkoda, że nie zobaczyliśmy Biraghiego za Asamoe.
Oba
7 października 2019 | 10:16
Otrzepujemy się i jedziemy dalej. Postęp jest, ale nie ma co oczekiwać cudów. 8 lat zwiększania przez Juve dystansu do nas nie załatwi jedno mercato. Zabrakło ławki bo w ciągu 2 tyg było dużo trudnych meczów, zwłaszcza dwa ostatnie. Niestety, ale o ile w obronie i ataku jakoś ten skład wygląda bo Bastoni, Sanchez czy Politano nie obniżają poziomu, a nawet w przypadku Chilijczyka i Politano można liczyć na coś ekstra, to nasza trójkę podstawowych pomocników od ich zmiennikow dzieli przepaść i nad tym najbardziej trzeba pracować. Niestety ciężko będzie trafić drugiego Sensiego, ale trzeba próbować. Nawet jeden zawodnik na poziomie Brozo, Barelli czy Sensiego zrobiłby duża różnice i tu strasznie szkoda pozbycia się Ninjy i jest to ewidentnie błąd zarządu. Słabo zagrał też Lukaku, ale bardziej niż jego postawa martwi mnie to że jest pupilkiem trenera. Wczoraj ewidentnie na boisku powinien pozostać Lautaro, a Politano powinien wejść za Belga. Z przebiegu meczu wydaje mi się też, że należał nam się jeszcze jeden karny za rękę i wcale nie byłbym taki pewny, że Lukaku padając w polu karnym nie był faulowany bo wydaje mi się że tam nie bark pracował u Bonucciego a na czysto poszedł łokieć w plecy. Wygrała jednak drużyna tego dnia lepsza i wygrała zasłużenie pokazując, że przed Interem jeszcze sporo pracy. Nie ma zatem co płakać, tylko brać się do pracy, bo wczoraj nie przegraliśmy scudetto i tak samo byśmy go wczoraj nie wygrali gdyby wynik był odwrotny.
pasek_9
7 października 2019 | 10:18
Jak czytam tu niektóre komentarze to mi się płakać chce. Graliśmy pod rząd dwa mecze z jakby nie mówić topowymi drużynami przegrywając jedynie po 2 do 1 a tu już narzekania że cieniasy, Lukaku kloc i co nie tylko . Ludzie za Spala wczoraj Juve by po nas przejechało jak walec podobnie jak Barca a w lidze byśmy byli na 5 miejscu. Jak ktoś już daje majstra Jufkom po jednym meczu to proponuje odstawić gry komputetowe czy co tam robicie. Jak napisał ktoś wyżej mistrza się zdobywa punktując z ogórkami.
Lucash
7 października 2019 | 11:58
Ja nie wiem, większość tu jak chorągiewki się zachowuje. Jak przegramy mecz to narzekania typu nic nie gramy, słabe transfery, po co Ninje oddawali itp. Jak było 6 z rzędu zwycięztw to, że idziemy na mistrza itp.. Otóż Conte odmienił mentalnie ten zespół, ale pewnych rzeczy nie da się zmienić. Np nie zrobimy z naszych wahadłowych super skrzydłowych a Brozo w rezegraniu nie będzie na pewno Pjaniciem. Minęły dopiero 3 miesiące pracy Conte. Ogarnijcie się! Zmierzamy w bardzo dobrym kierunku i wyniki są dużo lepsze niż oczekiwałem na początku. Dopiero w nowym roku zobaczymy maksa na co nas stać. Dalej podtrzymuję tezę, że jak ominą nas kontuzje to idziemy na mistrza i go zdobędziemy. Na podbój Europy jeszcze będzie czas, na pewno nie w tym sezonie. W styczniu kogoś dokupimy, w lecie uzupełnimy skład plus jakieś gwiazdy przyjdą i będziemy się rozwijać. Może Lazaro ogarnie do nowego roku swoją pozycję i będzie mega wzmocnieniem. Lautaro coś czuję, że to będzie jego sezon! Lukaku jak pozna ligę i zrzuci pare kilo będzie kozakiem, tylko na to wszystko trzeba czasu. Spokojnie nigdzie nam się nie spieszy. Budujemy od podstaw drużynę i jestem pewien, że z takim podejściem zdobędziemy szczyt i zostaniemy tam na bardzo długo, a nie będzie to jednorazowy wyskok! I taki plan przyświeca chińczykom, dobić do top 10 i tam zostać a nie zdobyć tytuł i się pożegnać.
Hagaen
7 października 2019 | 17:42
Kurde, malkontenci, sezonowcy, chorągiewki i półmózgi w dużej części tu piszą, bez zdolności analitycznych i umiejętności oceniania piłki... Ninja jest dobrym pomocnikiem i bije na głowę naszą ławkę, ale kurde, grał u nas tyle meczów już, miał tyle okazji wykazania się, a zaliczył 2 wpadki wizerunkowe, mające wpływ na atmosferę w szatni, formą nie nadawał prymu, a grał bardzo przeciętnie, żeby nie powiedzieć, że grał piach. Pamiętam rzeszę płaczków, którzy się na jego "jakości" zawiedli, teraz wołają o jego powrót. Rzygać się chce, zwłaszcza, że niczego mu w zeszłym sezonie nie zawdzięczamy oprócz problemów, bo grał bardzo przeciętnie.
Kryptorasiści, załóżcie klub hejtu do Lukaku z Van Dallem na czele, jak chcecie prześcieradła to mogę podesłać, i palecie sobie ogniska w środku lasu i tam krzyczcie jak bardzo nienawidzicie Romelu, ale nie chcę tu tego jazgotu widzieć. Jesteście wiecznie narzekajacymi nic nie wmaszacymi do dyskusji płaczkami, które są tylko siejącymi nienawiść szkodnikami.
Fakt, Romelu trochę słabszy mecz, pozostałe też nie były w jego wykonaniu wybitne, ale nie pokazał wszystkiego, a robotę jednak jakąś robił, bo i gole ma, no i rywalom przeszkadzał.
Handanović pierwszy słabszy mecz od dawna, Bastoni mimo błędu przy drugiej bramce bardzo dobrze grał, Skriniar dziś też słabiej. Nie powiem nic odkrywczego, szkoda, że nie mamy takich 2.Sensich na ławce jeszcze. Asamoah, Candreva i D'Ambrosio nie są wystarczająco elastyczni, żeby grać na wahadle i dawać pełnię tego, co wahadłowy dawać powinien, ALE... O ile zazwyczaj Asamoah i D'Ambrosio grają poprawnie w defensywie, to w ataku grają już słabiej. Brak odpowiedniej techniki, dryblingu i dynamiki. Choć bywały pozytywne mecze obydwu w tym sezonie to jednak obaj słabo. Słabo również Brozović, gra, niby czyści, ale jego głupie podania i zachowania w strefie pod naszą bramką są niby zachowawcze, ale niebezpieczne dla nas. W środkowej części natomiast, brakuje mu już tej odwagi i gra ZBYT zachowawczo. Nie podoba mi się też jak poruszał się bez piłki. Barella i Sensi znowu super. Lautaro bardzo dobrze, szkoda, że Politano nie gra stale, bo z Barellą I Sensim byłoby fajnie ich oglądać. Najgorzej gra jednak Vecino. Nie rozumiem, czemu 2 razy nie podawał do Lautaro i Lukaku tylko sam strzelał, to nie jego strefa, a w swojej był o wiele za słaby. Candreva za mecz z Barceloną też flop.
Top: De Vrij, Barella, Lautaro, Sensi, Bastoni
Flop: Vecino, Asamoah, Skriniar, Handanović, Brozović. (edycja 2019.10.07 17:43 / Hagaen)
dukacik
7 października 2019 | 19:19
maestro84 ty plytko rozumujesz. Wg ciebie to normalne ze bedziemy przegrywac z topowymi druzynami. To jak mamy wygrac LM lub Serie A ? Chcac wygrywac musimy umiec wygrywac ze wszystkimi, patrzac tez na to ze traci sie punkty ze sredniakami lub nizem ligi. A jak bys umial czytac ze zrozumieniem, to ja nie skreslam Interu z mistrza w tym sezonie, ale patrzac obiektywnie to nasz sklad sie na to nie nadaje. A ci co tak wiele kosztowali , jakos sie nie splacaja poki co.
Hanys85
7 października 2019 | 20:51
Ludzie przestańcie z tym ninja. Nie widzicie jak ga w cagliari, jak jest taki super to powinien tam wymiatać. A tak nie jest.
Gaazyn
7 października 2019 | 21:46
Ludzie nie popadajcie z skrajności w skrajność, coraz lepiej to wszystko wygląda. To był ciężki tydzień dla naszego kochanego klubu. Barcelona potem Juventus. Widać było zmęczenie po zawodnikach. Conte zaszczepił już swój styl dla zawodników. Dajmy im czas oraz oceniajmy pracę trenera oraz zawodników na koniec sezonu.
KVM
7 października 2019 | 23:09
Popatrzmy na to z innej strony: przegralismy z druzynami, w ktorych wystepuja 2 najlepsi pilkarze ostatnich lat (czolowka wszechczasow). Przegralismy nieznacznie, ale zasluzenie. Moze w przypadku Barcy remis mozna by uznac ze sprawiedliwy ( przy duzym naciagnieciu), ale w meczu z Juve bylismy gorsi w kazdym calu.
Nie ma co sie oszukiwac, jeszcze duzo transferow i pracy do zrobienia, bo nie jestesmy jeszcze druzyna z czolowki europejskiej. Ktos pisal, ze potrzebujemy pomocy. Zgoda, ale potrzebujemy tez napastnika, bo Lukaku nie jest pilkarzem na miare Interu. Jak tylko pojawily sie pogloski o zainteresowaniu nim, pisalem ze to czarnoskory Rasiak. Posypaly sie na mnie gromy, i stwierdzenia ze to przeciez wymiatajaca gwiazda reprezentacji Belgii ( nie zgadzam sie z tym). Mialem i mam ciagle nadzieje, ze Lukaku bedzie chcial sobie i innym cos udowodnic i w koncu sie przelamie i zacznie grac jak w Anderlechcie. Nie mozemy jednak czekac w nieskonczonosc, a 70 mln poszlooo.
Druzyna ciagle sie buduje i zgrywa. Gra Interu wyglada najlepiej od 9 lat. Idziemy leb w leb z Juve, ktore kupowalo najlepszych pilkarzy, podczas gdy my bylismy w kryzysie. Przypominam, ze nawet w kryzysie udalo nam sie calkiem sporo razy wygrac z Juve. (edycja 2019.10.07 23:18 / KVM)
Reklama