Jakim składem na Violę?

24 września 2020 | 10:00 Redaktor: Błażej Małolepszy Kategoria:Ogólna1 min. czytania

Blisko, coraz bliżej. Kibice Interu Mediolan z niecierpliwością odliczają czas do ligowej inauguracji w wykonaniu swoich ulubieńców. Na jaki skład zdecyduje się postawić Antonio Conte? Dzisiejsze wydanie Corriere dello Sport przewiduje kilka niespodzianek.

W kadrze na mecz z Fiorentiną ma podobno zabraknąć Skriniara, Nainggolana i Ranocchii. Powodem są trwające negocjacje transferowe, o których informowaliśmy na przestrzeni ostatnich kilku dni. Czy plotki znajdą potwierdzenie w rzeczywistości? Tego dowiemy się dopiero w sobotnie wieczór.

Pod nieobecność wspomnianych graczy i zawieszonego De Vrija trójkę obrońców mają stworzyć D'Ambrosio, Bastoni oraz Kolarov. Raporty z Appiano Gentile sugerują, że zespół dopracowywał grę w ustawieniu z typowym trequartistą za duetem napastników. W rolę przysłowiowej "dziesiątki" ma wcielić się Eriksen, dla którego będzie to kolejna szansa do udowodnienia swojej przydatności w wyjściowej jedenastce.

Arturo Vidal rozpocznie najprawdopodobniej tylko na ławce rezerwowych. Chilijczyk nadal ma pewne braki pod względem fizycznym. Do gry w środku pola typowani są Barella i Gagliardini (!). Przeciwko Violi powinniśmy zobaczyć całkowicie nowe wahadła z Hakimim na prawej i Perisiciem na lewej stronie.

Przewidywana jedenastka:

INTER (3-4-1-2): Handanovic; D'Ambrosio, Bastoni, Kolarov; Hakimi, Barella, Gagliardini, Perisic; Eriksen; Lukaku, Lautaro.

Źródło: Corriere dello Sport

Polecane newsy

Komentarze: 37

oster

oster

24 września 2020 | 10:09

co w tym składzie robi Gagliardini? nasz najgorszy zawodnik poprzedniego sezonu beznadziejna gra wywalczył sobie pierwszy skład? Conte to deb...l.

banikowy

banikowy

24 września 2020 | 10:13

Na ławce Brozovic, Sensi, Vidal, Radja, od biedy nawet jeszcze jest JM ale nasz dumny trener nie jest w stanie przyznać się do błędu i wyjebać tego pokraki na zbity ryj.
Niech się pakują obaj bo przy takim składzie niezdetronizowanie Juventusu będzie zbrodnią.

matteo

matteo

24 września 2020 | 10:15

Do kiedy Gagliardini ma kontrakt ?

Marek Sudoł

Marek Sudoł

24 września 2020 | 10:17

Tak jak wszystko mi się podoba w naszej sytuacji i wierzę w działania Conte, tak za cholerę nie zrozumiem wystawiania drewnialdiniego... Ten człowiek naprawdę powinien zniknąć :( (edycja 2020.09.24 10:17 / Surek)

kacperosik2

kacperosik2

24 września 2020 | 10:26

Uh oh, obrona klasa światowa widzę! Ruszamy po Europe co? Pomoc gdzie jest Gagliardini woła o pomstę do nieba, jedynie wahadła wyglądają lepiej niż w zeszłym sezonie

Maciej Pawul

Maciej Pawul

24 września 2020 | 10:27

Im więcej osób narzeka na Gagę w składzie, tym więcej minut dostaje. Ja już przestałem o nim pisać/mówić/myśleć - jak ból brzucha po gigantycznym kebabie, kiedyś przejdzie. Co do składu, Fiorentina tam szału w pierwszej kolejce z Torino nie robiła, ale z tym składem (jeszcze nieogranym razem) obstawiałbym jednak remis na inaugurację. Obym się mylił.

pasek_9

pasek_9

24 września 2020 | 10:27

Nie bójcie się Gaga zagra

szpula

szpula

24 września 2020 | 10:29

A kto według Was powinien zagrać jako defensywny pomocnik zamiast Gagi??? Na chwile obecna jedyna opcja to Brozo, ktory z jakiś powodów nie gra (może chodzi o Eriksena w pierwszym składzie),jedyny defensywny pomocnik to jeszcze Vecino...ale on jest w szpitalu...

Lambert

Lambert

24 września 2020 | 10:31

Eriksen nic nie musi udowadniać do urwy jasnej

inter00

inter00

24 września 2020 | 10:43

Pierwszy raz liczę że któryś zawodnik dostanie kontuzji, autentycznie nie mogę patrzeć na jego nazwisko. A co do brakujących zawodników to do kurwy nędzy my jesteśmy targowiskiem czy drużyna piłkarska? Nie powinno być w ogóle tematu sprzedaży Skriniara, tak samo Ninjy. My się nie rozwijamy, my się cofamy mentalnie do średniaka Serie A od którego każdy jest w stanie wykupić najlepszych graczy!!! Dlaczego nikt nie pomyśli o ławce? Sezon jest długi, będzie ciężko a oni pozbywają się solidnych zmienników bo co? Żeby ta pokraka grała?

Garon_92

Garon_92

24 września 2020 | 10:49

Takiej 11tki można się było spodziewać po sparingi z Pisa. Oby spokojna wygraną się to skończyło

Oba

Oba

24 września 2020 | 10:55

Bastoni dawał radę w zeszłym sezonie, DD też poniżej pewnego poziomu nie schodzi i Kolarov też raczej nie pęka na robocie więc aż tak bardzo o obronę się nie boję. Zwłaszcza, że gramy z Fiorentina, a nie z Juve czy Atalanta i w dodatku u siebie. Ale ten Gagliardini to już mnie o mdłości przyprawia, myślę że Vidal spokojnie mógłby wskoczyć od razu w jego miejsce. Ciesza Eriksen i Hakimi, ciekawi Perisic na wahadle. Ogólnie nie ma wymowek patrząc na skład to nawet z egzotyczna na oko obrona (mimo wszystko uważam, że ta trójka to solidni piłkarze) i marnym Gagliardinim jesteśmy zdecydowanym faworytem i każdy inny wynik niż zwycięstwo będzie jak porażka.

Morfo

Morfo

24 września 2020 | 11:03

Pewniakiem do gry jest tylko Handa, Gaglia i Lukaku reszta to na lasce Conte

darren

darren

24 września 2020 | 11:16

Vidal ma za sobą tylko kilka treningów, nie zagrał w żadnym meczu sparingowym, więc jego brak aż tak nie dziwi. Zobaczymy też jak rozwinie się sytuacja ze Skriniarem, bo być może to on zajmie miejsce w obronie zamiast D'Ambrosio. I mimo wszystko, w pierwszym składzie widzę bardziej Sensiego niż Eriksena.

master

master

24 września 2020 | 11:24

Galgiardini jest solidny jak nic nie odwali, a że jest elektryczny i odwala w co drugim spotkaniu to inna sprawa, brak mu spokoju, jego próby technicznego rozegrania w większości prób powodują stratę piłki i powinien mieć zabronione robienie piętek, przepuszczeń itp. itd (zagrania tego typu wychodzą za to Sensiemu, Lautaro, Sanchezowi), ponieważ jak w trakcie wyprowadzania piłki pod pressingiem tracimy piłkę pojawiają się ogromne luki, ponieważ pomoc jak i wahadła w tym momencie są w biegu w kierunku połowy przeciwnika.

Sensi nie będzie grał na pozycji Barelli/Galgiardiniego tj. za plecami Eriksena bo ma grać na tej pozycji co Erisken, w zależności od tego kto wyjdzie w wyjściowej 11 (i moim zdaniem Conte owego Eriksena posadzi na tyłku a wyjdzie Sensie w pierwszej 11 :D), Vidal docelowo ma grać z tyłu z Barellą ale możliwe, że na pozycji ofensywnego również da radę, ewentualnie Kante na tą pozycję pasuje. Brozović też raczej tam nie pasuje szczególnie grając z ofensywnym pomocnikiem więc zostanie poświęcony, a gdyby ktoś chciał wrócić do gry trzema środkowymi pomocnikami to Sensi w poprzednim sezonie pokazywał, że Brozo zastąpić potrafi. Ninja nie będzie grał w Interze moim skromnym zdaniem za to co odwalał wcześniej.

Snake

Snake

24 września 2020 | 11:25

Przy tej obronie to w sumie chyba chciałbym porażki, może ktoś w zarządzie się obudzi... GG to już szkoda komentować, nie rozumiem jaki sens ma wystawianie go. Sporadycznie z ławki do przeżycia, ale od kiedy to jest zawodnik do pierwszego składu?

MatthewNine

MatthewNine

24 września 2020 | 11:32

Nie rozumiem aż takiej nagonki na Gagliardiniego z waszej strony, myśle że to wszystko jest troche wyolbrzymione przez to pudło z Sassuolo. Wiadomo, nie jestem też jego fanem, ale rozumiem co Conte może w nim widzieć. Jakby nie patrzeć jest to jedyny gość w naszej pomocy o dobrych warunkach fizycznych, i uważam że jeden wysoki gość w środku pola musi grać. Gaga jakby nie patrzeć daje dużo w defensywie a i przy stałych fragmentach potrafi się odnaleźć.
Żaden trener nie jest samobójcą i sabotażystą i nie wystawiałby do gry gościa który nic nie daje. Widocznie jest potrzebny w tej układance Conte

Maradon.

Maradon.

24 września 2020 | 11:41

Vidal ok, dopiero przyszedł itp. No ależ kurwa jak można stawiać wyżej Gagliardiniego od Brozo, Sensiego czy Nainggolana

Maciej Pawul

Maciej Pawul

24 września 2020 | 12:16

Tak, Gaga najwięcej daje defensywie, jak po jego nieudanych zagraniach kontry idą, jest wręcz nieoceniony.

MatthewNine

MatthewNine

24 września 2020 | 12:48

Inna sprawa że mamy idealny skład teraz pod ustawienie 4-3-1-2
Mega dużo dobrych środkowych pomocników, Hakimi i Kolarov na LO, dwóch jakościowych stoperów, Eriksen jako trequartista. Szkoda tylko że Conte jest niezbyt chętny do zmian

darren

darren

24 września 2020 | 13:55

Również uważam, że hejt na Gagliardiniego jest zbyt duży, ale większość osób go hejtujących uważa, że Włoch gra kosztem Eriksena, więc dużo od nich nie wymagam.

pdd

pdd

24 września 2020 | 14:16

dokładnie, większość chłopaków myśli, że to Fifa i w grze ustawiliby obok siebie Eriksena, Vidala i Ninję.
Jedyne ósemki jakie mamy to Gagliardini, Barella i od paru dni Vidal. Jak Brozovic na szóstce jest w słabszej dyspozycji to gra tam Barella, bo jest dobry w odbiorze i wtedy zostaje Gaglia na pozycji nr 8. Z czasem to miejsce zajmie Vidal, bo to pupilek Conte i będzie musiał grać.

HeyaMakumba

HeyaMakumba

24 września 2020 | 15:22

Dwóch Panów powyżej wyjaśniło wszystkich znafcuf i czołowych hejterów od Gagi po Conte na tej stronie aż słychać trzask kości do tej pory.

castillo20

castillo20

24 września 2020 | 15:33

Ninja spokojnie na pozycji Gagi też by się sprawdził. Jakoś Conte adaptuje graczy typu Candreva czy Perisic na wahadła, a nie chce spróbować z Nainggolanem, widać że strasznie chcą go wypchać z klubu

superofca

superofca

24 września 2020 | 15:53

Widzę, że syndrom Sztokholmski się rozwija na stronie...

Larry

Larry

24 września 2020 | 16:16

Nieudolność Gaglii z przodu to najmniejszy problem. A powiedzieć, że nic nie daje z tyłu, to nie powiedzieć nic - on jest pod naszą bramką zazwyczaj groźniejszy, niż napastnicy naszych rywali. Właśnie ten, kto tego nie widzi, jest "znafcą". Nie wspominam o Gaglii "pressingu Iwańskiego"...

Drakon

Drakon

24 września 2020 | 17:57

Gaga legenda Interu, po odejsciu Handy bedzie nowym kapitanem!

master

master

24 września 2020 | 18:03

I dokładnie o to chodzi o czym Larry pisze, można przecież wystawić brozo, ja uważam że Gagliardini zagrać może ale jest wysokie prawdopodobieństwo że coś odwali z tyłu, a nie o to że ktoś chce żeby Eriksen grał jako defensywny pomocnik, zbyt wiele kontr i straconych bramek zostało spowodowanych jego błędami, "nieszablonowymi" zagraniami, brakiem odpowiedniej agresji kiedy była potrzebna bądź zwyczajnym brakiem umiejętności wykopania piłki z okolic pola karnego, pamiętam w drugiej części sezonu takie mecze gdzie przez to traciliśmy gole i tu jest moje prywatne zdanie że jak jest możliwość to niech tam zagra ktoś inny... Tylko kto? Ninja na wylocie, brozo chyba szykowny na sprzedaż i chcą go lekko przymusić do odejścia bo wolą Kante (jeżeli jest inaczej to powinien wyjść na defensywnym zamiast boskiego Roberto), Vidal jest tu od dwóch dni, Sensi z tyłu może grać wyłącznie jako regista i będzie grał z przodu więc nikogo nie ma z wyjątkiem Brozovicia.

HeyaMakumba

HeyaMakumba

24 września 2020 | 18:59

No racja Brozo mógłby zagrać ale coś Conte nie pasuje kiedy grają razem z Eriksenem, a może własnie jest szykowany do odejścia. Marcelo ginie na boisku kiedy nie jest ustawiony jako regista. Poza tym na Brozo też zawsze jest narzekanie i niby do odstrzału więc co to za argument ? Ninja ze swoją kondycją zapierdzielający w obronie już go widzę po 10 minutach gry. Larry napisz petycję może Conte włączy cię do sztabu ;) (edycja 2020.09.24 19:21 / HeyaMakumba)

HeyaMakumba

HeyaMakumba

24 września 2020 | 19:24

Larry nigdzie nie napisałem, że gość jest zajebisty i nie tego dotyczyła moja wypowiedź ani moich poprzedników. Ehh skończyła mi się możliwość edycji.

inter00

inter00

24 września 2020 | 19:54

Powiedzmy sobie szczerze, między 8 a 6 wbrew pozorom nie ma aż tak dużej różnicy. Brozo, Barella, Ninja, Vidal, Sensi, Gagliardini, każdy z nich jest w stanie zagrać na 8 aczkolwiek Vidal czy Brozo lepiej czują się na 6. Nikt nie ma pretensji do Conte że wystawia Gaglie zamiast Eriksena bo to zupełnie inna pozycja i nie mają ze sobą nic wspólnego. Problemem Conte jest to że ma duży wybór jeżeli chodzi o tą pozycje a i tak wybiera Włocha. Osobiście wg mnie najlepszym wyjściem w pomocy byłby tercet Vidal, Barella i Eriksen a na ławce Brozo, Ninja oraz Sensi.

pdd

pdd

24 września 2020 | 20:47

Oglądaliście jakikolwiek mecz Ninji w Cagliari? Czy tylko jego ładne bramki? Niestety, ale gość nie biega, papieroski i chlanie nie pomagają :) jedyna pozycja dla niego to 10tka, a tam sa lepsi Sensi i Eriksen. Ja nie jestem fanem Gagliardiniego, nigdy nie będę, ale zespół musi być zbalansowany, a nie stać nas na taką 8kę jak Thiago Alcantara czy inny Joshua Kimmich, a jesli Conte miał do wyboru szklankę Vecino i Gaglię to wziął tego drugiego. Vidal trochę potrenuje i wskoczy do składu i skończy się ten płacz nad po prostu średnim na warunki europejskie zawodnikiem :)

Generał Lufa

Generał Lufa

24 września 2020 | 23:08

Przepraszam, co niektórzy chyba sobie jaja robią. Wy się pytacie czemu narzekamy na Gagliardinho?? Ogladaliscie jakikolwiek mecz Interu w tamtym sezonie!? Ja oglądałem Gagliardinhiego w lidze Europy i myślałem, że zwymiotuje i nie ma to nic wspólnego z jakimś Eriksenem czy kimkolwiek...

superofca

superofca

24 września 2020 | 23:43

@Generał Lufa, dokładnie.
PS myślałem, że umarłeś w chujowym loszku.

castillo20

castillo20

25 września 2020 | 09:19

Pdd zapewne masz rację, trzeba zamknąć oczy i poczekać aż go Vidal wygryzie na amen. Oby jak najszybciej

Generał Lufa

Generał Lufa

25 września 2020 | 13:29

@superofca zgadza się, ale jak widzę co się odpinkala to tak się w grobie przekręcałem, że aż go odpuściłem

Maciej Pawul

Maciej Pawul

26 września 2020 | 00:52

Jeśli ja zgadzam się z @Larry odnośnie jakiegoś zawodnika, to wiedz, że coś się dzieje:)


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

Tego dnia nikt nie obchodzi urodzin

  zobacz wszystkich