Inter wygrał dreszczowiec z Cagliari

13 grudnia 2020 | 11:34 Redaktor: Błażej Małolepszy Kategoria:Relacje3 min. czytania

Niezwykle cenna wygrana na Sardynii. Nerazzurri długo nie potrafili znaleźć sposobu na pokonanie Alessio Cragno, lecz mur gospodarzy w końcu udało się skruszyć. Inter wygrał 3:1 po golach Nicolo Barelli, Danilo D'Ambrosio oraz Romelu Lukaku.

Pierwsza połowa:

9' Eriksen bardzo przytomnie dograł do Lukaku, a ten ze spokojem położył obrońcę, lecz przegrał pojedynek z golkiperem rywali. Dobitka Duńczyka dostała zablokowana. To powinien być gol.

11' Farago obejrzał żółtą kartkę.

12' Bastoni przeniósł piłkę nad bramką gospodarzy.

14' Cragno obronił strzał Lukaku.

15' Sanchez uderzył głową z okolic piątego metra, ale Cragno instynktownie odbił piłkę nogami.

16' Żółta kartka dla Darmiana.

22' Rog oddał niecelny strzał z dystansu.

24' Cragno zatrzymał strzał Sancheza.

25' Barella zdecydował się na strzał z powietrza, ale bramkarz Cagliari nie miał problemów ze złapaniem piłki.

38' Nieudane "nożyce" w wykonaniu Barelli. Piłka przeleciała obok bramki.

41' Dramat Interu. Gospodarze wyszli na prowadzenie ze sprawą Riccardo Sottila. Pierwszy strzał Włocha został zablokowany, ale dobitka była już skuteczna.

43' Dobra okazja i złe wykończenie Perisicia. Niecelny strzał.

45+1' Mogło być już 2:0. Pavoletti nieznacznie się pomylił.

45+2' Koniec pierwszej połowy.

Druga połowa:

46' Hakimi zmienił Perisicia.

50' Ofensywne wejście Skriniara, lecz strzał Słowaka mocno niecelny.

52' Zblokowana próba Joao Pedro, Handanović spokojnie złapał piłkę.

58' Podwójna zmiana w zespole gości. Sensi i Young zastąpili Eriksena i Darmiana.

59' Odważne wejście i strzał Younga, ale Cragno sparował piłkę na rzut rożny.

62' Niecelny strzał Sancheza.

67' Sensi przeniósł piłkę wysoko nad bramką.

68' Nandez zastąpił Sottila, Klavan zmienił Farago.

71' Pavoletti ukarany żółtą kartką.

72' Lautaro pojawił się w miejsce Bastoniego.

75' Cerri zmienił Pavolettiego.

76' Handanović obronił mocny strzał Joao Pedro, ale wcześniej był spalony.

77' Minimalnie niecelny strzał Sensiego.

77' 1:1!!! Cragno wypiąstkował piłkę po rzucie rożnym, lecz ta trafiło wprost do Barelli. Włoch zdecydował się na strzał z powietrza i efektownie doprowadził do wyrównania stanu meczu.

83' Kłopoty Hakimiego. D'Ambrosio zastąpił Marokańczyka.

84' Cóż za wejście Danilo! Defensor zamknął dośrodkowanie od Barelli i strzałem głową wyprowadził swój zespół na prowadzenie!

88' Cragno ponownie zatrzymał Lukaku.

89' Wielkie szczęście Interu. Cerri minął się z piłką na piątym metrze od bramki Handanovicia.

89' Simeone zmienił Carboniego.

90+1' Niecelny strzał Lautaro.

90+4' Zabójcza kontra Interu. Romelu Lukaku pognał z piłką w kierunku opuszczonej bramki rywali, po drodze minął Alessio Cragno i spokojnie wpakował futbolówkę do siatki.

90+5' Koniec meczu.

***

Cagliari - Inter 1:3 (1:0)

Gole: Sottil 41 - Barella 77, D'Ambrosio 84, Lukaku 94.

CAGLIARI (4-2-3-1): 28 Cragno; 24 Faragò (15 Klavan 68'), 40 Walukiewicz, 44 Carboni (9 Simeone 90'), 22 Lykogiannis; 8 Marin, 6 Rog; 25 Zappa, 10 Joao Pedro, 33 Sottil (18 Nandez 68'); 30 Pavoletti (27 Cerri 75').
Rezerwowi: 1 Aresti, 31 Vicario, 12 Caligara, 14 Pinna, 17 Tramoni, 19 Pisacane, 21 Oliva, 23 Ceppitelli.
Trener: Eusebio Di Francesco.

INTER (3-5-2): 1 Handanovic; 37 Skriniar, 6 de Vrij, 95 Bastoni (10 Lautaro 72'); 36 Darmian (15 Young 58'), 23 Barella, 77 Brozovic, 24 Eriksen (12 Sensi 58'), 14 Perisic (2 Hakimi 46'; 33 D'Ambrosio 83'); 9 Lukaku, 7 Sanchez.
Rezerwowi: 27 Padelli, 97 Radu, 5 Gagliardini, 11 Kolarov, 13 Ranocchia.
Trener: Antonio Conte.

 

Źródło: inf. własna

Polecane newsy

Komentarze: 88

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 11:36

Ten skład mi się podoba. No Christian, to jest dziś Twoja chwila prawdy.

daneq

daneq

13 grudnia 2020 | 11:45

tylko co tam znów robi Barella? wiadomo, to jego rodzinne miasto, ale chłopak kiedyś powinien odpocząć, bo padnie na dobre

mroczny elf

mroczny elf

13 grudnia 2020 | 11:46

Eriksen i to mi się podoba chyba że nasz wódz go zdejmie po 5 minutavh

mati12

mati12

13 grudnia 2020 | 11:49

Na flashscore jest inny sklad nie ma w nim Barelli zobaczymy co dzisiaj pokażą nasi kopacze

PasywnoAgresywny

PasywnoAgresywny

13 grudnia 2020 | 11:50

Piekło zamarzło Eriksen od 1 minut...

shakurspeare

shakurspeare

13 grudnia 2020 | 11:54

Co? Jak Eriksen?

inter00

inter00

13 grudnia 2020 | 11:59

Eriksen musi dzisiaj dostać 90 min i jeżeli zagra solidnie to pokaże jak na tacy że nie można go sprzedać. Dałbym jeszcze odpocząć Barelli (Sensi? Ninja?) i Bastoniemu (D'Ambrosio lub Kolarov)

Lambert

Lambert

13 grudnia 2020 | 12:00

Chyba musze przetrzeć oczy kilka razy bo nie wiem czy dobrze widzę

orki

orki

13 grudnia 2020 | 12:11

Wkoncu Eriksen i bez Gagliaridniego !! Taki sklad mi sie podoba , ale jescze zamiast Perisicia bym wstawil Hakimiego :)

rafal

rafal

13 grudnia 2020 | 12:25

Forza Eriksen i Forza Inter

pasek_9

pasek_9

13 grudnia 2020 | 12:27

Miałem nie oglądać ale skoro Eriksen jest to muszę to zobaczyć

NieWiemAleSieWypowiem

NieWiemAleSieWypowiem

13 grudnia 2020 | 12:27

Conte daje odpocząć "kluczowemu" zawodnikowi przed meczem z Napoli - stąd Eriksen w składzie.. heh

Oba

Oba

13 grudnia 2020 | 12:30

Conte wystawia Eriksena, żeby pokazać że nauczył się dwóch rzeczy- pierwsza jest wystawienie Duńczyka, a druga będa szybsze zmiany bo zdejmie Duńczyka przed 60 min.

rafal

rafal

13 grudnia 2020 | 12:36

Forza Eriksen i Forza Inter

rafal

rafal

13 grudnia 2020 | 12:37

Forza Eriksen i Forza Inter

LordGuziec

LordGuziec

13 grudnia 2020 | 12:58

Po 10 minutach widać że Eriksen potrafi grać ale to co zrobił Lukaku to nie mam pytań.

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 13:06

Owszem potrafi ale w 5 minucie Sottil objechał go jak juniora, aż żal było patrzeć.

LordGuziec

LordGuziec

13 grudnia 2020 | 13:08

Lepiej zobacz co robi Lukaku jest strasznie zblokowany ;/ a Lautaro to pewnie też dużo nie pogra

SINDBADSZYDERCA

SINDBADSZYDERCA

13 grudnia 2020 | 13:11

Co ten Cragno...?

mroczny elf

mroczny elf

13 grudnia 2020 | 13:21

Nie wytrzyma 90 minut w końcu coś wpadnie szkoda mi Eriksena koledzy z drużyny chyba mają nakaz mu nie podawać

inter00

inter00

13 grudnia 2020 | 13:23

Okazje są więc kiedyś musi coś wpaść. Eriksen gra solidnie i stwarza zagrożenie, uważam że brakuje nam spokoju i tego naszego dominowania przeciwnika spokojnym rozgrywaniem piłki. Bo jak przejmiemy piłkę to od razu chaotycznie byle do przodu

LordGuziec

LordGuziec

13 grudnia 2020 | 13:30

Widzę że nie tylko ja to dostrzegłem ze Eriksenowi prawie nikt nie podaje. Mogło być 0-3 jest 1-0

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 13:31

Ja uważam Inter00 że do 43 minuty Eriksen niestety solidnie nie gra. W ogóle nie widać jego wpływu na naszą ofensywną grę. Ma jeszcze całå drugą połowę na poprawę.
Mamy fatalną skuteczność ale też trzeba oddać Cragno że jest prawdziwym batmanem w bramce, podoba mi sie Sottil i to bardzo. Życzę mu wielkiej kariery. Kapitalny dzieciak.

inter00

inter00

13 grudnia 2020 | 13:33

Bramka na konto Handy, Darmian strzał zablokował wiec nic nie można mu zarzucić. Po przerwie OBOWIĄZKOWO zmienić Perisicia, ten człowiek od tego momentu nie ma prawa zagrać na wahadle

LordGuziec

LordGuziec

13 grudnia 2020 | 13:34

Huragan to co powiesz o. LUKAKU? totalne dno? Proszę ciężko kreować grę jak każdy cie omija podaniami. Co ma. Wziąść 2 piłkę i grać?

Inteeerrrooo1984

Inteeerrrooo1984

13 grudnia 2020 | 13:36

Jak ma Eriksen cos grac kiedy nikt w tym meczu nie chce mu podac pilki niech juz Conte go zdejmie bo az zal patrzec

inter00

inter00

13 grudnia 2020 | 13:36

@Huragan - wypracowana 100 Lukaku, bardzo dobra sytuacja dla Bastoniego. Na plus Sanchez i Lukaku za aktywność, na minus Perisic w reszta w miarę tylko muszą uspokoić grę a nie na chaos biec pod bramkę

Matti

Matti

13 grudnia 2020 | 13:36

Zgodzę się, że Eriksen nie ma piłek. Podanie do Lukaku w pierwszej połowie to było mistrzostwo. To co powinien robić Eriksen robi Lukaku, bo Eriksen nie dostaje piłek. Tak jak wyżej, Hakimi za Perisica na już.

Matti

Matti

13 grudnia 2020 | 13:37

No i żadnego Lautaro póki co, bo Alexis dużo daje ofensywie.

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 13:44

Guziec Eruksen na początku meczu był widoczny a później stopniowo gasł. Myślisz że celowo nie dostaje podań od kolegów? No nie sądze. Romelu widzę że dużo się cofa po piłkę i widać go nawet w naszym polu karnym ale nie jest to jego wybitny występ na chwile obecną. Perisić jak widać sporo pracuje w obronie czym mnie troche zadziwia. Niestety im do przodu tym dziś u niego gorzej. Brozo fatalnie, przechodzi obok meczu. Zmienił bym Barelle i to natychmiast. Nie ze względu na postawe na boisku bo tu jest ok, jeden z najlepszych graczy na placu ale martwie sie ze nie dokonczy meczu ze względów zdrowotnych. Na razie na plus Darmian Barella i Alexis.

Pepesz1908

Pepesz1908

13 grudnia 2020 | 13:44

Tu nie jest problemem, że Eriksen nie dostaje podań, tylko to że chłop wcale się nie pokazuje. Obserwuję go uważnie i były momenty ze zamiast wyjść do grania to "chował" się za dwóch ludzi. Ogólnie wygląda w pierwszej połowie jakby nie wiedział co robi na murawie.

KawaOpole

KawaOpole

13 grudnia 2020 | 13:48

Handa nawet nie dał sobie szansy na obronienie strzału bo nie rzucił się - kolejna taka sytuacja gdzie Handa się nie rzuca

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 13:49

Pepesz trafione w punkt. Niestety.

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 13:52

I niestety Eriksen nie wie co to znaczy pressing. W ogóle nie podchodzi do obrońców. Stoi jak słup i czeka nie wiem na co lub człapie bez sensu. Mam nadzieje że pokaże jakąś magię i jednym zagraniem zmieni bieg meczu bo tego od niego wymagamy.

Navi10

Navi10

13 grudnia 2020 | 13:58

Mi się wydaje że każdy rywal nas po prostu już rozpracował i niestety jest to smutne bo wystarczy nam oddać piłkę i nastawić się na kontrę

SINDBADSZYDERCA

SINDBADSZYDERCA

13 grudnia 2020 | 13:59

Jak już Cagliari zaczyna być wyzwaniem to wiedz, że nie dzieje się dobrze...za chwilę niektórzy obarczą Eriksena za wszelkie niepowodzenia...

orki

orki

13 grudnia 2020 | 14:02

Mam wraZenie ze im sie nie chce grac . Niech zejda z boiska z tym swoim 3-5-2 .takie 3-0 w pale by sie przydalo ..

inter00

inter00

13 grudnia 2020 | 14:04

Zszedł ten niewychodzący na pozycje Eriksen to maszyna ruszy XD My chcieliśmy z grupy LM wyjść XDD

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 14:05

Eriksen zmieniony i jest to jego definitywny koniec w tym klubie. Powiem niestety bo wiele sobie po nim obiecywałem i nawet dziś mialem nadzieje ze pokaże coś na boisku. Proszę Was nie piszcie że to wina Conte, nie piszcie że to wina kolegów bo mu nie podają, nie piszcie że to wina pogody itd. Eriksen jest mega słaby w chwili obecnej i nie jest to wina wszystkich i wszystkiego wokół tylko wina jego samego. Z takim zaangażowaniem jak dziś pokazał nie chce go widzieć już nigdy więcej w naszej koszulce.

banikowy

banikowy

13 grudnia 2020 | 14:07

Nikt Eriksenowi nie podaje a on do 10 minuty wypracowuje nam dwie stuprocentowe sytuację.
Jeśli ktoś mi powie ze Eriksen jest słaby to niech obejrzy pierwsze 10 minut tego meczu.

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 14:09

Banikowy obejrzyj jak w 5 minucie Sottil go objechał jak dzieciaka a on probował Włocha łapać rękoma i nawet za nim nie pobiegł. Po za tym czlowieku o czym ty mowisz? 2 sytuacje w 10 kinut? No fajnie. A co dalej? Co on robił dalej na boisku odpowiedz.

Macik89

Macik89

13 grudnia 2020 | 14:21

Komentator to wyjścia.."Inter Gaśnie" Nie chodzi o dzisiejszy mecz...Do cholery my od kilku miesięcy nic nie gramy.Jak oglądam mecze Interu to jakbym widział naszą Ekstraklasę...Zero pomysłu a może laga i coś się uda...Jak w klubie nie będzie trzęsienia ziemi to słabo to widzę..Obym się mylił

banikowy

banikowy

13 grudnia 2020 | 14:21

Myślę że dla gościa który praktycznie od pół roku nie grał stworzenie w ciągu 45 minut dwóch idealnych stuprocentowych sytuacji jest bardzo dobrym wynikiem. Jak go Sottil przeszedł tak przeszedł ale prawda jest taka że powinien mieć dwie asysty po kwadransie gry.
Fakt że ich nie odnotował jest zarzutem do kolegów że nie potrafią wykorzystywać setek.

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 14:28

Banikowy ok miał dwie sytuacje wypracowane bo miał. Fajnie. Co grał dalej? Co pokazał? Czy my mamy się cieszyć że on w ciągu 45 minut 2 razy zagrał dobrą piłkę? No chyba to troche mało nie uważasz?
W meczu z ukrami wszedł na końcówkę i wszyscy piali z zachwytu że pociągnął naszą grę. Ja się pytam jak pociągnął i jakie wymierne efekty miała z tego drużyna? Wiem że grał pare minut. Widać że się starał ale wezcie pod uwagę że żadnych efektów jego gry nie mielišmy i nie mamy.
DD KING !!!!!!

Interista07

Interista07

13 grudnia 2020 | 14:29

1-2. ale zawały z tą drużyną!!!! :D

inter00

inter00

13 grudnia 2020 | 14:30

Ja pierdole Inter jak Legia, śmiało można powiedzieć że jakaś Polska drużyna zbliżyła się poziomem do czołowego klubu ligi włoskiej

DonPietro

DonPietro

13 grudnia 2020 | 14:32

Czy jest tajna mafia przeciwko Interowi? Czy Conte to słaby trener? Czy zawodnicy, to masochiści i robią to specjalnie?

Na wszystko powyższe oczywiście odpowiedź brzmi nie. Dla mnie nie coś w tym zespole się skończyło. Po przegranym finale Ligi Europy, to już nawet nie ten Inter, co w zeszłym sezonie. Widać, to po tym jak nie potrafią strzelać bramek.

Niestety do końca sezonu nic sie nie zmieni, bo ani nie wywalą wszystkich za pół darmo ani Conte nie wypłacimy na raz grubej kasy. Powstał pat i rozwiązania nie widać.

Taktyka jest tak czytelna, że już chyba dzieci w Mediolanie są wstanie ją przedstawić. Ta wieczna gra do boku (zazwyczaj prawego), zgranie w pole karne. Nic sie nie zmienia i nie zmieni, a wręcz prosi się żeby spróbować coś innego. To też ważne dlaczego taki Eriksen źle wygląda. Nie dlatego że ktoś go nie lubi i do niego nie gra tylko mają grać do boku.

Co nas może uratować? Mamy mimo wszystko dużo dobrych zawodników. Samymi możliwościami i talentem mogą cos ugrać. Choć jak widać, to nie takie łatwe i pewne. (Na potwierdzenie tego właśnie pada bramka na 1:2)

Interista07

Interista07

13 grudnia 2020 | 14:39

Conte!!!!!!!!!!! Nie wiem co zrobileś ale rób tak co mecz. 1-3.

As279b

As279b

13 grudnia 2020 | 14:39

Ale to było wymęczone

mroczny elf

mroczny elf

13 grudnia 2020 | 14:40

Z piekła do nieba brawo chłopaki bardzo dobre widowisko

Lambert

Lambert

13 grudnia 2020 | 14:41

Praca nad ofensywą na treningach potrzebna. A Eriksen miałby 3 asysty conajmniej gdyby koledzy powykańczali akcje jak należy. (edycja 2020.12.13 14:44 / Lambert)

banikowy

banikowy

13 grudnia 2020 | 14:41

Huragan, to wina Eriksena że Sanchez po strzale trafił w Lukaku?
Zrobił swoje i dograł idealnie na głowę piłkę.
Uderzył też na bramkę z +-22metrow. Strzał był groźny więc też zrobił coś na plus.
Tutaj też nei jego wina, jakby była większa skuteczność to schodzilby jako bohater z dwoma asystami a tak schodzi z dobrymi sytuacjami wypracowanymi dla kolegów.
Jak na Eriksena to fakt mało ale patrząc na jego czas przebywania na boisku to myślę że naprawdę dobry występ zaliczył i należy mu się pierwszy plac.

Pawel

Pawel

13 grudnia 2020 | 14:44

Cragno 'super saiyan' mode vs Pazza Inter... Tym razem na naszą korzyść.

Darkos

Darkos

13 grudnia 2020 | 14:45

Ciężki mecz ale dobrze że wygrany. Barella piękną bramką dał sygnał do ataku, a potem żelazny D’Ambrosio wyjaśnia sprawę. Na koniec widać że trochę nerwy puściły, jak Lukaku bombę władował do bramki, że aż chłopak od piłek się przestraszył :P

Spaletti-nowy Mourin

Spaletti-nowy Mourin

13 grudnia 2020 | 14:45

Jeżeli gramy non stop skrzydłem, to co się dziwicie ze eriksen był bez piłek. Sensi też tylko pare razy dotknął piłki.

Pepesz1908

Pepesz1908

13 grudnia 2020 | 14:47

No cóż. Christian "człapak" Eriksen zmieniony w 58 min i zaczęliśmy grać w 11. Niestety. W dzisiejszym meczu nie było go ani w obronie ani w ataku. Dodatkowo gość sobie truchtał schowany za przeciwnikiem czy to na naszej czy ich połowie. Obiektywnie mówiąc w każdym meczu w którym grał Gagliardini zawsze był pod grą i zdecydowanie bardziej widoczny niż Dunczyk. Czasem in plus czasem in minus, ale mogłem powiedzieć że gra. Żegnam Eriksena bez większego żalu.

MAV

MAV

13 grudnia 2020 | 14:52

Eh. Szkoda pisać.

mroczny elf

mroczny elf

13 grudnia 2020 | 14:54

Jeszcze dodam że nasze wzmocnienia vidal kolarov były nie potrzebne

As279b

As279b

13 grudnia 2020 | 14:54

Ciężko się czyta te wasze cięgle wypociny nad Erksenem, jakby od tego czy on jest czy go nie ma na boisku cały sezon Interu zależał. Problemem nie jest to czy on gra czy nie tylko jak gra Inter, ani on nie jest winowajcą słabej gry całego zespołu ani nie będzie zbawca drużyny. Dajcie już sobie spokój z gadaniem o nim pod każdym postem.

KawaOpole

KawaOpole

13 grudnia 2020 | 14:56

Cieszy wygrana, ale bardziej cieszy że Sensi powoli wraca do formy, mam nadzieję że będzie za chwilę grać jak na początku poprzedniego sezonu i pykał idealnie piłeczki do kolegów.
Handa powinien odpocząć po Napoli.

maestro84

maestro84

13 grudnia 2020 | 14:57

Ufff 3 punkty, ale nie zgadzam się z narzekaniem na gre. Od meczu z Sassuolo gramy znacznie lepiej. Ile sytuacji jeszcze mieliśmy w dzisiejszym meczu? I Ile razy musiał interweniowac Handa? Poza Eriksenem (niestety) i Perisiciem dziś wszyscy na plus.

Ippon

Ippon

13 grudnia 2020 | 14:58

As279b też mnie to irytuje.
KawaOpole zgodze się z pierwszą częścią.

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 14:59

Zobaczcie zależność. Eriksen na boisku zero goli, Eriksen zszedł a my ładujemy 3 bramy. Oczywiscie to moze tylko zbieg okolicznosci raczej.
Nie uwazam ze ten mecz to byl dreszczowiec bo od poczatku czułem ze wygramy. Graliśmy nieźle brakowało wykończenia. Nie piszcie że graliśmy ze słabeuszem bo Cagliari jest dobrą drużyną z wieloma ciekawymi piłkarzami. Walukieeicz, Sottil, Joao Pedro, Godin, Nandez i Cragno ktørego kilku z Was w końcu poznało. Szkoda tylko że jak pare tygodni temu pisałem że to ciekawy zawodnik w naszym kontkście to był hejt i szydera.

inter00

inter00

13 grudnia 2020 | 15:06

@Huragan - 1 bramka po rożnym, 2 bramka dośrodkowanie ze stojącej piłki po rożnym, 3 bramka to każdy wie, czy grałby tam Eriksen czy ktokolwiek inny te bramki i tak by padły

biegaj141

biegaj141

13 grudnia 2020 | 15:09

Jeśli chodzi o Eriksena gdy ma piłkę przy nodze potrafi zrobić dużo i tego się nie zapomina, ale tak jak Huragan pisał to nie wina kolegów z drużyny tylko samego Eriksena bo nie było woli walki, pokazywania się na boisku itp. Wiem że on przede wszystkim jest od techniki, ale w jego sytuacji i w takim meczu musi być widać jego większe zaangażowanie i walkę. A co do samego meczu, najlepsze zagranie Hakimiego? Kontuzja. A Dambroży jest nie możliwy i powinien jak nic dostać kontrakt. Wygraliśmy dziś trochę determinacją i indywidualnościami

inter00

inter00

13 grudnia 2020 | 15:16

Nie podobał mi się mecz, dużo nieskuteczności, nasza gra jak koszulki czyli w kratę. Były fajne sytuacje które mi się podobały (Eriksen dający 100 Lukaku, Lukaku z dryblingiem i strzał Sancheza) ale ogólnie źle to się oglądało. Wpadła bramka i zeszło ciśnienie a Cagliari zaczęło się gubić. Uważam że jakby wpadła chociaż jedna bramka w ciągu tych 10 min to byłby to zupełnie inny mecz a tak to cieszy mnie tylko wynik i reakcja Conte bo raz jeden nie czekał ze zmianami do 70 min

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 15:21

Biegaj też uważam że Danilo to jest byk. Pamiętam jak przychodził to pytałem sam siebie po co. Ale zdobył szacunek już dawno. Zobaczcie ile on daje drużynie a ile Eriksen. Grają w podobnym wymiarze czasowym. Inny typ zawodnika, inne pozycje inne zadania. Czy choć raz przeczytaliście jakąś wypowiedz DD ze jest niezadowolony? Odpowiem. Nigdy. Choć jest obrońcą zobaczcie ile bramek on strzelił wchodząc w końcówkach a ile Duńczyk? Widać wyraźnie różnicę w podejściu do zawodu, do pracy swojej i kolegów z drużyny, szacunku do Klubu i jego kibiców. DD powinien dostać dożywotni kontakt. Złapał Pana Boga za nogi dostając kontrakt w tak wielkiej marce jak nasza. Umiejętnošci średnie, nawet powiedział bym przeciętne, wirtuozem to on nie jest. Ale charakter i serducho do gry największe z największych. I takich właśnie zawodników kibic najbardziej powinien szanować.
Bilans w Serie A 7-3-1. Wicelider w tabeli. Walczymy dalej. Krok po kroku a może się uda.

inter00

inter00

13 grudnia 2020 | 15:31

Daj mi linka do wypowiedzi Eriksena że jest niezadowolony, poczytam chętnie

Spaletti-nowy Mourin

Spaletti-nowy Mourin

13 grudnia 2020 | 15:40

Nie wiem czy ktoś zauważył, ale inter przeszedł na 4 3 2 1 po wejściu Martineza. I padły 3 bramki.

Kwaszczorz

Kwaszczorz

13 grudnia 2020 | 15:49

Eriksen się zachowuje jakby w ogóle mu nie zależało .Owszem dwa podania klasa światowa ale w ogóle nie robi pressingu straci piłkę to zamiast ją odzyskać odpuszcza podania ma dobre ale reszta bardzo przeciętnie .bardzo go cenie ale widać że do Interu się nie nadaje

Kwaszczorz

Kwaszczorz

13 grudnia 2020 | 15:51

Inaczej. do tej taktyki się nie nadaje.on idealnie podaje ale biegać za niego już muszą inni

MAV

MAV

13 grudnia 2020 | 15:52

Miałem nie komentować ale jednak mnie zmobilizowaliście.
Bo widzę cały czas jest czepianie się Eriksena. Podania super, ale widzę że to jego wina że z tych podań bramki nie padły. no to nie wiem może powinien jeszcze usunać z bramki bramkarza Cagliari że szanowni koledzy mogli strzelić. Piszecie że nie było go widać. A kto miał mu podawać jak graliśmy do boków. W tym systemie co gramy logiczne jest że wyprowadzamy do wahadłowego. jak Eriksen był w pobliżu to but laga na druga stronę, po co mu podawać? Był pod polem karnym a uj z nim podamy do tylu. Sam Conte powiedział że Eriksen i Brozović nie mogą grać razem ale jak go wystawia to w 90% przypadków właśnie do pary z Brozo, no to ja nie wiem co to ma być? Mówi jedno robi drugie. Oni wtedy sami nie wiedzą kto ma rozgrywać. A tak w ogóle to Brozo dziś swoją grą dupy nie urywał.
Niech Eriksen odejdzie i skończy się hejt na niego, jak podaje źle, koledzy nie wykorzystują podań wina jego (chyba musi przynosić pikłe w ręce i stawiać przed nimi) nie podaje też źle?
Ale spoko przyzwyczaiłem się że są tutaj osoby (tak jak i w klubie) którym w Eriksenie wszystko przeszkadza.

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 16:00

MAV on nie walczy. Nie widać zaangażowania i determinacji. I za to jest skreślony.

hawk247

hawk247

13 grudnia 2020 | 16:11

Nie miałem czasu oglądać, patrzę w 70’ minucie na wynik i myślę, że to koniec tego sezonu, a tu proszę ładne zwycięstwo. Może zima nie będzie tak straszna w tym roku?

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 16:14

Hawk to prezent od Mikołaja dla Ciebie :)

Kwaszczorz

Kwaszczorz

13 grudnia 2020 | 16:32

Mav widzę że do mnie pijesz .Odpowiedz mi szczerze widzisz u Niego zaangażowanie ?same podania to nie wszystko .mecz też trzeba wybiegać a On tego nie robi.on sprawia wrażenie że wszystko mu jedno .pewnie mi napiszesz że nie dostaje tyłu szans ale jak ma dostawać szansę jak nie widac po nim starania się

MAV

MAV

13 grudnia 2020 | 16:33

Huragan tutaj chodzi o to że do niego nie podają. Jak jest możliwość podania do niego to kopią do boku albo do tyłu. Jak ma na plecach 2 to wtedy mu podają i się dziwić że straci piłkę jak jest podwojony. Sam widziałeś w LM wszedł i co nie walczył? Będziemy grali piłkę toporną ale widocznie Conte i zarządowi o to chodzi. Ale jak ma się oglądać bicie głową w mur to ja dziękuję.

Lambert

Lambert

13 grudnia 2020 | 16:39

Eriksen mógł mieć takie zadanie by stać na pozycji, czasem biegać wszerz i czekać na otrzymanie piłki, by ją dograć na boki którymi graliśmy.
I spójrzcie na jego instagrama jak się cieszy z gry. (edycja 2020.12.13 16:42 / Lambert)

Luq1989

Luq1989

13 grudnia 2020 | 16:39

Kolejny mecz jakbyśmy chcieli wygrać minimalną ilością sił, nie potrafimy wykańczać akcji i strzelać bramek. Końcówka na duży plus tylko szkoda, że z każdym meczem musimy tak się denerwować. Nie czepiałbym się Eriksena, wypracował super okazje do zdobycia bramki i koledzy zawalili, nie jego wina. Co do poruszania się po boisku ciężko to ocenić, ale rzeczywiście mało piłek było granych przez niego. Ja bym go nie skreślał, kilka takich szans i byłby z niego pożytek bo potrafi dograć idealnie piłkę czego u nas brakuje. Lukaku strasznie ciążyły te niewykorzystane sytuacje także cieszy, że strzelił jednak bramkę. Barella powinien odpocząć, haruje od początku sezonu jak wół i obawiam się, że nie będzie w stanie utrzymać takiego tempa. D'Ambrosio nigdy nie zawodzi jak widać. Szczerze mówiąc mam nadzieję, że to co mówili komentatorzy o naszym zainteresowaniu Cragno, przydałby się bo Handa ma już swoje lata. Nie zgodzę się Huragan z oceną Eriksena bo po tym jak był pomiatany przez naszego trenera większości by się odechciało grać a on wybiegł i stworzył zagrożenie, naprawdę lubię tego gościa i życzę mu jak najlepiej u nas lub poza naszym klubem. Dobra wygrana FORZA INTER!! :)

MAV

MAV

13 grudnia 2020 | 16:47

Kwaszczorz nie pije do Ciebie. Nie hejtuję tutaj nikogo. Spokojnie.
Jeżeli chodzi wam o samo bieganie ok. Nic do tego nie mam. Ale jak to ktoś powiedział. Lepiej mądrze stać niż głupio biegać. Ale nie możesz powiedzieć że on nie biega. Zresztą czy ktoś wie w ogóle co u nas ma robić linia pomocy, jakie ma założenia taktyczne? Czy ona ma tylko biegać żeby Conte był zadowolony? Jak się na to patrzy z boku to oni sami nie wiedzą co mają robic. Mamy wahadłowych którzy z założenia muszą być i w obronie i w pomocy. Więc ilu ma tam jeszcze biegać. Jak Eriksen podszedł do dołu to kopali piłkę w dok i do napastników. Jak był u góry to podawali do tyłu. To on ma biegać za piłką jak jesteśmy w jej posiadaniu żeby mu jego koledzy z drużyny podali. Ma biegać i prosic o podanie? To już do takich paradoksów u nas doszło?

Także Kwaszczorz spokojnie nie piłem do Ciebie. Po prostu jestem już zniesmaczony tym że za wszystko wini się jednego piłkarza. Myślałem że futbol to gra zespołowa, tak mnie uczyli, tak grałem. A tutaj zrobiło się kozła ofiarnego z jednego piłkarza.
Ale spoko każdy ma swoje zdanie

Ippon

Ippon

13 grudnia 2020 | 16:52

Luq więcej takich komentarzy. Bo tych komentarzy o eriksenie w roli głownej się nie da czytać. A stanowią jakieś 90% wszystich.

Tak dla przypomnienia eriksen nie jest jedynym piłkarzem do którego nie podają piłek. Drugim jest Roberto Galgardini.
Gdyby mu podawali to by miał z 10 asyst a narazie ma tylko 2 i 2 bramki. Pozdrawiam.

Huragan1410

Huragan1410

13 grudnia 2020 | 17:05

Luq ja też lubię Eriksena. Dlatego ciężko mi pisać o nim negatywnie. Jak do nas przyszedł grał więcej a pozytywów dla drużyny z jego postawy nie było niestety i nie ma nadal.

Drago194

Drago194

13 grudnia 2020 | 18:44

Abstrahując już od Conte, Eriksena czy ogólnego stylu to z całą pewnością trzeba zacząć aktywnie szukać zastępstwa dla Samira, bo tutaj to poziom zjechał już za bardzo żeby nic z tym nie robić.

biegaj141

biegaj141

13 grudnia 2020 | 19:07

To fakt dla mnie Samir super zasłużony i świetny materiał na nauczyciela ale to fakt zmiana po sezonie jak najbardziej. Mam nadzieję że w pucharze chociaż Radu dostanie szanse

GregorK13

GregorK13

13 grudnia 2020 | 21:17

Już pisałem jakiś czas temu że najchętniej bym widział Cragno między naszymi słupkami i tym meczem jeszcze bardziej się utwierdziłem w tym prezekonaniu

Maciej Pawul

Maciej Pawul

13 grudnia 2020 | 22:15

Eriksen zagrał najzwyczajniej w świecie przyzwoicie. Ma robić kolegom sytuacje, to umie i to robił. Jak ktoś go objechał z piłką, to nie jest nawet defensywny pomocnik, w życiu chłop w defensywie nie pracował. To jest jak jechanie po chomiku, ze zapasy na zimę robi albo po złoszczenie się na Gagliardiniego, że piłkę miewa problem prosto kopnąć. Natury nie oszukasz.

rafal

rafal

13 grudnia 2020 | 22:33

Po prostu trafiłeś ze zmianami i przede wszystkim nie w minutach 85 i 88 tylko w minutach co się robi zmiany jak się chce wygrać.A co do Eriksena to pierwsze minuty były super a puzniej to chłopak biegał a jak się pokazywał na pozycji to mu nie podawali tak to wyglądało jak by mu nie ufali to jest przykre

KawaOpole

KawaOpole

14 grudnia 2020 | 01:15

Tak czytam wypowiedzi z dziś i ostatnich tygodni o Eriksenie i niestety mam takie wnioski - zachęcam do dyskusji
-Eriksen potrafi dużo więcej w ofensywie niż w obronie, dając mu zadania defensywne krzywdzimy jego i zespół
- nie w każdej sytuacji potrafi reszta drużyny podążyć za jego myślałami i rozegraniem
- na podmeczonego rywala widać lepiej jego potencjał
-nie jest zgrany z całym zespole /zespół nie reaguje szybko na jego akcje
Potencjał w nim jest naprawdę niezły - w klubie mamy kilku graczy o bardzo kreatywnej charakterystyce - Martinez, Lukaku, Sanchez, Perisic, Vidal, Batella, Sensi, Hakim nawet Ninja.
Pytanie czemu to nie zatrybilo, czemu Inter nie wrzuca rywala na karuzele i nim kręci tylko musi wejść Danilo DD(szacun) żeby wyjść na prowadzenie.
Mamy potencjał, trener musi dać szansę w pomoc w jednym męczy 2 ofensywnym zawodnikom, jak gramy z ogórami


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich