Sarri zawieszony? Broni się: Mancini też mnie obraził

20 stycznia 2016 | 11:22 Redaktor: Paweł Świnarski Kategoria:Ogólna2 min. czytania

Nie milkną echa wczorajszego "starcia" słownego pomiędzy Mancinim a Sarrim. Przypomnijmy, że szkoleniowiec Napoli nazwał Manciniego w wolnym tłumaczeniu "ciotą" / "pedałem".

Z tego co nam wiadomo, Mancini nie gustuje w chłopcach, raczej trudno byłoby mu z sukcesami pracować w zawodzie trenera, gdyby faktycznie miał takie dziwne skłonności.

Do całego zdarzenia doszło wówczas, gdy Mancini pod koniec meczu zwrócił się z zapytaniem do sędziego, dlaczego doliczył aż 5 minut dodatkowego czasu gry.

Maurizio Sarri może mocno pożałować swoich słów, w lewackiej Europie, nazwanie kogoś "pedałem" to wielka zbrodnia i już dziś La Gazzetta dello Sport donosi, że może czekać go nawet dwumiesięczne zawieszenie.

- Takie rzeczy dzieją się na boisku, myślałem że po meczu podamy sobie ręce i na tym się zakończy. Pod wpływem stresu różne rzeczy mogą się wydarzyć. Przeprosiłem go w szatni i na tym powinno się skończyć, tak jak to często bywa. Teraz ludzie nazywają mnie homofobem i oskarżają o inne brzydkie rzeczy. To pierwsze słowo jakie po prostu przyszło mi w tamtym momencie. Następnym razem nazwę go "Democristiano" (nieistniejąca partia polityczna - przyp.red.). Mam przyjaciół gejów, więc to nie tak, że jestem homofobem. Czy spodziewam się bana? Dlaczego miałbym zostać zawieszony? To obraza jak każda inna, Mancini też mnie obraził. Nazwał mnie starym dupkiem, więc to był rasizm wobec starych ludzi? Przeprosiłem go, choć prawdę mówiąc, dokładnie nie pamiętam jakiego słowa użyłem.- tłumaczył po meczu Sarri

Źródło: football-italia.net

Polecane newsy

Komentarze: 20

Guarin

Guarin

20 stycznia 2016 | 11:27

Bredzisz dziadku,.Cały Mediolan już cię godnie przywita 17 kwietnia szykuj się!!!

Adrian Nosowski

Adrian Nosowski

20 stycznia 2016 | 14:50

"w lewackiej Europie, nazwanie kogoś "pedałem" to wielka zbrodnia" narodowcy czują luz gdy się ich wyzywa od pedałów? w sumie pewnie nie mają takich "dziwnych skłonności"

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

20 stycznia 2016 | 15:40

nie wiem co czują narodowcy, każdy ma prawo czuć się oburzony gdy niesłusznie nazwie się go "pedałem" :) więc oburzenie Mancio jest w sumie zrozumiałe, w owym zdaniu chodziło raczej o to, że w Europie problemem jest nawet gdy pedała nazwie się pedałem, bo to niepoprawne politycznie :)

Drago194

Drago194

20 stycznia 2016 | 17:18

Tyle że "pedał" to określenie pejoratywne na osobę homoseksualną. To dokładnie ten sam rodzaj oburzenia jak nazwanie każdego sympatyzującego z prawicą "neonazistą" albo "faszystą". Owszem, Europa pod tym względem nie jest bez wad, ale to nie usprawiedliwia nikogo do używania takiego słownictwa, a już zwłaszcza przez osoby publiczne. Trochę klasy ludzie, nieważne z kim sympatyzujecie.

Darkos

Darkos

20 stycznia 2016 | 18:25

Głupio zrobił i kara powinna być. Ale to pokazuje poprawność polityczną w całym swoim kretynizmie. Jakby go nazwał burakiem to nikt by nic nie zrobił. Ale że użył obelgi "pedał", to nie ma portalu który by o tym nie wspomniał a chłopa ukamienują za chwilę...

Luk

Luk

20 stycznia 2016 | 19:15

@Darkos: Określenie "burak" nie obraża osób trzecich. Gdyby Sarri użył jako obelgi słowa "Polak" lub "polaczek", pewnie nie byłoby Ci miło i sam domagałbyś się dla niego kary. I poprawność polityczna nie ma tu nic do rzeczy.

ER_Grande_Nerazzurri

ER_Grande_Nerazzurri

20 stycznia 2016 | 20:40

Paweł bardzo trafnie wszystko ujął. Nie trzeba bać się nazywać rzeczy po imieniu. Tym bardziej w gronie Interistów, w którym większość, mam nadzieję, ma zdrowe poglądy na te sprawy.

Dziarski

Dziarski

20 stycznia 2016 | 22:52

Paweł pierwszy raz napisałeś posta poniżej pewnego poziomu: "dziwne skłonności"? Mógłbyś sobie darować taką opinię. Jako redaktor naczelny powinieneś zadbać aby każdy użytkownik portalu, każdy kibic Interu był szanowany, bez względu na poglądy polityczne czy orientację. Wypowiedź ER_Grande_Nerazzurri pozostawię bez komentarza...

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

20 stycznia 2016 | 22:54

Mam prawo uważać to za dziwne. Czy się to komuś podoba czy nie.

Guarin

Guarin

20 stycznia 2016 | 22:54

BEKA że spinacie dupę o ten akapit ale to tylko pokazuję jakie nam rośnie tolerancyjne społeczeństwo

Mikolaj284

Mikolaj284

21 stycznia 2016 | 00:03

Powiem jedno: wstyd mi za autora artykułu. Radzę przemyśleć, czy jako dziennikarz serwisu o piłce nożnej masz prawo do wyrażania swoich poglądów w newsie na stronie głównej. Rozumiem w komentarzu, ale nie tutaj - godzi to w samą ideę dziennikarstwa i chyba również tego, czym jest sport i jaką spełnia funkcję - ma łączyć, a nie dzielić. I na pewno powinien trzymać się z daleka od polityki, o co gorąco apeluję (!)

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski

21 stycznia 2016 | 07:46

Bardzo mnie rozbawił z rana ten komentarz powyżej ;)

ER_Grande_Nerazzurri

ER_Grande_Nerazzurri

21 stycznia 2016 | 14:14

Widzę cała rzesza obrońców "inności". Jednak pomyliłem się pisząc o zdrowym rozsądku użytkowników tej strony. Ale zostawmy ten temat, bo pisząc o zboczeniach w poście na temat Manciniego mam pewien niesmak.

Postmetalowiec

Postmetalowiec

21 stycznia 2016 | 18:10

Czy tylko mnie rozbawiło zdanie: "Mancini też mnie obraził. Nazwał mnie starym dupkiem, więc to był RASIZM WOBEC STARYCH LUDZI"

Hagaen

Hagaen

21 stycznia 2016 | 19:53

O.0 a mnie jednak dziwi post z przekazem i opinią polityczną. Chyba pierwszy raz u Ciebie Paweł i mimo, że Twoje poglądy znam bo o nich gadaliśmy to jednak jestem w szoku, że pozwoliłeś sobie na, moim zdaniem (a chyba do niego mam prawo) faux pas. Smutne jest też to, że jest to oczywiste i, że mimo to tego podejścia bronisz. Tak, wiem IM.COM to Twoja własność, ale czy o to ma chodzić w tym portalu? Serio? Tu już nie chodzi, na prawdę, o opinie, serio (nie popieram emanowania homoseksualności, ani ich praw do adopcji, ale fakt istnienia homoseksualistów akceptuję, ale nie jestem za ich eksterminacją - nawet niech się ze sobą żenią, mam to gdzieś - istnieją od tysięcy lat) ani światopoglądy. Tu chodzi o pewne standardy, mylnie nazywane przez ignorantów poprawnością polityczną. Chodzi o jakość redakcyjną... Można być ponad poglądami, polityką i wiarą - myślałem, że IM.COM to strona o futbolu i naszym ukochanym klubie i lubiłbym ją w takiej bezpoglądowej formie nawet gdyby prowadził ją homoseksualista czy jakiś skrajny sympatyk Hitlera... @Mikolaj284 ma sporo racji, nie ma się z czego śmiać. @Dziarski też ma rację. Natomiast poziomu Pana @ER_Grande_Nerazzurri nie skomentuję. Odnośnie konfliktu Sarri vs Mancini - powinien zostać ukarany ten, kto pierwszy kogoś wyzwał i tyle. Liczą się intencje, a nie dobór konkretnych słów.

Dziarski

Dziarski

21 stycznia 2016 | 23:46

@Mikolaj284 Paweł nie jest dziennikarzem tylko redaktorem własnej strony internetowej ;)

ER_Grande_Nerazzurri

ER_Grande_Nerazzurri

22 stycznia 2016 | 11:00

Hagaen. Nie widzę potrzeby komentowania tutaj mojego poziomu. Ja na przykład myślę, że człowiek na poziomie nie powinien odnosić się publicznie w taki sposób do przedmówcy. Zarówno ja i Ty wyraziliśmy sobie tu poglądy, ale ja o Twoim poziomie nie mam zamiaru dyskutować. A co do faktu wyrażania własnej opinii w newsach - dam przykład, którego nikt nie podważy. Płaczecie nad "obrażonymi" zboczeńcami, a cała saga prześmiewczych wpisów, np. o Kuzmanovicu czy Rocchim była tolerowana. Napiszcie proszę oponenci moi - czy to był mniej przykładny obraz dyskryminacji??

Rymex

Rymex

22 stycznia 2016 | 16:39

Jak chcę gównoburzę o lewacką UE i pedałów, to wchodzę na youtube i czytam komentarze pod filmikami z Korwinem. Dlaczego autor newsa uznał za konieczne przedstawienie swojego światopoglądu? Jeśli redaktor chce pisać o swoich przemyśleniach na temat życia, to niech pisze felietony albo założy bloga.

Hagaen

Hagaen

22 stycznia 2016 | 18:50

@ER_Grande_Nerazzurri - cóż, ja podważę, bo Ty nie rozumiesz o co w całej tej sprawie chodzi... Wytłumaczę Ci może, pozwól... Nas nie obchodzi to (w większości), że ktoś został nazwany per "pedał" i nie krytykujemy Pawła za obrazę "lewackich" poglądów, vide nie stajemy w obronie homoseksualizmu... Nas boli to, że Paweł, z którego poglądamy mamy prawo się nie zgadzać, pełniąc TAKĄ funkcję i w takim miejscu swoje poglądy przedstawił. O to jest halo. A co do Twojego podejścia... nie umiesz ich nazwać homoseksualistami, aż tak się brzydzisz? Geje to nie zboczeńcy... osobiście uważam, że zaglądanie komukolwiek do wyra, sprawdzanie komu i co wkłada jest jeszcze mniej eleganckie niż obrażanie takimi epitetami. Czemu Europa jest "lewacka"? Bo broni wolności KAŻDEGO człowieka? Cóż, jest takie mądre powiedzenie - ŻYJ I DAJ ŻYĆ INNYM. I nie każ mi tu, proszę wyciągać argumentów za tym, że mam rację. Bo mam, i to nie kwestia opini. Tylko, że ja, potrafię opinie innych, ba - nawet mylne poglądy innych - na ważne tematy szanować, a "nie-lewacy" widać mają z tym problem. Na koniec życzę Ci, żebyś poznał jakiegoś spoko ziomala, zaprzyjaźnił się i potem dowiedział, że on jest gejem. Może się przekonasz , że nie taki cygan straszny jak go malują...

Lethal Doze

Lethal Doze

23 stycznia 2016 | 10:21

W 100% zgadzam sie z autorem, rzygam już tą poprawnością, to że czyjaś osoba jest w jakikolwiek sposób eksponowana to od razu ma długą listę rzeczy których nie wolno jej mówić. Srać na to.


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich