CdS: Botta zawodnikiem Interu

6 marca 2013 | 10:38 Redaktor: Biały Kategoria:Transfery

Dziennikarze Corriere dello Sport nie mają już żadnych wątpliwości: Ruben Botta będzie od nowego sezonu zawodnikiem Interu.

Marco Branca i Piero Ausilio osiągnęli już porozumienie z Fernando Hidalgo, który był pośrednikiem w rozmowach obu stron. Na mocy zawartego kompromisu 23 - letni Argentyńczyk ma podpisać z Interem pięcioletni kontrakt, na mocy którego rocznie zarobi milion euro (kwota ta może zostać powiększona o ewentualne bonusy).

Do sfinalizowania transferu brakuje już tylko zgody samego Massimo Morattiego, który jednak, zdaniem rzymskiego dziennika, nie powinien robić żadnych problemów. Przypominamy, że zawodnik miałby się przenieść do Mediolanu za darmo, ponieważ jego kontrakt z obecnym klubem wygasa w czerwcu.

Jak charakteryzuje Bottę CdS zawodnik w taktyce 4-3-3, którą lubi Stramaccioni, może grać zarówno na lewym jak i prawym skrzydle. Jest świetnie wyszkolony technicznie, dysponuje dobrym strzałem z dystansu i doskonale włącza się do akcji ofensywnych. Eksperci określają go, jako jednego z najbardziej perspektywicznych zawodników argentyńskich.

Źródło: fcinternews.it

Polecane newsy

Komentarze: 29

Kiksu

Kiksu 6 marca 2013 | 11:09   

uwierzę jak będzie oficjalna informacja a o samym zawodniku nie wiele mi wiadomo i tu moze mala prosba do redakcji niech o kazdym mniej lub bardziej nowym nabytku klubu zrobi maly felietonik czego mozemy sie po danym zawodniku spodziewac itp itd

Internazionalista

Internazionalista 6 marca 2013 | 11:16   

kiksu, problem z nim jest taki ze raczej niezbyt wiele informacji jest o nim w sieci :P

Kiksu

Kiksu 6 marca 2013 | 11:26   

no to pięknie czyżby dołączył do nas drugi Alvarez ...??

amazon

amazon 6 marca 2013 | 11:32   

Bardzo dobra lewa noga , szybki i bardzo zaawansowany technicznie .

Internazionalista

Internazionalista 6 marca 2013 | 11:59   

no i dobra, wreszcie skrzydlowy ktory moze rozrusza te nasze drewniane skrzydla a raczej ich brak

Chrisu

Chrisu 6 marca 2013 | 12:03   

a on naprawde dobry? bo jakby byl dobry to slychac by bylo o nim wczesniej a ma juz 23 lata, na transfermarkt "no name", wiec jak jest z nim?

Internazionalista

Internazionalista 6 marca 2013 | 12:12   

biorac pod uwage ze nie mamy w ogole skrzydlowych ktorzy sa szybcy, dobrzy technicznie i potrafia dryblowac, to bedzie to wzmocnienie o ile koles bedzie gral na poziomie, no i chlop za darmo wiec nawet jak sie okaze ogorem to nic nie tracimy

Kuba.S

Kuba.S 6 marca 2013 | 12:13   

mam nadzieję, że to prawda!

Klinsi64

Klinsi64 6 marca 2013 | 12:28   

Napoli ściągnęło Vargasa który miał być lepszy niż Sanchez więc radzę ostrożność :)

Coutinho24

Coutinho24 6 marca 2013 | 12:30   

Chrisu jaki no name? popatrz lepiej na bramki i asysty, boo ja nie wiem na co ty patrzysz :P

Kiksu

Kiksu 6 marca 2013 | 12:43   

raczej niech wam da do myslenia ze zaden klub go ni echcial wczesniej i teraz moze odejsc za darmo wiec nie ma co sie nim tak podniecac

Chrisu

Chrisu 6 marca 2013 | 13:08   

no patrze i co? to ma mnie powalic na kolana? 66 meczy (nie wiem co za liga), 5 bramek (nie wiem co za liga) i 9 asyst (nie wiem co za liga)

Kiksu

Kiksu 6 marca 2013 | 13:16   

hehe czyli jednak Alvarez II ale byc moze chlopak sie roziwnie u nas o ile w ogole to prawda z tym transferem

Internazionalista

Internazionalista 6 marca 2013 | 13:19   

tyle ze Botta jest za darmo ;]

Chrisu

Chrisu 6 marca 2013 | 13:28   

i co z tego? to znaczy ze jak okaze sie pizda to co? Masa chetnych przyjdzie po niego? Masz przyklad Jojatana, nikt go nie chce.

Chrisu

Chrisu 6 marca 2013 | 13:29   

nikt go nie chce za marny hajs nawet i siedzi u nas mimo, że zbyteczny, ostroznie bym takie transfery przeprowadzal tym bardziej ze jest juz Laxalt.

MrGoal

MrGoal 6 marca 2013 | 13:31   

Nie rozumiem skad podnieta tym zwodnikiem. Ogolnie jak Inter zatrudnia kogokolwiek ponizej 30 lat to jest podnieta jakby messi przychodzil. Oczywiscie jak jest za darmo to ok, niech przyjdzie. Ale jako zmiennik no za draxlera. Bo ze gazeta argentynska napisala ze jest szybki i dobry to nic nie znaczy. A filmik na youtube znaczy jeszcze mniej. Tam to krzysztof gajtkowski wychodzi na ronaldinho. Bardziej zastanawiajace jest to ze on ma 23 lata, wiec to ma byc nie "mlody talent" tylko koles na juz. Jak na kolesia "na juz" to wycena 1,250 000 nie powala

MrGoal

MrGoal 6 marca 2013 | 13:36   

wychodzi na to ze w reprezentacjach mlodziezowych nawet wiele nie pogral (23 lata przypominam, nie 19!). wyglada ze ten koles to nawet gwiazda swojej ligi nie jest. Bilans tego sezonu (25-5-3) nie powala. Oczywiscie to nie znaczy ze jest zly. Ale ten optymizm jest chyba mocno nieuzasadniony poki co. No ale wiadomo...Inter to Inter, pilkarz dobry czy zly...jak ponizej 30 to juz hit transferowy :P:P

MrGoal

MrGoal 6 marca 2013 | 13:39   

no ale jakby laxalt i botta mieli byc zmiennikami za draxlera i np lennona to ok, jestem na tak. Ale branca i taki ruch...nieee, skonczy sie znow na dwojce nieznanych i pewnie przereklamowanych latynosow. ale branca prowizje o zaprzyjaznionych managerow zgarnie :P

Internazionalista

Internazionalista 6 marca 2013 | 13:45   

raczej nie stac nas na draxlera ;) dlatego przychodzi botta a nie draxler

Mos

Mos 6 marca 2013 | 13:58   

Chciałbym żeby zamknął dotychczasowym krytykom mordy. Zero obiektywizmu, od razu porównania do Quaresmy, Alvareza itd. To, że nie podbił Ameryki Pd w wieku 19 lat nie oznacza, że nie będzie grał dobrze. Właściwie mało wiadomo o jego grze, ale w internecie można znaleźć filmy (nie kompilacje!) ukazujące jego umiejętności. Nadeszły chude lata, trzeba się pogodzić. Wymaganie kupna Di Marii i jemu podobnych jest śmieszne, z resztą tak jak obecny Inter.

Chrisu

Chrisu 6 marca 2013 | 14:39   

Wlasnie, dlatego ze malo wiadomo, a statystyki ma ubogie nie opadalbym w hurra optymizm.

Drago194

Drago194 6 marca 2013 | 16:08   

Przypomnę tylko, że Porto ściągnęło Falcao, gdy ten miał 23 lata ;D

Hagaen

Hagaen 6 marca 2013 | 16:11   

Alvarez jak się rozegra to jeszcze zobaczycie. A on to bardzo fajna wiadomość. Może być nieźle ;P No i za darmo. Brawo! Robimy w końcu to, co Juve robiło 2 lata temu... W końcu. Jeszcze bym chciał Douglasa na obronę.

Chrisu

Chrisu 6 marca 2013 | 16:33   

Alvarez to niech sie do 30tki nauczy uzywac prawej nogi to juz bedzie duzo :D

martins2000

martins2000 6 marca 2013 | 16:39   

Klinsi,nie wiem jak miał się wykazać Vargas jak czerwony dał mu pograć raptem 128 minut,przecież to jest parodia

Internazionalista

Internazionalista 6 marca 2013 | 17:02   

Drago, tyle ze Falcao w River Plate gral bardzo dobrze ;)

Danek

Danek 6 marca 2013 | 17:21   

Hejt na Alvareza... Hah prosze was gosc (Ricky) troche szklany i dlatego malo gra. Teraz jak gra to pokazuje serce i wole walki ale mimo tego dalej go hejtujmy .

Klinsi64

Klinsi64 6 marca 2013 | 19:19   

i w chooooj strat :)


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich