Najlepsi gracze w grze FIFA 20

10 września 2019 | 11:47 Redaktor: Błażej Małolepszy Kategoria:Ogólna

Wielkimi krokami zbliża się światowa premiera gry FIFA 20. Najnowszy produkt EA Sports trafi na półki sklepowe 27 września. Kanadyjczycy ujawnili ostatnio listę stu najlepszych graczy, którzy dostępni będą na wirtualnych boiskach. W tym gronie znalazło się czterech przedstawicieli Interu Mediolan.

W ścisłej czołówce obyło się bez wielkich zaskoczeń, a więc najlepszymi statystykami będą dysponować Lionel Messi (94), Cristiano Ronaldo (93) i Neymar Jr. (92). Kto z Nerazzurrich może pochwalić się najlepszymi liczbami? Diego Godin (88), Samir Handanović (88), Milan Skriniar (86) i Romelu Lukaku (85).

Co ciekawe, Belgowi nie spodobało się, że tak nisko oceniono jego szybkość (75) i postanowił dać o tym do zrozumienia za pomocą pośrednictwem Instagrama. Oczywiście wszystko w formie żartu.

insta 

godin

handa

 

skriniar

lukaku

Źródło: inf. własna

Polecane newsy

Komentarze: 25

inter00

inter00 10 września 2019 | 11:55   

Całkiem ciekawie to wygląda

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski 10 września 2019 | 11:55   

Ciekawi mnie ile bedzie miał Sensi, Barella, Lautaro

Internaldo

Internaldo 10 września 2019 | 11:58   

Wolałem Fifę World, ale skasowali, bo za dużo ludzi grało za darmo...

Kiksu

Kiksu 10 września 2019 | 12:02   

Ci 3 max 82

Lambert

Lambert 10 września 2019 | 12:26   

Lautaro ma 81, Sanchez 83 albo 82 niepamiętam już.

Paweł Świnarski

Paweł Świnarski 10 września 2019 | 12:29   

W Fifa19 Barella miał całkiem nieźle, ale Sensi cos ok 74 , licze że teraz bedzie lepiej

darren

darren 10 września 2019 | 12:48   

Lautaro 81, a Piątek 80 chyba xd

Van Dall

Van Dall 10 września 2019 | 12:53   

A więc nie tylko ja uważam Lukaku za ociężałego klocka?

paweloo7

paweloo7 10 września 2019 | 14:03   

Van Dall a jak Icardi? a nie... zapomniałem xd

Pannagatomo

Pannagatomo 10 września 2019 | 14:22   

Van Dall, Icardi też ma 85 oceny i 75 tempa:)

Adriano19f

Adriano19f 10 września 2019 | 14:23   

Skriniar grą na najwyższym poziomie we Włoszech ma 86 a de ligt za świetny sezon tyle ze w chujowej lidze w porównaniu do włoskiej 85, jak również 88 dybali to nieporozumienie, pominę lewego bo już temat został wyczerpany

Kiksu

Kiksu 10 września 2019 | 15:14   

Przede wszystkim należy pamiętać że statystyki nie graja, tak jak w grze tak i w realu

el_loco

el_loco 10 września 2019 | 15:57   

Olać fife! Jak to w PES-e wygląda?

shakurspeare

shakurspeare 10 września 2019 | 16:02   

Ukulele to powinien miec z 60 tempa xd

Niko

Niko 10 września 2019 | 16:09   

A niedoceniany u nas De Vrije ile ma?

Interista07

Interista07 10 września 2019 | 16:27   

Polecam football manager 19. Co wyprawia Alexis i Lautaro i Lukaku to szok. Odpalili aż miło popatrzeć.
Milan ograny 6:0. Dziękuję dobranoc :)

Lambert

Lambert 10 września 2019 | 16:41   

Alexis 82

scrollo7

scrollo7 10 września 2019 | 19:43   

nie rozumiem czemu tu są artykuły nt gry. to jakiś wyznacznik? moze jeszcze football manager. tam bliżej rzeczywistości

Błażej Małolepszy

Błażej Małolepszy 10 września 2019 | 19:53   

Żaden wyznacznik, zwykła ciekawostka.

Darkos

Darkos 10 września 2019 | 20:36   

Neymar to chyba staty turlaniem nabija, że te 92 ma

Lambert

Lambert 10 września 2019 | 22:37   

Esposito 63, Politano 82, Brozović 81 (...), Barella 80, Sensi 77, Gaga 78, Lazaro i D'Ambrosio kurwa 75, to jest prawdziwy żart już

Lambert

Lambert 10 września 2019 | 22:41   

Dimarco 66, ale przy 72 rzutów wolnych dali mu 29 w long shotach....

hawk247

hawk247 11 września 2019 | 08:34   

Agoume 63 ale tylko 59 Podania jakiś żart

superofca

superofca 12 września 2019 | 00:23   

Fifa, Piemonte Calcio, naprawdę się tym przejmujecie? Zanetti przez większość kariery miał w edycjach tej gry total na poziomie 65-70.

Hagaen

Hagaen 12 września 2019 | 19:25   

Nie to, żebym tym tak żył, ale trochę przesadzają z niektórymi, jeśli to prawda co piszecie... wkurwiające ;P


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich