Wanda: Mauro w Interze na kolejne 150 lat

29 kwietnia 2019 | 10:40 Redaktor: Błażej Małolepszy Kategoria:Transfery1 min. czytania

Od jakiegoś czasu, niedzielna emisja programu Tiki Taka na stałe gości w planie transmisji kibiców Interu Mediolan. Wszystko za sprawą Wandy Icardi, która regularnie podsyca emocje wokół swojego małżonka, a tym samym ma realny wpływ na atmosferę w szatni Nerazzurrich. Jak było tym razem?

W ostatnich tygodniach obserwujemy znaczące ocieplenie stosunków na linii państwo Icardi - klub. Wanda regularnie daje do zrozumienia, że przyszłość Maurito związana jest z Mediolanem. Podobnie było wczoraj, chociaż nie obyło się bez delikatnych szpilek wbitych w Luciano Spallettiego i Antonio Cassano:

- Mauro pragnie pozostać w Interze, to jego wybór. Jeżeli Spalletti ma zostać w klubie na kolejne 100 lat, Mauro pozostanie tutaj przez 150. Taka była jego odpowiedź, kiedy go zapytałam, a poza tym jest młodszy.

- Klimat był spokojny. Podobało mi się. Derby d'Italia to jednak zawsze Derby d'Italia. Nie wiedziałam, że Mauro zagra od początku. Nie jestem przyjacielem Spallettiego, jak również Cassano. Podobał mi się występ Mauro, który sporo pracuje ostatnio dla zespołu. Moim zdaniem zaliczył dobry występ. Jest typem zawodnika, który słucha i wykonuje polecenia. Podczas gry podszedł do ławki rezerwowych, aby porozmawiać ze Spallettim.

Źródło: Tiki Taka

Polecane newsy

Komentarze: 23

inter00

inter00

29 kwietnia 2019 | 10:52

W dalszym ciągu utrzymuje że to tylko jej kolejna gierka

Oba

Oba

29 kwietnia 2019 | 11:24

Szanuję i lubię Mauro za to co zrobił dla Interu i chciałbym, żeby został na kolejny sezon, ale pokażcie mi drugi taki klub w Europie, z niższej lub wyższej bądź tej samej półki co Inter gdzie mają miejsce takie sceny? Który agent/żona mówi takie rzeczy publicznie nt trenera czy kolegi z zespołu? Mauro jest odpowiedzialny za jej słowa, a ta droga szacunku u trenera ani kibiców nie zdobędzie. Wyobraźcie sobie taką sytuację u Was w pracy, jesteście szefem, a żona jednego z pracowników chodzi i obrabia Ci dupe...

WhiteRavensHunter

WhiteRavensHunter

29 kwietnia 2019 | 11:46

No i wydało się...wanda wysysa energię z klubu...i jeszcze dożyje w założeniu męża w klubie grającego 150 lat...jednak wampirzyca...;)

HeyaMakumba

HeyaMakumba

29 kwietnia 2019 | 11:59

Haha

Van Dall

Van Dall

29 kwietnia 2019 | 12:33

Oba pokaż mi drugi klub w Europie, gdzie piłkarz gwarantujący 20-30 bramek w sezonie, kapitan, po pięciu latach dobrej gry zarabia nędzne 4,5 bańki, a nowy kontrakt negocjuje się z nim miesiącami. Inter wymaga świetnej gry, posłuszeństwa, lojalności, a sam daje bardzo niewiele. (edycja 2019.04.29 12:33 / Van Dall)

shinveji

shinveji

29 kwietnia 2019 | 12:49

W interesie klubu i wtórnie kibiców jest to żeby piłkarze zarabiali jak najmniej bo zostawia to wiecej pieniedzy na transfery. Poza tym te ich zarobki nie sa spolecznie sprawiedliwe poniewaz ich praca to tylko zapewnianie rozrywki.

damianekk1985

damianekk1985

29 kwietnia 2019 | 12:53

Van Dall co z tych bramek skoro ferment sieje ? Zdobyliśmy majstra dzięki niemu ? Tu potrzeba drużyny a nie jednostki zapatrzonej w siebie Najlepiej oddać opaskę kontrakt na te 8 czy 9 mln a za rok ile będzie chciał 15 ? Nie szanuje kibiców , ani barw klubowych więc jeszcze powinni mu czerwony dywan zawsze rozkładać ? A może za dwa lata prezydentem zostanie a Wanda vice prezydentem haha . Ja się załoze że gdyby Van Dall zaprosił go do domu miał żonę i Icar by mu ją odebrał i wygrzmocil to i tak by był zapatrzony jak w obrazek i sam by go przepraszał komedia . Dopóki Wanda będzie go reprezentować a on nie zmieni dziecinnego podejścia będą tylko problemy co roku i to są fakty (edycja 2019.04.29 12:54 / damianekk1985)

shinveji

shinveji

29 kwietnia 2019 | 13:01

liczy sie pewien stosunek wysokosci poniesionej inwestycji do tego ile pilkarz wnosi do zespolu. obecnie to raczej Icardi powinien placic za gre w druzynie.

master

master

29 kwietnia 2019 | 13:14

@Damianekk - niesmacznie się to czyta... każdy ma swoją opinię a takie przytyki personalne są słabe.

Icardi jak uważa znacząca większość obserwujących SerieA na bieżąco (czytaj kibice innych drużyn) uważają Icardiego za najlepszą "9" ligi i ich zdanie odnośnie całej tej sytuacji jest takie, że Interu na Icardiego nie stać, co niestety jest prawdą, bo płaci się tyle ile pozostali są w stanie zaoferować.
W takiej sytuacji jeżeli Inter nie może dać Icardiemu 9-10 mln to zamiast robić cyrki z odbieraniem opaski a do tego stawianie go poniżej Naingoolana czy Perisicia, po tym co odwalali, dodając do tego, że Perisić zaraz później staje się liderem szatni i poucza pozostałych.... to jest jakaś komedia ze strony naszego szanownego klubu. Chodzi mi o to, że powinno się temat załatwić dla wspólnego dobra a nie pokazywać kto może więcej... ujmując do tego piłkarzowi, któremu zależy na graniu w naszej drużynie bo o Perisiciu czy Ninji tego nie powiem...

HeyaMakumba

HeyaMakumba

29 kwietnia 2019 | 13:38

Skoro mu zależy na grze w naszej koszulce, a nie żadnej innej to powinien rozumieć sytuację w jakiej znajduje się klub , a nie odstawiać takie szopki ze swoim "agentem". Jeżeli nie umie tego pojąć lub ich miłość jednak nie jest aż taka wielka do tych barw, a klubu nie stać na spełnienie jego oczekiwań odchodzi do klubu, który je spełni w czym problem i co to za argumenty w ogóle ? Jego zachowanie było na wskroś nieprofesjonalne i to nie pierwszy raz. To co Oni robili to zwykłe szantaże i wymuszenia pieniędzy na klubie, który kochają i nie chcą odchodzić jednocześnie wysysając z niego co się tylko da dla własnych korzyści. Klub chciał to wszytko załatwić jak należy ale Oni nic nie umieli zrozumieć i zaślepieni zaczęli odstawiać coraz to większe szopki mieszają w sprawę cały świat i robić z siebie ofiary i nie umili załatwić sprawy dla wspólnego dobra tylko szli w zaparte na czym przegrali. Klub musiał ich przywołać do porządku nie było innego wyjścia.

master

master

29 kwietnia 2019 | 13:49

Nie napisałem "bezgraniczną miłością" lecz "zależy na graniu w naszej drużynie".

damianekk1985

damianekk1985

29 kwietnia 2019 | 14:07

Master nie twierdzę że nie jest najlepsza 9 w lidze bo uważam że jest ale też każda osoba wypowiadająca się na temat całej sytuacji twierdzi że to Icara wina nie klubu czy Spala tylko kilku kibiców u nas tak twierdzi . Twierdzę tylko że to typ karierowicza z wybujałym ego chodź wielkim talentem a z jeszcze gorszym agentem który na rozmowy z zarządem wysyła prawnika . I nie wierzę w to nawet że Icar chce tu zostać bo to tylko medialne mżonki

Van Dall

Van Dall

29 kwietnia 2019 | 14:27

@Damianek - gratuluję, sięgnąłeś dna. Dalsze pisanie do mnie możesz sobie darować.

@shinveji - w interesie każdego pracodawcy jest, żeby jego pracownicy zarabiali dobrze, bo inaczej można zapomnieć o skompletowaniu wykwalifikowanej kadry. Wypłacając pensje na poziomie połowy tego, co oferuje konkurencja, tylko się kompromitujemy.

@Makumba - to może niech klub zrozumie sytuację w jakiej znajduje się Icardi - szósty "przejściowy" sezon, brak możliwości walki o cokolwiek poza awansem do LM, brak partnerów do gry na zbliżonym poziomie, pensja w wysokości połowy tego, co od ręki może mu dać głupie Napoli, a do tego łysy kretyn na ławce, który bez jasnego uzasadnienia odbiera opaskę wieloletniemu kapitanowi. Trudno wymagać od piłkarza takiej miłości do klubu, żeby sobie dla niego całą karierę zmarnował.

damianekk1985

damianekk1985

29 kwietnia 2019 | 14:49

Van dall ale mówisz kretyn łysy na ławce to tak samo uważasz zarząd za kretynów bo Ty wiesz lepiej co się dzieje wewnątrz klubu ? Udajesz że wiesz co się dzieje w klubie gdy właśnie nawet 1 % nie osiągniesz tego co ten jak go określiłeś ,, kretyn,, ale z jednym przynajmniej się zgadzamy Icardi odejdzie . Akurat ja bym go widział w składzie gdyby zrezygnował ze swojej pięknej agentki i zmądrzał może jakaś terapia . Nie możemy od niego wymagać co od Javiera Zanettiego bo to był kapitan pomimo propozycji Realu na podwojenie pensji i więcej pucharów czy Handy który poziom trzyma nie psioczy a mamy taką samą sytuację

wróbel1908

wróbel1908

29 kwietnia 2019 | 15:17

Icardi to świetny napastnik ale za dużo fermentu zasiała jego małżonka wg mnie zarówno on jak i Perisic powinien odejść . Inter w przeszłości radził sobie po Vierim, radził sobie po Ibrahimovicu to i po Icardim sobie poradzi.

Oba

Oba

29 kwietnia 2019 | 15:53

@Van Dall a kto podpisał ten kontrakt na "marne" 4,5 mln? Jeżeli mu nie pasuje, negocjacje stają w martwym punkcie to po sezonie powinien odejść. Kibicuje Interowi ponad 20 lat (Ty pewnie podobnie długo bo kojarzę twój nick) i z całym szacunkiem dla Mauro bo to bardzo dobry gracz, ale nie tacy zawodnicy z Interu odchodzili. Natomiast nie przypominam sobie, żeby żona któregoś z nich mówiła w tv że z tym się nie koleguje, czy tego piłkarza nie lubi, a z negocjacji kontraktowych robiła taka telenowele. Dodatkowo teksty typu, że zamiast kontraktu woli, żeby Inter kupił Mauro lepszych partnerów niż dawał mu nowy kontrakt zniszczyly postrzeganie Mauro wśród kolegów i nie mógł być dłużej kapitanem. W końcu ktoś mu te piłki podawał, a karne które strzelał wywalczali także inni, nie tylko on. Kapitanem nie jest się dlatego że jest się najwyżej wycenianym pilkarzem tylko trzeba też prezentować pewne wartości. Zanetti zawsze przedluzal kontrakt w ciszy i nie był najlepiej opłacalny w zespole.

Jeżeli wydaje Ci się, że bez problemu znajdzie się klub, który zapłaci klauzule bądź te 80 mln euro i da Mauro 10 mln netto za sezon, to latem możesz być bardzo zdziwiony. Ta szopka bardzo mu zaszkodzila, a gadki że chętnie zostaną w Interze świadczą raczej o braku zainteresowana niż o miłości do klubu.

Inna sprawa, że absencja Mauro pokazała że nie jest on niezastąpiony i na tym też stracił. Lautaro wykorzystał swoją szansę i pokazał że może dać sporo zespołowi. A Mauro to dobry zawodnik, ale nie jest najlepsza 9 na świecie jak się niektórym wydaje. Jego największym atutem jest skuteczność, ale sam sobie sytuacji nie stwarza.

Może Inter proponował mu te 6 czy 7 mln bo ma tyle nas aktualnie stać, żeby nie nadwyrezac budżetu i mieć w perspektywie jakieś wzmocnienia bo sam Icardi meczu nie wygrywa.

Sostek

Sostek

29 kwietnia 2019 | 16:51

Witam i pozdrawiam.
Ps. Damy rade do LM

master

master

29 kwietnia 2019 | 19:06

@Oba ale przecież o to chodzi... teraz zrobiło się słabo z punktu widzenia Icardiego i Interu bo jeden będzie miał problem dostać 10 mln na rękę a drugi 115 mln klauzuli. Wchodzi jeszcze jedna sprawa. Jaki zawodnik ma taką klauzulę jaką miał Icardi dostać tj. 200 mln przy zarobkach 6 mln? Tylko proszę o przykłady z poza ligi hiszpańskiej gdzie klauzule są kosmiczne ze względu na to, że są wymagane. Chcą za zawodnika jak za gwiazdę największego kalibru ale zarobki już niekoniecznie. Wciąż uważam, że wszystko się źle potoczyło dla klubu i Icardiego i nie dość ze jako kibice takie rzeczy oglądamy to jeszcze będziemy w plecy.

Jeszcze jedno "z całym szacunkiem dla Mauro bo to bardzo dobry gracz, ale nie tacy zawodnicy z Interu odchodzili."
wg. mnie ostatnio takim zawodnikiem był Ibrahimović a wcześniej Ronaldo bo mam nadzieję, że nie chodziło Ci o Vieriego (po 30) lub np. Coutinho (który nic nie grał i odpalił dopiero w nowym klubie) czy może jeszcze kogoś z lat wcześniejszych jak Bergkamp a może Meazza? Wydaje mi się, że tu się mylisz, dawno nie odszedł z Interu ktoś taki jak Icardi. (edycja 2019.04.29 19:11 / master)

mikhael7

mikhael7

29 kwietnia 2019 | 19:12

A my na tej stronie przez następne 150 lat będziemy się kłócić czyja jest racja ;)

Oba

Oba

29 kwietnia 2019 | 20:52

Ronaldo, który odchodził jako mistrz świata i król strzelców, Crespo do Chelsea, Etoo do Anzy. Wszyscy trzej to piłkarze lepsi od dzisiejszego Mauro. Vieri też był lepszym pilkarzem, ale zgadzam się ze z Interu odchodził już jako cień piłkarza. Co do kontraktu to jestem zdania, że w końcu by się dogadali, gdyby Wanda nie przypisywala wszystkich zasług jednemu pilkarzowi. Ile znaczy sam Mauro to widzieliśmy z Frosinone.

HeyaMakumba

HeyaMakumba

29 kwietnia 2019 | 21:46

@VanDall przeczytaj jeszcze raz to co napisałem, następnie to co mi odpisałeś, wciągnij wnioski. Zaczynam podejrzewać iż twoja promocja nawet do 5 klasy podstawówki jeszcze nie nastąpiła.

Van Dall

Van Dall

29 kwietnia 2019 | 22:01

Z Frosinone Mauro wywalczył karnego i zrobił bramkę Vecino, więc mimo "niechęci" kilku klubowych "kolegów" do wspólnej gry i tak był bardziej produktywny niż większość z nich przez cały bieżący sezon.

Jeśli chodzi o teksty Wandy na temat "kolegów" Mauro - wszyscy wiemy, że chodzi o Perisicia - to odbieram je jako krzyk rozpaczy i za jedynego winnego tej sytuacji uważam łysego klauna na stanowisku trenera, bo stawianie z uporem maniaka na piłkarza, który jest kompletnie bez formy, nie mogło się dobrze skończyć. Keita Balde prawdziwej szansy nie dostał - jest traktowany jako zapchajdziura i wystawiany na nieoptymalnych pozycjach, a i tak ma znacznie lepsze statystyki w stosunku do rozegranych minut od Ivanka. Sądzisz, że inni piłkarze tego nie widzą i nie wku*wia ich, że w wielu meczach praktycznie grają w dziesiątkę, bo Spall musi wystawiać swojego chłopaka?

Lepszości Crespo czy Eto'o wolę nie komentować.

I Makumba kolejny, który bez prywaty nie umie dyskutować. Oczekujesz od Icardiego zrozumienia dla klubu, a nawet nie próbujesz zrozumieć sytuacji Mauro. Do tego wysuwasz jakieś z dupy wzięte zarzuty, jakby oczekiwanie kontraktu przystającego do dzisiejszych standardów było "wysysaniem" klubu. Śmieszne. (edycja 2019.04.29 22:12 / Van Dall)

Oba

Oba

30 kwietnia 2019 | 09:52

Sytuacja z Perisiciem drażni (bardziej od jego mizernej gry to że po takich meczach jest chwalony), ale tak się takich spraw nie załatwia. Zwłaszcza jeżeli jest się kapitanem. Co do Keity to statystyki owszem ma lepsze ale nabiał je na Empoli czy Frosinone. W momencie gdy zaczął dostawać szansę to momentalnie się polamal i jakoś nie mógł się poskładać, a jego absencja bez końca sie przedluzala. Zgadzam się, że powinien grać więcej ale okoliczności na to nie pozwoliły. Gdy wrócił po kontuzji to już nic nie gra, z Lazio nie istniał.

Moim faworytem jest Mourinho, za Conte nie przepadam, ale uważam że Spalettiego nie należy zwalniać za wszelką cene. Za wszelką cenę należy wzmocnić skład.


Reklama

Reklama

Piłkarze urodzeni dziś

  zobacz wszystkich